Oficialne ma Almera GTi psano 1155kg. Cil je 1050-1100kg. Brzdy zatim serie, podvozek taky. Samozrejme se pocita s upravou, ale VE prislo na radu prvni, protoze DEcko zaclo klepat po 260tis. km, kdyz tam skoro nebyl olej.
jagy píše:Oficialne ma Almera GTi psano 1155kg. Cil je 1050-1100kg. Brzdy zatim serie, podvozek taky. Samozrejme se pocita s upravou, ale VE prislo na radu prvni, protoze DEcko zaclo klepat po 260tis. km, kdyz tam skoro nebyl olej.
Btw. Celica nebyla DrGise?
Tak jestli se dostanete nad 161hp/tunu co ma Clio tak to bude fajn svezeni.
Celda byla Jamy, Drgis ma 6. gen.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Olej vymenen, svody nahozeny. Vyfuk ale stale serie.. porad je potreba par malickosti dodelat, ale uz ted to jede moc pekne na serii motor se seriovou prevodovkou.
Tak nejak jede to fakt moc pekne ale když sem mel stage 1 tak tohle by si ani nečuchlo.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Peca: Zatim zadne casy.. ale urcite budou i brzda bude.
Design: Tak samozrejme DET bude mit tak 2x vetsi kroutak a o 100ps vic, v primce to bude znat (hlavne ve vyssich rychlostech), ale na zrychleni v primce to nedelal. Porad je to seriovy motor. Upravy prijdou casem.