GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
Zdravím,
jedná se o duralové řemenice fy B3tuning, která je i výrobcem.
Prozatím možno jen na CA18DET, ale pokud by někdo dodal předlohu, lze i SR anebo KA, či případně i jiné rozměrově podobné té z CA18DET
Při objednávce:
tří kusů cena cca 1700Kč (normálně 2000Kč)
čtyř - pěti cca 1600
šest a více cca 1500
Přesné ceny ještě zjistím.
Řemenice se vyvažují na 10 000rpm a byly by s ryskami pro nastavování předstihu.
Předpokládaná doba dodání od objednání 14 dní. Platila by se záloha 1000Kč za každou řemenici.
jedná se o duralové řemenice fy B3tuning, která je i výrobcem.
Prozatím možno jen na CA18DET, ale pokud by někdo dodal předlohu, lze i SR anebo KA, či případně i jiné rozměrově podobné té z CA18DET
Při objednávce:
tří kusů cena cca 1700Kč (normálně 2000Kč)
čtyř - pěti cca 1600
šest a více cca 1500
Přesné ceny ještě zjistím.
Řemenice se vyvažují na 10 000rpm a byly by s ryskami pro nastavování předstihu.
Předpokládaná doba dodání od objednání 14 dní. Platila by se záloha 1000Kč za každou řemenici.
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
1 sada sr20det
keby mali aj s mensim priemerom koli prevodu (oni usetria matros a ty postu)
keby mali aj s mensim priemerom koli prevodu (oni usetria matros a ty postu)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
to je jen hlavni nebo i ostatni? chose nemohl by jsi dodat vzor pro RB26? kdyz to mas rozhozeny
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
Pouze hlavní.
Klínové by se též daly, jen je opět nutná předloha. Nicméně u nich nevím jak s cenou.
Klínové by se též daly, jen je opět nutná předloha. Nicméně u nich nevím jak s cenou.
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
Jedná se pouze o hlavní řemenici a pro SR je nutná předloha.slik85 píše:1 sada sr20det
keby mali aj s mensim priemerom koli prevodu (oni usetria matros a ty postu)
Poštu neušetřím, nedělám to pro prachy Ceny jsou pouze za řemenici, nikoliv včetně pošty.
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
ok treba kontaktovat Vmileho nech odmera svoju remenicu od APEX performace ma mensi rozmer
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
Mno na RB26DETT bych asi chtěl :-) Nicmeně ta moje, je nějaká zas....a a nejde vubec dolu, a jako ze vubec Ale se poda, casem ...
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
Ta od apexu stoji 1800 Kc.slik85 píše:ok treba kontaktovat Vmileho nech odmera svoju remenicu od APEX performace ma mensi rozmer
http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200-SX-S13 ... 588556b07b
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
radku ale ty mas mensi a modruvmille píše:Ta od apexu stoji 1800 Kc.slik85 píše:ok treba kontaktovat Vmileho nech odmera svoju remenicu od APEX performace ma mensi rozmer
http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200-SX-S13 ... 588556b07b
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
Nevypadá příliš vyvažovaněvmille píše:Ta od apexu stoji 1800 Kc.slik85 píše:ok treba kontaktovat Vmileho nech odmera svoju remenicu od APEX performace ma mensi rozmer
http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200-SX-S13 ... 588556b07b
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
Je 100% stejna jaka moje jen je lestena.
Jsou pro a proti. Apex ma nalisovany kovovi krozek ktery jednak zpevnuje a je potreba protoze se po nem odvaluje gufero. Neni vyvazovana ale otazka jak moc to vadi, vzhledem hmotnosti. Mam na 300zx hodne kvalitni remenice za nemali peniz a taky nejsou vyvazovane.
Takze pokud to B3tuning vyrobi i s krouzkem tak to bude best of. Nebo vyvazit Apex ale ja na to kaslu, jezdim tak jak jsem ji koupil az se mi pokazi motor dam vedet.
Jsou pro a proti. Apex ma nalisovany kovovi krozek ktery jednak zpevnuje a je potreba protoze se po nem odvaluje gufero. Neni vyvazovana ale otazka jak moc to vadi, vzhledem hmotnosti. Mam na 300zx hodne kvalitni remenice za nemali peniz a taky nejsou vyvazovane.
Takze pokud to B3tuning vyrobi i s krouzkem tak to bude best of. Nebo vyvazit Apex ale ja na to kaslu, jezdim tak jak jsem ji koupil az se mi pokazi motor dam vedet.
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
Možná vyvážení není zapotřebí,možná je... Jsem rád,že jí mám vyváženou, alespoň mam jistotu,že nebude dělat neplechu. Nevím, jak tomu je u SR, ale u CA řemenice na žádné gufero nedoléhá. Potřeboval bych orig. SR řemenici, abych s ní mohl zajet do b3 prokonzultovat její výrobu.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
u ca nedoleha pac je tam kolecko na remen, SR to ma jinak
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
CA ma rozvody venku SR vevnitr. Na duralu se casem udela drazka, otazka za jak dlouho kdyz na ocelove klice se udela po 150.000 km.
Pokud chce nekdo kvalitni remenici tak pak jedine ATI.
Pokud chce nekdo kvalitni remenici tak pak jedine ATI.
Re: GB - odlehčené hlavní řemenice - B3tuning
kluci a u CAčka si zjistěte jakým utahovacím momentem tu řemenici utáhnout, já když ji poprvé utáhnul na 150 Nm (dle manuálu) tak se uvolnila a zničila kliku, potom jsem dovnitř vyrobil unášecí železnou vložku a té těch 150Nm stačí