gt2871r restriktor nebo ne?
gt2871r restriktor nebo ne?
Chci se zeptat nebo spiše ujistit. Sundal jsem origo turbo t28 vzal jsem nove turbo gt2871r tudiš přechod z kluznych na kuličkova ložiska použil jsem original privod oleje a všechny trubky a šrouby ze stare t28 je to tak v pořadku nebo musi byt na gt2871r nejaky specialni restriktor? Ptam se proto protože jsem se potkal s dvěma různými názory a nechci neco podělat. Děkuji za objasnění a vysvětlení předem.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Tak tu sa tiez stretnes s dvomi nazormi, takze si moc nepomozes. Uz to tu bolo riesene stokrat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Ke Ball Bearingovým turbům Garrett dodává i restriktor na přívod oleje. Pokud ho tam nedáš, utopíš turbo v oleji.(přesněji CHRA) Není třeba o tom diskutovat ani přemýšlet.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Nj ale je ten restriktor již zakomponovaný do šroubení na přívod oleje nebo by měl být dodaný zvlášť? Taky to řeším....evo400 píše:Ke Ball Bearingovým turbům Garrett dodává i restriktor na přívod oleje. Pokud ho tam nedáš, utopíš turbo v oleji.(přesněji CHRA) Není třeba o tom diskutovat ani přemýšlet.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Nazor jednoho manika tu u nas v meste je taky ze restriktor je v turbe uz zabudovany
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Představuji si to tak, že do turba našroubuješ něco takového a pak na to dáš bajno. Nebo to bude součástí toho průchozího šroubu jako zde http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0377874167
http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=442
prostě je to potřeba, nevím jak máš turbo sestavené a zda už je do něj něco našroubované. Pokud by jsi kupoval turbo s takzvaným fitting kitem měl by jsi všechny potřebné hadice a koncovky už v dodávce, u holého turba se musíš postarat sám
http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=442
prostě je to potřeba, nevím jak máš turbo sestavené a zda už je do něj něco našroubované. Pokud by jsi kupoval turbo s takzvaným fitting kitem měl by jsi všechny potřebné hadice a koncovky už v dodávce, u holého turba se musíš postarat sám
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Do turba jsem nic nešrouboval, myslel jsem že restriktor je už zabudovaný v tom šroubení v turbu. Každý fakt říká něco jiného
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
AJ ti nedela problemy, co takhle zkusit napsat do Garettu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Garret na svém webu přímo kontaktní informace nemá, pouze na distributory, ptal jsem se jak v Turbocaru tak ve Specialturbo a tohle mi nebyli schopni říct!Mirek píše:AJ ti nedela problemy, co takhle zkusit napsat do Garettu?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Presne tak sice to tu bylo řešeno 100x ale ja proste nechci udelat chybu a vyhodit prachy za turbo abych ho pak zlikvidoval kvuli takove blbosti.Nekdo rika musi byt nekdo rika nemusi byt.Ješte mi psal n1zmo a ten psal do h-devu a rekli mu zajimavou vec tak budu rad když přispějě svou spravou i sem.Peca píše:Do turba jsem nic nešrouboval, myslel jsem že restriktor je už zabudovaný v tom šroubení v turbu. Každý fakt říká něco jiného
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Sice jsem nevěděl že na bloku CA je restriktor, ale když to vezmu logicky, tak jestli tam je, tak je stejně dimenzovaný na turbo s kluznýma ložiskama, kuličkové vyžaduje výrazně menší tlak oleje. Takže asi ano, musí tam být dva restriktory :-/Heini píše:Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
V tom kolienku na CA bloku je restriktor. Ked sa kuknes dnu so svetlom tak uvidis mrnavu dierku. Co sa tyka gulickovych lozisk, keby som bol Garrett tak urcite dam do vstupu pri vyrobe zabudovanu restrikciu (co asi aj je tak).Peca píše:Sice jsem nevěděl že na bloku CA je restriktor, ale když to vezmu logicky, tak jestli tam je, tak je stejně dimenzovaný na turbo s kluznýma ložiskama, kuličkové vyžaduje výrazně menší tlak oleje. Takže asi ano, musí tam být dva restriktory :-/Heini píše:Já mam taky dotaz. CA má na bloku restriktor takže jestě k němu přidávat tenhle? No příjde my to divné dva restriktory. U SR to chápu ale CA?
A ako som vravel, zase sme tam kde tato diskusia uz na tomto fore bola
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
Koupil jsem ten banjo bolt, tim snad nic nepokazim
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: gt2871r restriktor nebo ne?
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch101.html
Garrett ball bearing turbochargers require less oil than journal bearing turbos. Therefore an oil inlet restrictor is recommended if you have oil pressure over about 60 psig.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... s.html#t16
Ball-bearing turbochargers can benefit from the addition of an oil restrictor, as most engines deliver more pressure than a ball bearing turbo requires.
Takze asi tak.
Garrett ball bearing turbochargers require less oil than journal bearing turbos. Therefore an oil inlet restrictor is recommended if you have oil pressure over about 60 psig.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... s.html#t16
Ball-bearing turbochargers can benefit from the addition of an oil restrictor, as most engines deliver more pressure than a ball bearing turbo requires.
Takze asi tak.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den