A/F ratio v s14
A/F ratio v s14
nahodil som A/F ratio + EGT do mojej s14 od VEMS
a ukazuje mi to nejake vysoke hodnoty
ked idem 120km/h suvyslou jazdou mam na labde 16,9 a nekedy aj 17
ale ked boostujem tak to ide na 12 a niekedy aj niziesie
upravy ecu stage 1 Horsham
mam sice vsetko z manualu len TPS mam s automatu ale myslim ze za plynujej jazdy by to nemalo byt tak vysoko aj ked jemne pridam ak to moc neklesa
lambda je umiestnena vo FRONT PIPE na mieste kde by mal byt KAT je tam navareny origo otvor zo zavitom na lambdu (je to max 80cm od turba)
seriova lambda je zapojena na svojom mieste a po jej odpojeni sa hodnoty nezmenily
motor jede jak ma neseka ani neskace a ani nepocut detonacie
a ukazuje mi to nejake vysoke hodnoty
ked idem 120km/h suvyslou jazdou mam na labde 16,9 a nekedy aj 17
ale ked boostujem tak to ide na 12 a niekedy aj niziesie
upravy ecu stage 1 Horsham
mam sice vsetko z manualu len TPS mam s automatu ale myslim ze za plynujej jazdy by to nemalo byt tak vysoko aj ked jemne pridam ak to moc neklesa
lambda je umiestnena vo FRONT PIPE na mieste kde by mal byt KAT je tam navareny origo otvor zo zavitom na lambdu (je to max 80cm od turba)
seriova lambda je zapojena na svojom mieste a po jej odpojeni sa hodnoty nezmenily
motor jede jak ma neseka ani neskace a ani nepocut detonacie
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: A/F ratio v s14
presne taketo iste hodnoty mam aj ja a to nemam ziadny cip taky to neseka a zadne detonacie tam neni pocut a budik je od aem a mam ho namisto seriovej lambdy
Re: A/F ratio v s14
Kazdy motor reaguje na upravy jinak, takze ty hodnoty jsou podle me normalni.. zadny univerzal chip neni idealni, proste to potrebuje doladit.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: A/F ratio v s14
skusim ho vybratjagy píše:Kazdy motor reaguje na upravy jinak, takze ty hodnoty jsou podle me normalni.. zadny univerzal chip neni idealni, proste to potrebuje doladit.
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: A/F ratio v s14
U lehké zátěže "CRUISING" byla ideální směs:
pro emise 14,7:1
pro spotřebu 15,0-15,6:1
přísliš chudá směs už bere tolik výkonu, že nic neušetříš, protože musíš více šlapat na plyn a jen to způsobuje cukání, kvůli příliš chudé směsy, která už nejde zapálit.
u velké zátěže:
u atmosféry 13,2-13,5:1
kolem 0,5BAR 12,5:1
kolem 1BAR 11,2-12:1
přez 1BAR 11-11,5:1
to platí samozřejmně pro palivo od pumpy. Dá se říci, že u směsi 11-11,2:1 by nikdy nemělo dojít k propálení pístu kvůli teplotě. Směs bohatá pod 10:1 už začíná značně snižovat výkon a jen to žere jako dobytek.
pro emise 14,7:1
pro spotřebu 15,0-15,6:1
přísliš chudá směs už bere tolik výkonu, že nic neušetříš, protože musíš více šlapat na plyn a jen to způsobuje cukání, kvůli příliš chudé směsy, která už nejde zapálit.
u velké zátěže:
u atmosféry 13,2-13,5:1
kolem 0,5BAR 12,5:1
kolem 1BAR 11,2-12:1
přez 1BAR 11-11,5:1
to platí samozřejmně pro palivo od pumpy. Dá se říci, že u směsi 11-11,2:1 by nikdy nemělo dojít k propálení pístu kvůli teplotě. Směs bohatá pod 10:1 už začíná značně snižovat výkon a jen to žere jako dobytek.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: A/F ratio v s14
pri tlaku 1 bar mam zmes okolo11,5 az11,8
ale stve ma tych 17 ked idem normalne a je jedno ci 50 alebo 140km/h
auto sice necuka a rychlo reaguje na plyn prave sa mi zda ze ide normalne
ale stve ma tych 17 ked idem normalne a je jedno ci 50 alebo 140km/h
auto sice necuka a rychlo reaguje na plyn prave sa mi zda ze ide normalne
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: A/F ratio v s14
Rozhodně překontroluj zda máš dobře kalibraci lambda sondy a zda nemáš někde ve fýfuku díru kudy by to přisávalo vzduch, pokud vše sedí a je pravda co měříš, pak by to chtělo přidat, i když nic nehrozí, při lehké zátěži by nemělo docházet k zásadnímu zahřívání
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: A/F ratio v s14
evo400 píše:Rozhodně překontroluj zda máš dobře kalibraci lambda sondy a zda nemáš někde ve fýfuku díru kudy by to přisávalo vzduch, pokud vše sedí a je pravda co měříš, pak by to chtělo přidat, i když nic nehrozí, při lehké zátěži by nemělo docházet k zásadnímu zahřívání
dira neni nikde a sonda sa nemusi kalibrovat aspon nic v navode nebylo
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: A/F ratio v s14
su sondy co sa musia kalibrovat a su aj take co nemusia
Re: A/F ratio v s14
Evo : tak já mám při plným boostu cca 10 , takže až se to pošteluje tak už to pojede jako Ferrari ?
Re: A/F ratio v s14
slik85 píše: dira neni nikde a sonda sa nemusi kalibrovat aspon nic v navode nebylo
Jak říká Pablo, například Innovate se kalibruje, ale např AEM tvrdí, že už je "předkalibrovaná".
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: A/F ratio v s14
Tak blbě ti to snad nejede ani teď ne?Fire píše:Evo : tak já mám při plným boostu cca 10 , takže až se to pošteluje tak už to pojede jako Ferrari ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: A/F ratio v s14
Presne tak fire to jsi me sklamal že tohle tvrdiš o svem nissanu A když jsem u toho jakej vykon bvych musel myt abych natrhl gallardo?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: A/F ratio v s14
Mam taky VEMS a kalibrace nebyla nutna..pri prvnim zapojeni se doporucuje nechat sondu na vzduchu, a pokud ukazuje 20-20,5 tak je nakalibrovana spravne. Tahle hodnota (po zahrati sondy pred startovanim) pak klesne nekam k 18-19 jakmile je sonda uz ve vyfuku, jelikoz se zanese exhalaty...pokud ale auto delsi dobu stoji bez nastartovani, tak mi po zahrati opet ukaze hodnoty blizke 20 (kolem 19,5-19,8)..usuzuju, ze je to vzduchem, ktery se po urcite dobe ve vyfuku jakoby "vycisti".
S14a RB25
Re: A/F ratio v s14
po vyndani cipu ukazuje zmes az okolo 18
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900