heini to nebylo rypani, a to o slusne debate nebylo mireny na nikoho, takze ani na tebe. Netreba to vztahovat na sebe. Psal jsem to do placu aby z toho nevznikl zbytecny flame jak se tu posledni dobou pomerne casto stava... ok?Heini píše:Heini, videl jsi nekdy vedle sebe S13 a S14 kastli? Asi ne, tak se zajed nekam podivat....
Naopak rýpeš ty
Reknite mi jedinou vyhodu? Mimo to ze teda muzes rikat "mam skyline"
Mam SkyLine z řízením na levo to je ta výhoda mam auto který tady nepotkáš tak často jako S13 mam něco jiného než ostatní.
Co se rozdilu mezi S14 a S13 tyce, predek je prave temer naprosto identicky (nemyslim celo, to nema na pevnost zase tak moc vliv)....napravnice je identicka....domecky tlumicu maji trosku jiny tvar , ale jinak jsou stejne, jejich roztec take, podbehy stejna konstrukce, prahy stejna konstrukce...podlaha opet stejna. Znatelny rozdil je opravdu az u zadni napravy (zadni napravnice je taky temer stejna, jen ma o 5mm jinou roztec tech steftu co couhaji z kastle), a jina je samozrejmne strecha. Proto pisu ze kdyz vemes S13 silviu (kufrovku), bude to naprosto podobne i kolem zadni partie. Takze s tou tuhosti bych to nevidel tak cerne...vyhodu ma S14 v zadni partii pouze, diky tomu ze ma oddeleny kufr, ale to neni nic co by u S13 alespon z casti nenahradila X brace, ktera provaze domecky tlumicu s podlahou a C sloupky.
Dlouho jsem ty auta prohlizel a promeroval abych vedel co se da a co se neda pouzit z S14 do S13, takze fakt vim o cem mluvim.....