výpočet Restriktoru na turbo
výpočet Restriktoru na turbo
Omlouvam se ze zakladam nove tema, nasel jsem jich tu sice dost ale vse jen o garret turbech atd..
ja resim takouto vec, turbo sem sehnal kluzne greddy T618z a namaham si mozek s restriktorem...
kdyztak me opravte pokud se pletu.
-CA ma restriktor na bloku o prumeru 1.3mm
-seriova T25 potrebuje prutok 1l/min
-to T618z potrebuje podle pana googla (radeji jeste overim) 1.2l/m
jeste mi chybi informace jaky je tlak oleje u CA pri 4tis RPM :-) a pak nejak to cele spocitat...
muze mi s tim nekdo pomoci?? preci jen mam pouze vyucni list a nejake matematicke vzorce jdou mimo me :-D
ja resim takouto vec, turbo sem sehnal kluzne greddy T618z a namaham si mozek s restriktorem...
kdyztak me opravte pokud se pletu.
-CA ma restriktor na bloku o prumeru 1.3mm
-seriova T25 potrebuje prutok 1l/min
-to T618z potrebuje podle pana googla (radeji jeste overim) 1.2l/m
jeste mi chybi informace jaky je tlak oleje u CA pri 4tis RPM :-) a pak nejak to cele spocitat...
muze mi s tim nekdo pomoci?? preci jen mam pouze vyucni list a nejake matematicke vzorce jdou mimo me :-D
Re: výpočet Restriktoru na turbo
víš co ? radši napiš do http://www.turbodynamics.co.uk dotaz a oni ti poradí asi víc než tady počítat nějaké rovnice...
PS: az ti to poslape, hod sem info jak moc laggy to turbo je na CAcku (tam je ostatně laggy temer vse co je vetsiho) - ptz jsem jednou jel v CA s Greddy 517z a uz tam byl ten lag dost znat (i kdyz tahne skvele jak fouka pak).. ta 618 je jeste vetsi o neco...
zatim a hodne zdaru
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Re: výpočet Restriktoru na turbo
to turbo by melo byt skoro stejne velke jako T28 :-) pak dam urcite vedet jak se to chova :-)
Re: výpočet Restriktoru na turbo
Nevim jak je to u greddy, ale kuličková turba od garretu potřebují cca 2,7 - 3,1 baru tlak oleje při maximálních rpm, což odpovídá přibližně restriktoru 1,01 mm (0,04"), snad se to u toho greddy nebude moc lišit...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: výpočet Restriktoru na turbo
Už se to tu řešilo a nedořešilo forum/viewtopic.php?f=161&t=15932
také o tom je na stránkách garrettu
Já jsem z toho článku na Garrettu pochopil že restriktor je nutný dává se na přívod turba ale jeho velikost respektive redukčnost je závislá na tlaku oleje v maximálních pracovních otáčkách rovněž na typu oleje a to tak aby v maximálních otáčkách motoru ( a samozřejmě turba) při určitém "konkrétním oleji" nebyl tlak větší jak 45 PSI (3,06BARu) To znamená docela alchimie pro každý motor a i dokonce výkon olejového čerpadla a každý olej jiný restriktor. Jasně že když se vemou seriové hodnoty tlaku olejového čerpadla (tlaku oleje) v předpokládám 7000 ot tak se podle toho musí dle poměrně jednoduchého vzorce na přepočet tlaku dostat průřez odvoru v restriktoru. Takže moje otázka zní: Ví někdo o jakém tlaku se tady v těchto otáčkách bavíme? (to že je tlak od určitých otáček prakticky stejný vím, ale svému budíku bych moc nevěřil) a Předpokládám že ještě určirá redukce v závislosti na vlastnostech oleje bude
také o tom je na stránkách garrettu
Já jsem z toho článku na Garrettu pochopil že restriktor je nutný dává se na přívod turba ale jeho velikost respektive redukčnost je závislá na tlaku oleje v maximálních pracovních otáčkách rovněž na typu oleje a to tak aby v maximálních otáčkách motoru ( a samozřejmě turba) při určitém "konkrétním oleji" nebyl tlak větší jak 45 PSI (3,06BARu) To znamená docela alchimie pro každý motor a i dokonce výkon olejového čerpadla a každý olej jiný restriktor. Jasně že když se vemou seriové hodnoty tlaku olejového čerpadla (tlaku oleje) v předpokládám 7000 ot tak se podle toho musí dle poměrně jednoduchého vzorce na přepočet tlaku dostat průřez odvoru v restriktoru. Takže moje otázka zní: Ví někdo o jakém tlaku se tady v těchto otáčkách bavíme? (to že je tlak od určitých otáček prakticky stejný vím, ale svému budíku bych moc nevěřil) a Předpokládám že ještě určirá redukce v závislosti na vlastnostech oleje bude
Re: výpočet Restriktoru na turbo
ano od 3500ot/min by mel byt tlak v motoru konstantni :-)playdude píše:ja osobne mam cca od 3500ot. konstatnych 3,8 bar
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: výpočet Restriktoru na turbo
to já mám víc obecně od nějakých 4 tis od konstantní a jinak asi o jeden bar více než tis ot. tedy 2,5tis ot 3,5 baru přibližně a nějakých 4,5 snad max, ale to teď hádám
Re: výpočet Restriktoru na turbo
no a ted proste zjistit jaky restriktor tam mam dat :-) ale ma to jeste cas nez mysak vyrobi prirubu a ja posvarim svody :-D
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: výpočet Restriktoru na turbo
nejen ty na mě doma čeká GT2871R a bez toho tam nepůjde
Re: výpočet Restriktoru na turbo
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: výpočet Restriktoru na turbo
Na TF k těm restriktorům na GT turba psal maRat
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: výpočet Restriktoru na turbo
tak vidiš Vláďo... už tu máš hromadu informací a já mám stale o tom greddy prd :-D
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: výpočet Restriktoru na turbo
když si taky pořídíš takové tak jsi to mohl čekatvekslak píše:tak vidiš Vláďo... už tu máš hromadu informací a já mám stale o tom greddy prd :-D
Re: výpočet Restriktoru na turbo
Vlado pak dej prosimte vedet co jsi nato GT2871R dal za restriktor dekuji.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