rada
rada
Co se asi stalo, auto neslo nastartovat spatná baterka. Jeden šikula my dal plusovej startovací kabel na kostru až z něj kapala izolace. Nejdříve nesel proud na cívky, ale starter točil. Nakonec nešel ani proud na signalní kablík na starter, takže přestal točit starter. Hlavne mi nepište ze je v háji ECU mam tam Power FC za 20. Jo a jeste pojstky jsou vsechny v pořádku.
Re: rada
Zkus připojit baterku, když to na kontaktech lehce zajiskří tak začni s proměřováním kam to jde (napájení startéru, přívod do pojistkovky v mot. prostoru, palubce a zapalování). Pokud to na baterce nezajiskří což nevěřim tak je to už na přívodu. Když bude všude proud a neotočí to tak je v čudu spínací skříňka.
A ECU bude OK proti přepolování tam bude diodová ochrana.
A ECU bude OK proti přepolování tam bude diodová ochrana.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada
nemůžeš tam mít alarm, většina anglickejch aut ho má, třeba umřel on a díky tomu ti to nejde ani natočit
Re: rada
Alarm jsem vyškubl hned jak jsem auto privezl a proud jde vsude i do ECU akorat nedává jednotka proud na cívky svícek a nejde signál na starter. Uvidim připojim seriovou jednotku až mi ji pujci.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada
Predpokladam ze manual k Z32 mas, tak si pozri stranu EL-15, tam uvidis co moze byt zle, ak ti nejde signal ku starteru. Okrem relatka pre starter je tak este relatko proti zlodejom (seriova ochrana). Najlepsie nude to relatko proto zlodejom (ak ho tam mas) dat do prec aj s celym tym modulom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: rada
Hovorime o R33 :-)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada
A kurna A nebude to podobne?chosecz píše:Hovorime o R33 :-)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: rada
to se mi nezdá, že by to schytala jednotka, musíš zkontrolovat hlavní vodiče a větší plusy třeba na napájení relátek..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: rada
já si myslím že to jednotka schytala, už jsem to viděl dvakrát, ale nerad straším