P: VG30DE
Re: P: VG30DE
hola hop
uz to nekdo kupte, nechcem za to majland
uz to nekdo kupte, nechcem za to majland
Re: P: VG30DE
je to zajimava aplikace chtel jsem to delat. VG30DE+TT s vetsim cometic tesneni a kompresnim pomerem lehce pod 10:1.
jeste je potreba doresit mazani turb.
jeste je potreba doresit mazani turb.
Re: P: VG30DE
mne sa zda ze je tam zaslepeny vystup na mazani turb a potom len odtok do vane a voda je rozbocka pri klabke
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: P: VG30DE
vmille píše:nic neni tak jednoduche jak vypada
jasne treba jeste asi pouzit vstriky s TT a taky palivovu pumpu ,obie FPR,a poriesit ECU
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: P: VG30DE
upřímně byl by to nejmasakrálnější motor na foru, rovnat by se mu mohly tak bukkyho a adnerův, mírně by zaostával mikyho
Re: P: VG30DE
na kolko to cca vychadza penez?
Re: P: VG30DE
ty turba i s omotanýma svodama jsem koupil za 10 a za mín je neprodám, to si když tak nechám dovézt NA tříkilo z anglie a předělám ho
Re: P: VG30DE
DE ma hur chlazene pisty, bude to funkovat ale myslim ze pri 500-600 koni pujde zivotnost rychle dolu.
Mas Franto odzkouseno 400 koni s NA pisty na CA18DET? To jedine na zavodni benzin.
Mas Franto odzkouseno 400 koni s NA pisty na CA18DET? To jedine na zavodni benzin.
Re: P: VG30DE
to nemám odzkoušeno, ale je to celkem běžná hranice kde končí seriové písty, tak proto to tvrdím, ale samozřejmě se můžu mýlit, ale cca 75 koní na DE píst mám a to jsem z něj ještě odebral z horní plochy 20% materiálu, tak proto si myslím že vydrží i 100, ale popravdě je to moje ničím nepodložená teorie
na druhou stranu i při minimálně 75 hp na píst to vychází na 450 hp minimálně
jinak pokud vím tak dříve jagy postoval 600 kobyl na seriových DE pístech na SRku což by činilo 150hp na píst,
takže si myslím, že moje nepodložená teorie bude hodně pravdivá
víc se mi polemizovat nechce, je to můj názor, ale díky za podnětné zamyšlení
na druhou stranu i při minimálně 75 hp na píst to vychází na 450 hp minimálně
jinak pokud vím tak dříve jagy postoval 600 kobyl na seriových DE pístech na SRku což by činilo 150hp na píst,
takže si myslím, že moje nepodložená teorie bude hodně pravdivá
víc se mi polemizovat nechce, je to můj názor, ale díky za podnětné zamyšlení
Re: P: VG30DE
aktual