S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
tak,už sem tak na 0,15 baru :-D budík chodí dobře , utěsnili sme ten vzduchovej výstup z turba,bylo tam vymáčklý těsnění... ale stejně víc jak 0,15 nedá ani v 6 tisících může to bejt "přicpaným" IC .. ? dneska sme ho vyndali a při prolitím benzínem tekl jen z jedný strany , jen jako z vršku, spodem neteklo skoro nic,jen málo ... a tak zejtra de na vyčištění , jinak už fakt nevim,turbo nekouří a mezery mezi lopatkama a stěnou turba je sotva 1 mm , vůle má , to jo,ale že by to byl extrém to ne .. ještě dotaz,zkoušel někdo ( rukou ) jakej tlak má turbo z tý trubky co vede do IC ? jestli jo,k čemu se to dá přirovnat ... ?
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
píšu si sem sám,ale nevadí :-D takže ic je čistej , když sme zapojili budík před klapku,dalo nám to kolem 0,5 baru někde kolem 5 tisíc otáček , prostě turbo je trochu cejtit v takle vyšších otáčkách ... nevim už co s tim ... nekouří a taky píská hezky a čistě ... nějaký nápady ... ?
ještě otázka,taky slyšíte v tom tělese sání jako za klapkou jak tam proudí vzduch ... ? já to slyšim docela dost no ... normálně na volnoběh ...
ještě otázka,taky slyšíte v tom tělese sání jako za klapkou jak tam proudí vzduch ... ? já to slyšim docela dost no ... normálně na volnoběh ...
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
A měřiš při jizdě nebo na neutral?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
Design píše:A měřiš při jizdě nebo na neutral?
při jízdě
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
Asi je to v tvojom pripade inac, ale mne ked spadla tycka z aktuatora do wg, tak som tiez nemal viac ako 0.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
kenivruh píše:Asi je to v tvojom pripade inac, ale mne ked spadla tycka z aktuatora do wg, tak som tiez nemal viac ako 0.
jo,to sme dneska zkoušeli ... sundat jí a taky to přes 0 nešlo já jí tam mám,ale jak tobě chodí ta tyčka,dá se zmáčknout (hejbat s ní ) rukou nebo ne ?
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
Standardní tlak na neupraveném autě je 0.5-0.6 baru (před klapkou je nižší díky ztrátám v potrubí a restriktivním standardním IC). Při volnoběhu je v sání podtlak -0.6 – -0.7 baru, vzduch jde přes prislusny ventil primo do bloku sani (klapka je zavřená), něco by tam slyšet být mohlo, ale nijak výrazně jsem to nepozoroval.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
doublejay píše:Standardní tlak na neupraveném autě je 0.5-0.6 baru (před klapkou je nižší díky ztrátám v potrubí a restriktivním standardním IC). Při volnoběhu je v sání podtlak -0.6 – -0.7 baru, vzduch jde přes prislusny ventil primo do bloku sani (klapka je zavřená), něco by tam slyšet být mohlo, ale nijak výrazně jsem to nepozoroval.
no když já mám před klapkou kolem 0,5 a za klapkou max 0,15 b ....
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
Rukou s tym nepohnes. Ked ju das dole tu tycku, tak prave cez 0 nepojdes, kedze mas otvorenu klapku v turbe. Skusal si s odpojenou hadickou do aktuatora?Sergeii píše:kenivruh píše:Asi je to v tvojom pripade inac, ale mne ked spadla tycka z aktuatora do wg, tak som tiez nemal viac ako 0.
jo,to sme dneska zkoušeli ... sundat jí a taky to přes 0 nešlo já jí tam mám,ale jak tobě chodí ta tyčka,dá se zmáčknout (hejbat s ní ) rukou nebo ne ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
kenivruh píše:Rukou s tym nepohnes. Ked ju das dole tu tycku, tak prave cez 0 nepojdes, kedze mas otvorenu klapku v turbe. Skusal si s odpojenou hadickou do aktuatora?Sergeii píše:kenivruh píše:Asi je to v tvojom pripade inac, ale mne ked spadla tycka z aktuatora do wg, tak som tiez nemal viac ako 0.
jo,to sme dneska zkoušeli ... sundat jí a taky to přes 0 nešlo já jí tam mám,ale jak tobě chodí ta tyčka,dá se zmáčknout (hejbat s ní ) rukou nebo ne ?
nezkoušel , mohlo by to mít vliv ... co potom . ?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
Odpoj hadicku a chod opatrne, lebo ti moze vyletiet tlak cez 1 bar. Ak to bude potom ok, tak je chyba v tom aktuatore.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
kenivruh píše:Odpoj hadicku a chod opatrne, lebo ti moze vyletiet tlak cez 1 bar. Ak to bude potom ok, tak je chyba v tom aktuatore.
pro upřesnění ... aktuator je ten "domeček" z čeho vede ta tyčka jo ? a jak opatrně,prostě nešlapat na plyn myslíš ?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
Jo aktuator je ten "zlaty" valec na turbe. Odpojis tu kratku hadicku z turba do neho.Sergeii píše:kenivruh píše:Odpoj hadicku a chod opatrne, lebo ti moze vyletiet tlak cez 1 bar. Ak to bude potom ok, tak je chyba v tom aktuatore.
pro upřesnění ... aktuator je ten "domeček" z čeho vede ta tyčka jo ? a jak opatrně,prostě nešlapat na plyn myslíš ?
Opatrne myslim sledovat tlak turba Ak vyleti tak ubrat plyn.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
ok , moc díky za radu,ještě dneska snad zkusim,jen se najim :-D kdybys měl ještě nápady , tak písni ... v sání , myslim to ECCS by netěsnost být neměla ... a hadičky sou snad správně ...
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
hadička odpojena a tlak nevyletěl skoro ani k 0 .. nemůže to dělat AAC ventil ... ? sice nám spínal,když sme ho zkoušeli,ale nevim estli na 100% funguje ... takže pořád cca 0,5 baru před klapkou , max 0,15 baru za klapkou ... turbo začne trochu tlačit tak na 5 tisících .... co dál ?
ten sem si vzpoměl , ve wastegate , u tý klapky tam,byla taková trhlina,nebo prasklina , nemůže to být tim ... ?
ten sem si vzpoměl , ve wastegate , u tý klapky tam,byla taková trhlina,nebo prasklina , nemůže to být tim ... ?