200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

JardaGT
user
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2010, 13:17

200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od JardaGT »

Nechápu, co se to všude děje. Kdekoliv se mluví o motoru SR20DET, tak je vždy spojován s GO, nebp zápornýma řečma. Mám Primeru GT, mosel P11 a poohlížím se po S14, ale nějak nejsem přesvědčený. Chtěl bych ji dovézt z DE, protože u nás jich moc na prodej není, ale jak si pročítám ty články, tak mě to nějak přechází... I když bych za něho dal v DE 200 000 CZK, tak se vsadím, že mě hned každý řekne, at si nechám rezervu na GO. S turbem počítám, že už nebude po 10 letech OK, ale proč pořád všichni melou o GO celého motoru. Já ho mám sice bez turba, ale nemám s ním po 200 000 km žádný problém, pokud se o něho člověk poctivě stará.
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od DragonART »

JardaGT píše:nemám s ním po 200 000 km žádný problém, pokud se o něho člověk poctivě stará.
To sice ano, ale ty víš jak se k tomu choval majitel před tebou? Většinou to nemusí být takový problém.. a 200 k czk je myslím docela fajn suma na S14.. Otázkou zůstává jestli zenki nebo kouki :) Každopádně Generálce se nevyhneš. Ty díly se prostě unaví, a kor u turba kde jsou namáhaný o něco víc než u tvý atmosfery.. :wink:
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Kentoya »

já na bluebirdu s motorem CA18 DE (cca 135 koní) měl taky nalítáno přes půl mega než jsem tam dal turbo, a na dvoukile s CA18DET jsem viděl nejvíc 240 000

podobně to bude s SR motorem
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od OndraS13 »

Jestli se dokážeš start o motor a narazíš na dobrej kus tak neni problem .... Každej taky nadává na CA18DET že hned začnou klepat apod... - ale je to kvuli tomu že tomu málokdo věnuje takovou péči jakou si ten motor zaslouží ( i já jsem jedno CAčko asi načal protože jsem nevěděl a když už jsem se o to začal starat bylo pozdě ) Jde jen o to na co narazíš - spíš to chce si třeba vyčíhnout nějaký tady třeba z fora - jestli ho někdo pustí - jde o to že tady se aspoň můžeš podivat do historie prodávajícího a uvidíš jestli třeba měl nějakej problem a jak ho řešil , uvidíš i vesměs historii auta - když se tady někomu něco přihodí a neví si se závadou rady tak to sem napíše , různý lidi mu řeknou jak to řešit a on se podělí o vísledek a hned víš jestli to je kvalitně udělaný ..... Ale kupovat auto u kterýho neznáš minulost a neznáš majitele - tak to ti každej poradí udělat GO ( pro jistotu - nikdy nevíš )
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Mirek »

nejsem si jisty zda je toto tema ve spravne sekci, ale necham to na martinovi....

Co se SR motoru tyce, mam taky P10 GT jako daily car a pokud vim atmosfericky SR20DE 110kw odchazeji na klice a vydiraji se vacky. Ano, tvuj je ok.....muj ma pres 210tis a taky je vicemene ok. Je to o zachazeni, zalezi jak se k tomu kdo choval. U turba je nevyhoda ze je udrzba narocnejsi a naroky na ni vetsi....na to bohuzel vetsina lidi sere a pak ty motory vypadaji tak jak vypadaji. Bohuzel u SR20DET se zanedbana udrzba projevi rychleji a vice nez u SR20DE. Kdyz nekdo mluvi o motorech CA18DET a SR20DET ze jsou spatne a serou se, dotycny bohuzel nevi o cem mluvi, a siri dal kraviny ktery mu rikal pepa ve staji....motory jsou ok, ale majitelem je obcas kokot co si mysli ze kdyz pretahne vymenu oleje o 2-3tis, nebo kdyz tam naleje olej ze supermarketu ze se nic nestane....stane...nemusi hned, ale stane

Preplnovani holt stoji prachy 8)
Ale SR20DET a SR20DE je obrovskej rozdil...mel jsem oboji, tak muzu porovnavat...primera jede moc pekne, ale oproti sx co jsem mel to je porad nic.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
JardaGT
user
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2010, 13:17

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od JardaGT »

Tak třeba u mojí Primery vím, jak se o ni předchozí majitel staral. Byl to člověk celkem při penězích, tak auto dával jen do Nissanu a dal mi hodně velkou hromádku účtů za díly a opravy.

