gt2871r restriktor nebo ne?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Design »

Chci se zeptat nebo spiše ujistit. Sundal jsem origo turbo t28 vzal jsem nove turbo gt2871r tudiš přechod z kluznych na kuličkova ložiska použil jsem original privod oleje a všechny trubky a šrouby ze stare t28 je to tak v pořadku nebo musi byt na gt2871r nejaky specialni restriktor? Ptam se proto protože jsem se potkal s dvěma různými názory a nechci neco podělat. Děkuji za objasnění a vysvětlení předem.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od kenivruh »

Tak tu sa tiez stretnes s dvomi nazormi, takze si moc nepomozes. Uz to tu bolo riesene stokrat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od evo400 »

Ke Ball Bearingovým turbům Garrett dodává i restriktor na přívod oleje. Pokud ho tam nedáš, utopíš turbo v oleji.(přesněji CHRA) Není třeba o tom diskutovat ani přemýšlet.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Peca »

evo400 píše:Ke Ball Bearingovým turbům Garrett dodává i restriktor na přívod oleje. Pokud ho tam nedáš, utopíš turbo v oleji.(přesněji CHRA) Není třeba o tom diskutovat ani přemýšlet.
Nj ale je ten restriktor již zakomponovaný do šroubení na přívod oleje nebo by měl být dodaný zvlášť? Taky to řeším....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Iwan »

Nazor jednoho manika tu u nas v meste je taky ze restriktor je v turbe uz zabudovany :)
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od evo400 »

Představuji si to tak, že do turba našroubuješ něco takového Obrázek a pak na to dáš bajno. Nebo to bude součástí toho průchozího šroubu jako zde http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0377874167

http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=442

prostě je to potřeba, nevím jak máš turbo sestavené a zda už je do něj něco našroubované. Pokud by jsi kupoval turbo s takzvaným fitting kitem měl by jsi všechny potřebné hadice a koncovky už v dodávce, u holého turba se musíš postarat sám
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Peca »

Do turba jsem nic nešrouboval, myslel jsem že restriktor je už zabudovaný v tom šroubení v turbu. Každý fakt říká něco jiného :roll:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Mirek »

AJ ti nedela problemy, co takhle zkusit napsat do Garettu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Peca »

Mirek píše:AJ ti nedela problemy, co takhle zkusit napsat do Garettu?
Garret na svém webu přímo kontaktní informace nemá, pouze na distributory, ptal jsem se jak v Turbocaru tak ve Specialturbo a tohle mi nebyli schopni říct! :?:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Design »

Peca píše:Do turba jsem nic nešrouboval, myslel jsem že restriktor je už zabudovaný v tom šroubení v turbu. Každý fakt říká něco jiného :roll:
Presne tak sice to tu bylo řešeno 100x ale ja proste nechci udelat chybu a vyhodit prachy za turbo abych ho pak zlikvidoval kvuli takove blbosti.Nekdo rika musi byt nekdo rika nemusi byt.Ješte mi psal n1zmo a ten psal do h-devu a rekli mu zajimavou vec tak budu rad když přispějě svou spravou i sem.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Heini »

Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Peca »

Heini píše:Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?
Sice jsem nevěděl že na bloku CA je restriktor, ale když to vezmu logicky, tak jestli tam je, tak je stejně dimenzovaný na turbo s kluznýma ložiskama, kuličkové vyžaduje výrazně menší tlak oleje. Takže asi ano, musí tam být dva restriktory :-/
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od kenivruh »

Peca píše:
Heini píše:Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?
Sice jsem nevěděl že na bloku CA je restriktor, ale když to vezmu logicky, tak jestli tam je, tak je stejně dimenzovaný na turbo s kluznýma ložiskama, kuličkové vyžaduje výrazně menší tlak oleje. Takže asi ano, musí tam být dva restriktory :-/
V tom kolienku na CA bloku je restriktor. Ked sa kuknes dnu so svetlom tak uvidis mrnavu dierku. Co sa tyka gulickovych lozisk, keby som bol Garrett tak urcite dam do vstupu pri vyrobe zabudovanu restrikciu (co asi aj je tak).

A ako som vravel, zase sme tam kde tato diskusia uz na tomto fore bola :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od Peca »

Koupil jsem ten banjo bolt, tim snad nic nepokazim
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: gt2871r restriktor nebo ne?

Příspěvek od kenivruh »

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch101.html
Garrett ball bearing turbochargers require less oil than journal bearing turbos. Therefore an oil inlet restrictor is recommended if you have oil pressure over about 60 psig.

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... s.html#t16
Ball-bearing turbochargers can benefit from the addition of an oil restrictor, as most engines deliver more pressure than a ball bearing turbo requires.

Takze asi tak.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět