ono má seriové turbo a tlak?jagy píše:Myslis stejne jako to mrtve SX co je v bazaru s 3000 km po GO?
já myslím seriový motor osazený dobrým IC filtrem,walbrem a výfukem a 0,7bar.. bude jezdit o 2x tak dýl než to GTi co prodáváš
ono má seriové turbo a tlak?jagy píše:Myslis stejne jako to mrtve SX co je v bazaru s 3000 km po GO?
Já to za vtip nepovažuju..jagy píše: Dobry vtipek.
já ho kupuji a o týden později ti na to odpovím. Ale kluk měl problém s netěsností a malým množstvím oleje. Stačí? Nech kapat z toho tvého verglu olej a uvidíš,za jak dlouho začneš klepat taky. říkám ti to znovu a naposlet..víš proč je CA18DET 10X lepší než SR? Protože je jednodušší a z pevnějšího materiálu.Nemá se na něm co posrat,když maže..tak jede. a snese mooooooooooocjagy píše:Kdyz dochazi argumenty, tak zacneme vyhrozovat banem? To se boji nekdo vecne agrumentovat, priznat chybu?
Ja jsem se jen ptal, proc motor ktery je 3000 km po GO klepe. To je vse.