kristova noho, najdi mi kde na tuning foru jsem si to nastudoval, tam je jediný údaj od taboa a to 21 stupnů, to je celé,
takže mi prosím tě ukaž odkud jsem to na tuning foru naštudoval, jsem strašně zvědavý kdo to postnul na tuning foru, ty prostě nedokážeš pochopit, že se pohybuji okolo lidí kteří toho naladili tolik, že jsi proti nim nula, netvrdím že vím co ty, netvrdím že vím co oni, ale tvrdím, že ty teorie jsou v podstatě správné, samozřejmě se to liší kus od kusu, motor od motoru, ale to není podstatné, podstatné je aby jsi věděl jak se co chová o potom teprve začal ladit
to že jsem si dovolil tipnout propad, neznamená že mám pravdu, jen jsem si dovolil tipnout to co jsem na několika mapách od milana viděl a co mi okomentoval, že tak většinou je
netvrdím že předstih nemůže být v daných zvyšujících se otáčkách stejný a dostatečně dobrý, jen tvrdím, že musíš zadat konzervativní hodnotu aby to nedetonovalo pokud by dané otáčky potřebovaly jiný předstih, ale to neznamená že se to nedá naladit
otevřeně ti opakuji a nemyslím to zle, chováš se jako by jsi věděl vše a místo toho aby jsi nějaké teorie napsal, tak jediné co dokážeš tak jsi napsal, že jsem uvedl hlouposti, a že jsem to naštudoval z tuning fora, probud se a rychle, opravdu nejsi nejchytřejší, přestože zde máš ohledně nistune větší znalosti jako já a to samé ohledně seriové ecu, ale opakuji, to že to jde naladit neznamená že je to dobré, to jsou jen tvoje řeči, všimni si, že jsi sám napsal ............Predzapal moze byt od dosiahnutia plneho tlaku turba ROVNAKY a uz sa viac nemusi MENIT, moze pripadne STUPAT ako to motor dovoli........................ a to je to co jsem ti ukazoval, že bud zadáš hodnotu konzervativní, ale nemůžeš ho zvýšit, protože máš málo políček a rozlišení je u tebou postnuté mapy až za 2000 otáček, prostě to nestačí na vše, ale jak píšu dá se to použít, já netvrdím že to nejde, jen tvrdím že to nestačí, ty tvrdíš že to stačí, ale v podstatě souhlasíš se mnou že musíš zadat konzervativní hodnotu
a s tou latencí je to tak jak jsem napsal, když to nedělá problémy na volnoběh nemusíš latenci upravovat, to je fakt, samozřejme je lepší ji upravit, ale jde o slovíčko musíš - nemusíš
a to že jsi napsal.............. jedine co si ohladom ladenia zatial napisal, je ze seriova ecu je pomala na vykony nad 300k a ja ti to budem este pekne dlho pripominat, len aby sa nezabudlo ako to zacalo. si znovu přečti, začalo to tím že jsem napsal že je zbytečné ze seriové jednotky která je pomalá, ždímat výkony nad 300hp
jsou to dvě zcela rozdílné věty, ta první tvoje jasně dává najevo že
jednotka je pomalá pro výkony nad 300hp a to já jsem nenapsal
já jsem napsal
že je jednotka pomalá, což je fakt, sám jsi to porovnal proti fabii htp,
a že je nesmysl z ní ždímat výkony nad 300hp
takže než zase začneš příště papouškovat co jsem napsal, třikrát si to přečti, opravdu mě nebaví, v každé mé odpovědi vavracet to co ty tvrdíš že jsem napsal a já to nenapsal nebo napsal jinak, přesně tak to dělají v časopisu blesk, že vytrhnou slova z kontextu
jinak jak víš že nemám žádné praktické zkušenosti, jak víš že jsem nebyl u žádného profesionálního ladění motoru
, opakuji do hlavy mi nevidíš, rozmysli si příště než začneš třepat svoje ničím nepodložené výmysly na papír
ad tomita vidíš že i raddy ti napsal, že předstih vyšší jak 30stupnů při jednom bar je holý naprostý nesmysl, takže se znovu podívej kolik tam reálně máš, protože kdyby někdo naladil 30 reálných podle tvých rad, tak by skončil
ad jagy už dávno jsem napsal že to pro většinu fora stačí a že je to desetkrát lepší jak chip od horsham