Kentoya píše:nemám ten pocit o utopii, je to jen o naladění, a pokud to umíš tak je to brnkačka (tím netvrdím že to umím), a např ne mém motoru byl krouták v rozmezí 310 až 340 Nm od cca 3500 toček až po redline, takže to utopie zdaleka není
Jasne, ja jsem narazel na to tve "temer kdekoliv"....je to hodne relativni pojem.
Muj graf:
ja bych volil moznost gt3071 a vacky 264 a musi to fungovat bude len zalezet jak se to naladi. ja jezdim s turbem 2871 a vackama 272 od hks a mam tam jenom stage3 a funguje to. je to sice trochu problem v mensich tockach ale da se to rozhybat treba jenom vedet jak spravne do toho kopnout.
ad tomita však ten graf je celkem pěknej na drifty, tak nevím co hledáš, btw kolik jsi měl na kolech jen tak pro zajímavost
ad slik, to je stále spíše konfigurace pro celkem max výkon, mám pocit že není potřeba driftovat s autem které má 500 koní, pokud se nepletu tak v těchto končinách to není jako v japonsku, kde zatáčky jedou bokem při 140km/hod,
podle mě na drifty bych použil vačky cca 256, zdvih cca 11, turbo bych zkusil i to tvoje potato s ar 0,86 - sice nabíhá trochu později jak s 0,64, ale nástup je velice solidní klidný, rozhodně bych se snažil ale udržet malé IC a raději nainvestoval do ostřiku IC a do chlazení směsi rozprachem od určitého tlaku, ne že bych měl něco proti nistune pro běžné ježdění, ale nemám pocit že na drift, kde chci udržet krouták v nějaké rovině je to ideální, určitě MAP senzor, a vstřiky ti musí stačit 555, popř bych zvýšil tlak v liště, kdyby ti nestačily
vím že to turbo jsi měl doposud, ale zjisti si AFR a posun AFR na 12,5 kde chceš jít nahoru a zvedni tlak turba a ochlad směs a koně naskáčou samy
ono stojit ted na krizovatke a nevim se rozhodnout prakticky mi je jedno kam se vyberu protoze 555 vstrek sou upne nove a daji se prodat a malinko doplatim a mam 750 a turba su v podobnych cenach
kentoya: ja jsme spokojenej, nic nehledam, jen jsem se snazil poradit slikovi
v Mostu se jela ta prvni zatacka v najezdu kolem 120-130 takze toho vykonu je tam potreba, ver mi. Uz ted co mam tech 340 mi obcas nestaci..chtelo by to kolem 380-400. Vykon na kolech nevim, ta brzda mela vysledek jen v podobe korigovaneho vykonu. Merilo se to v Camp preformance.
Akorat nechapu v cem by mela byt vyhoda MAP senzoru oproti MAF senzoru (zvlaste u takovych relativne nizkych vykonech)...je to jen jiny zpusom mereni mnozstvi vzduchu, nic vic. I s klasickym Z32 MAF muzes mit klidne i 500 koni, zalezi na dobrem naladeni, ne na zpusobu mereni.
Dokonce se rika ze MAP senzor je vyhodnejsi az u extremnich vykonech s tlaky turba 2-3 bary..