V P10 je ten motor ještě trošku nevychytaný...

200 000 CZK myslím, za Kouki. Něteré auta jsou tam originál a v hodně zachovalém stavu. Co je při GO SR20DET nejdůležitější?? Mylsím, co bude vždy určitě vysrané... A jde třeba klepání na klicenějak zamaskovat?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Mirek »

no pouze vis ze ji daval do autorizovanyho servisu....jak se o auto staral a choval se k nemu z uctenek nevyctes....tezko uctenkou dolozi ze tomu nedaval za studena, konkretne u SX ze po drave jizde dochlazoval turbo...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
JardaGT
user
Příspěvky: 4
Registrován: 21.02.2010, 13:17

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od JardaGT »

Mirek píše:no pouze vis ze ji daval do autorizovanyho servisu....jak se o auto staral a choval se k nemu z uctenek nevyctes....tezko uctenkou dolozi ze tomu nedaval za studena, konkretne u SX ze po drave jizde dochlazoval turbo...
Nebyl to žádný debil, ale rozumný člověk. To auto měl dva roky.

Dle ostatních příspěvků usuzuji, že pokud koupím 200 SX, tak si k ceně ještě musím připočítat dalších 50 fíků na GO.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Mirek »

JardaGT píše:
Nebyl to žádný debil, ale rozumný člověk. To auto měl dva roky.

Dle ostatních příspěvků usuzuji, že pokud koupím 200 SX, tak si k ceně ještě musím připočítat dalších 50 fíků na GO.
:roll:
cemu z toho jak jsem napsal ze je to stejne jak u GT primery, ze zalezi jak se o to kdo staral, nebylo rozumet? Vyber si udrzovane auto a nemusis pocitat zadny dalsi fiky na GO
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Fire »

mám s14 3 roky a GO jsem dělat nemusel ..šlape jak hodinky
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od kenivruh »

Kup si S14 od branbita. Myslim ze ponuka za dobru cenu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od jagy »

Mirek píše:
Co se SR motoru tyce, mam taky P10 GT jako daily car a pokud vim atmosfericky SR20DE 110kw odchazeji na klice a vydiraji se vacky.
To neni pravda... jsem videl snad jednou, ze by se nekomu vydrely vacky na DE. To musi byt nekdo sakra velke prase na udrzbu, aby se ucpaly olejove trubicky k vackam. Stejne tak klika neni problem. Je to tak 1 z 10ti motoru ze odejde na vackach/klice. Obecne DE vydrzi strasne moc.
JardaGT píše: V P10 je ten motor ještě trošku nevychytaný...
Blbost. Je to presne naopak. RR DE motory z P11/N15 maji problemy s klikou mnohem castejsi.. stejne tak se spotrebou oleje.


Jinak u S14 bych po koupi asi radsi tu GO udelal. Ty dily na GO nejsou tak drahe a pokud si to auto planujes nechat, tak je to lepsi udelat hned a mit pokoj.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Rave »

jagy píše:
Mirek píše:
Co se SR motoru tyce, mam taky P10 GT jako daily car a pokud vim atmosfericky SR20DE 110kw odchazeji na klice a vydiraji se vacky.
To neni pravda... jsem videl snad jednou, ze by se nekomu vydrely vacky na DE. To musi byt nekdo sakra velke prase na udrzbu, aby se ucpaly olejove trubicky k vackam. Stejne tak klika neni problem. Je to tak 1 z 10ti motoru ze odejde na vackach/klice. Obecne DE vydrzi strasne moc.

no moje P10 gt mela take vacky (i) :?
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od Mirek »

zvlastni..pan jandus kteremu proslo rukama mraky primer a motoru (P10 i P11 - prodava z nich dily na nissanclubu) mi tvrdil ze je to jejich slabina a ze je to casty jev, ze pri nakupu si na to mam davat pozor..asi mel pech na spatny kusy...

Omlouvam se za OT, pak to promazu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: 200 SX S14...koupit, nebo nekoupit

Příspěvek od jagy »

Jo, to asi mel smulu.. protoze to tak neni. :) Myslim, ze mi tech motoru proslo rukama vic... a mam i vetsi prehled i ze zahranici, co tem motorum byva.

Jinak zajimave, ze to tvrdi Jandus a nikdo jiny tohle netvrdi.. na druhou stranu kupuje same mrdky a bouracky na dily, tak se mozna neni cemu divit, ze je to v kasi. :mrgreen:
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Odpovědět