Žere olej
Žere olej
Takže už jsem tu dlouho nic nepsal...
Žere mi to olej, při klidné jízdě cca 0,1dcl na 100km, při sportovnější jízdě 0,2dlc na 100km a na okruhu tak 1l na 100kmh.
Po GO na podzim to žralo, a kouřilo to i na volnoběh, to jsem myslel že je špatným turbem. Teď je turbo nové, na volnoběh to nehulí, v podstatě jsem si všiml že to kouří jen při prudkém brždění na okruhu (např. z vytočené čtverky jdu na brzdy a podřazuju tak to hulí) a někdo mi říkal že se lehce zakouří i když přidám víc plyn.
Z krytu vaček mi do nádobky nejde nic, odvětrávání bloku je průchozí, komprese jsou ok, na motoru po oleji ani známky, turbo nové. Tak co to může být?
Žere mi to olej, při klidné jízdě cca 0,1dcl na 100km, při sportovnější jízdě 0,2dlc na 100km a na okruhu tak 1l na 100kmh.
Po GO na podzim to žralo, a kouřilo to i na volnoběh, to jsem myslel že je špatným turbem. Teď je turbo nové, na volnoběh to nehulí, v podstatě jsem si všiml že to kouří jen při prudkém brždění na okruhu (např. z vytočené čtverky jdu na brzdy a podřazuju tak to hulí) a někdo mi říkal že se lehce zakouří i když přidám víc plyn.
Z krytu vaček mi do nádobky nejde nic, odvětrávání bloku je průchozí, komprese jsou ok, na motoru po oleji ani známky, turbo nové. Tak co to může být?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Žere olej
Máme ten samý problem, mam podezření že to jde přes turbo i když je nové.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žere olej
sání by bylo mastné ne?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žere olej
tak to je nezjistitelný problém
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Žere olej
Že by nějaká špatná várka turbín? To je na reklamaci ale ne?Heini píše:Máme ten samý problem, mam podezření že to jde přes turbo i když je nové.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Žere olej
Nemyslím si ... není tam třeba nějaký velký tlak oleje či tak něco? Nebo nějaká vlastnost GTček (kuličkových turb)? Nebo nejaké trošku "jiné" zapojení?
Jako auto si po odlevení v zátahu lehce "odfoukne" modrej kour, ale jen fakt malinko, jako by nejaka kapka oleje tam nejak protekla pres turbo.
Jako auto si po odlevení v zátahu lehce "odfoukne" modrej kour, ale jen fakt malinko, jako by nejaka kapka oleje tam nejak protekla pres turbo.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: Žere olej
aji u pecu jsou nové, mě to taky žere, ale já mám v řiti turbo, tak to prozatím přikládám tomu turbu, u pecy jsem to prozatím přikládal pístům, že jsou kované, ale nevím,
Re: Žere olej
Niesom odbornik, ale co som sa docital tak by to mohlo byt kombinaciou kovanych piestov a turba. Tiez mam nove turbo a GO som robil v zime a olej trochu mizne. Nechcem porovnavat 200sx a M5, ale docital som sa ze u M5 je kvoli kovanym piestom tiez dost velka spotreba oleja.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Re: Žere olej
Bych rek taky ty pisty kamos ma wiseco na Misakovi a nez se to poradne ohreje tak to i viditelne zahuli a olej taky trochu bere . A je to prej docela normalni s kovanyma.
Ale prave na okruhu by mu to melo brat tolik tak je to divny
Ale prave na okruhu by mu to melo brat tolik tak je to divny
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žere olej
M5 žere olej jak stará škodovka ..ale asi ne kvůli pístům... nevím..já kované písty nepřisuzuju spotřebě oleje..tlaky jsou dobré..takže proč by to mělo žrát olej..stíráky budou OK..na studených wiseco jsem měl takřka stejný tlak jako na horkých..vůle tam je..ale těsní to kruhy
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žere olej
Bude to nejspis turbem.Me to zacalo hulit, kdyz stary turbo odchazelo do kytek. Postupne to hulilo cim dal vic, prave pri odlehceni. Nebo treba kdyz jsem dobrzdoval na krizovatkuu, tak me najednou zezadu predbeh oblak modryho dymu .
Moje teorie je, ze se pri odlehceni vlivem zmeny tlak/podtlak hne oska v axialnim smeru (jelikoz jsou v prdeli tesneni) a pusti olej do vyfuku.
Pry tomu hodne napomaha i moc otevrenej vyfuk, jelikoz se straci protitlak. Neco na tom asi bude...prosim nekamenovat!
Moje teorie je, ze se pri odlehceni vlivem zmeny tlak/podtlak hne oska v axialnim smeru (jelikoz jsou v prdeli tesneni) a pusti olej do vyfuku.
Pry tomu hodne napomaha i moc otevrenej vyfuk, jelikoz se straci protitlak. Neco na tom asi bude...prosim nekamenovat!
S14a RB25
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žere olej
Taky by to mohl být problém s restriktorem přívodu oleje pro turbo. Nějaká turba potřebují restriktor, ověřovali jste to při montáži?
Problém s restriktorem třeba řešili tady na Mazdě GTX:
http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php ... &start=510
Problém s restriktorem třeba řešili tady na Mazdě GTX:
http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php ... &start=510
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche