K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím těsnění:blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
exhust housing je z litiny, to nesvaříš
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím těsnění:blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
svařit jde,ale asi ne doma ...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Koupím těsnění:blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
pokud použiješ origo těsnění nissan a spojovací materiály origo nissan, tak to vydrží. Pokud možno, tak dát na výfuk ještě vlnovec, aby se ti vybrace od výfuku tolik neopírali do turba a tím pádem nepovolovali matky.
S15 - JDM
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
ja ted daval na RB medeny matky co se davaj na avie (ty se trepou dost), jsou samojistici, stoupani pasuje tak uvidim....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Seriove Nissan tesneni a je to pohoda, overeno praxi.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Těsnění je "putna" jaké užiješ, důležité jsou kvalitní samozajišťovací matky anebo matky + zajišťovací plíšek, na těch to záleží především. Pak vlnovec a měl by být klid.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Nevim, jak na CA, ale na SR je origo tesneni tusim 3-vrstve kovove.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Origo nissan použiva ty plišky aspon na SR
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Matky Nissan, plíšky Acros za pár šupů, řádově v korunách. Nissan kus snad 80kč.
Těsnění Nissan směšovač (obdelníkové) cca 570Kč, outlet cca 700Kč - ve Vysočanech
Jinak kovová těsnění z ebay taky dobrá, fungují, tady můžeš ušetřit a prohnout se jen na matkách Nejdůležitější je zamezení možnosti povolení, nikoliv těsnění imho - platí pouze pro kovová
Těsnění Nissan směšovač (obdelníkové) cca 570Kč, outlet cca 700Kč - ve Vysočanech
Jinak kovová těsnění z ebay taky dobrá, fungují, tady můžeš ušetřit a prohnout se jen na matkách Nejdůležitější je zamezení možnosti povolení, nikoliv těsnění imho - platí pouze pro kovová
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
To origo Nissan je sice dražší, ale funguje.
S15 - JDM
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
V tip je v tom, že to levné funguje stejněAwatar píše:To origo Nissan je sice dražší, ale funguje.
Nejde o to šetřit, ale zbytečně nevyhazovat , když je možnost stejné funkčnosti za podstatně nižší náklady.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Litinu svaříš i doma elektrikou s litinovýma elektrodama. Měděné matky se běžně používají na výfuky protože nereznou některé slitiny jsou i velmi tvrdé ale i tak nesnesou větší zátěž takže by jsi musel výfuk držet i někde blíž k motoru. já jsem zkoušel povolit všechny svoje matky na výfuku a i po dvou letech klidu šli pěkně. Pak máš ještě další možnost chytit to jak je tu psáno samojistícíma ale třeba i nerezovýma matkama s kovovou vložkou.
Jelikož se mi také povolují a čas od času také utahuju jak řešíš utažení matic co jsou na straně svodů? Ty k podběhu utahuju bez problému ale ty druhé dvě jsou mi záhadou.
Jelikož se mi také povolují a čas od času také utahuju jak řešíš utažení matic co jsou na straně svodů? Ty k podběhu utahuju bez problému ale ty druhé dvě jsou mi záhadou.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
jo,ale kupovat balík elektrod kvůli tomu,že použiješ jednu,je za cenu toho balíku nesmysl.. ale ano,litina svařit jde v pohodě.. viděl sem ji vařit mnohokrát,,
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
My sme litinu varili i COckem, bylo to na stroji jehoz zivotnim udelem je mlatit a svary drzej takze to musi jit