Cumte na to to je Curakovina : Prej olej se menit nemusi http://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
Jsem videl jednou ten olej po 90 000km kdy se znej stala vazalina a motor KO . Jak tohle muzou vysilat ??? .
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut. Levné autodíly
Čauec chtel sem nekoho kdo ma s14 a seriovej středovej panel poprosit oto aby mi to večer při osvetlenejch kontrolkach vyfotil protože mam podezdreni že mi tam neco nesviti a než to rozdelam chci vedet počem mám jít díky.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Jsem hledal nějaký fotky 240Z a narazil sem na tohle monstrum už jsem někdo dával jednu fotku, tak tady jich je víc, a je tam i co to je zač po motorový stránce...
DragonART píše:Jsem hledal nějaký fotky 240Z a narazil sem na tohle monstrum už jsem někdo dával jednu fotku, tak tady jich je víc, a je tam i co to je zač po motorový stránce...
dnes mi konecne prisiel FMIC kit ktory som objednaval pred mesiacom a pol z ebay ...zabudli na mna cize im stal na sklade 2 tyzdne a ako omluvu mi poslali uzasny darcek tuzingovu imitaciu drziakov kapoty ... dokonca ruzovych takze asi tak... ocakaval som ze mi kvoli tomu oneskoreniu poslu nieco ..ale necakal som toto teda este teda musim porozmyslat aky feedback im necham
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
a tady sem si hral v PS, je to strasnej sranec, predelane z fotky z mobilu, spis tak schematicky, poradny VT zkusim udelat az budu mit poradnou fotku =) Takhle nejak bych chtel aby to ve finalni fazi vypadalo... Tedy v prvni finalni fazi to jeste KA-T: http://img265.imageshack.us/gal.php?g=obrazx005.jpg
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE '96 Nissan 240SX S14a KA24DE '88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________ VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
Pockat chlapi, byl tady od Svobody prispevek na velice zajimavou reportaz o oleji Lifetime a v pohode se to zamluvilo jinejma srancema. Co vy na to?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky. Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7 No problems-no fun