Levné polosliky

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Peca »

Xcriss píše:..Zacinam mit takove podezreni, ze Renda je sam velk Stig :D
Ne.

Renda učil Stiga řídit :D
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od slik85 »

poradte nejake pneu na drift
neco na predek
a neco na zadek
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Woyta »

To co zbyde za dilnou pneuservisu? :)
To je asi nejlevnejsi varianta. Stejne to nebude mit moc dlouhou zivotnost.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od adner »

1.jpg
semislick Pirelli
z povrchu pneumatiky se dá vypozorovat (mimo to probrždění)
a:malý odklon
b:přehuštěná
c:nízká provozní teplota
d:slabý stabilizátor,malý záklon rejdového čepu,nebo vůle v zavěšení ramene (v návaznosti na těžiště vozidla)
všechny tyto faktory degradují využití maximálního výkonu pneumatiky v zatáčkách na cca 40-60%,což může být v čase na kolo klidně 5 sekund..
studený slick je horší než standardní pneumatika,semislicky mají do slicků ještě hodně daleko,beton (letiště) má skoro o třetinu lepší adhezi než asfalt,rozdíl mezi mokrým a suchým betonem není tak velký,jako u asfaltu,slicky na vlhkém asfaltu - dá se,na mokrém je crash téměř jistý..regal nebude v dešti nikdy jako guma do vody ale člověk nemůže chtít všechno v jednom,pokud si dá bacha na louže a přizpůsobí se,nevidím problém..
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Fire »

adner píše:
1.jpg
studený slick je horší než standardní pneumatika
Je mi jasný, že pro dobrou přilnavost je potřeba mít sliky zahřáté, ale toto mě teda dost překvapilo :shock:
Dík za tvé cenné poznatky, mě teda třeba do teď nedošlo, že když jsem zkoušel jak moc budou držel suché sliky na mokru (betonovej povrch na letišti) tak na asfaltu to bude úplně jiné... přitom to je tak logické :wink:
Mimochodem, nevíš kdo tu má zastoupení pro BF Goodrich ?
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Svobda »

Jo na letisti i s obyc gumama to auto drzi jako krava a i na mokru .
Kdybyste chteli slicky tak kamos snima casto kseftuje s jetyma ,ale kolikrat jen lehce. Jsou to vetsinou ruzny slicky hlavne co se davaj na rally auta.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Peca »

Budu letos poprvé zkoušet čisté slicky, mám měkké yokohamy tak snad budu schopný je zahřát.

Rendo neměl bys nějaké rady co je vhodné upravit na autě (podvozku) před nahozením sliků? Myslím z hlediska větší zátěže (takže PUR siláče...co dál?), ale i nastavení podvozku (větší odklony? ..)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Awatar »

Ještě k těm slikům, většina sliků je dělaná na jeden teplotní cyklus, tzn. pokud si někdo koupí jeté sliky (již jednou zahřáté) nebudou fungovat tak jak by měli. Většina normálních lidí ten rozdíl nepozná, tak jenom pro zajímavost. A co rozhodně nedoporučuju je kupovat tvrdý směsy sliků, jen málokdo je dokáže zahřát a udržet na provozní teplotě a pokud nejsou zahřátý je to horší jak obyč guma (jak už bylo řečeno). Ještě bych jenom napsal, že slik není vždy výhoda, např. u auta kterému chybí výkon (k tomu sériovka takže gumy drží, ale všechno ostatní utíka = obrovský náklony), pak na rovinkách slik ubírá, jelikož má větší valivý odpor a v zatáčkách tolik nepřidá, jelikož auto není schopné sliků využít. Proto pokud budu na auto něco dávat tak si to chce rozmyslet, jestli to má vůbec smysl.

Peca: Měkký Yokohamy sem zahřál v Brně s klidem i s Lexusem.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od adner »

Fire píše:
adner píše:
1.jpg
studený slick je horší než standardní pneumatika
Je mi jasný, že pro dobrou přilnavost je potřeba mít sliky zahřáté, ale toto mě teda dost překvapilo :shock:
Dík za tvé cenné poznatky, mě teda třeba do teď nedošlo, že když jsem zkoušel jak moc budou držel suché sliky na mokru (betonovej povrch na letišti) tak na asfaltu to bude úplně jiné... přitom to je tak logické :wink:
Mimochodem, nevíš kdo tu má zastoupení pro BF Goodrich ?
nevim
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od adner »

Peca píše:Budu letos poprvé zkoušet čisté slicky, mám měkké yokohamy tak snad budu schopný je zahřát.

Rendo neměl bys nějaké rady co je vhodné upravit na autě (podvozku) před nahozením sliků? Myslím z hlediska větší zátěže (takže PUR siláče...co dál?), ale i nastavení podvozku (větší odklony? ..)
dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz :) na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od adner »

Awatar píše:Ještě k těm slikům, většina sliků je dělaná na jeden teplotní cyklus, tzn. pokud si někdo koupí jeté sliky (již jednou zahřáté) nebudou fungovat tak jak by měli. Většina normálních lidí ten rozdíl nepozná, tak jenom pro zajímavost. A co rozhodně nedoporučuju je kupovat tvrdý směsy sliků, jen málokdo je dokáže zahřát a udržet na provozní teplotě a pokud nejsou zahřátý je to horší jak obyč guma (jak už bylo řečeno). Ještě bych jenom napsal, že slik není vždy výhoda, např. u auta kterému chybí výkon (k tomu sériovka takže gumy drží, ale všechno ostatní utíka = obrovský náklony), pak na rovinkách slik ubírá, jelikož má větší valivý odpor a v zatáčkách tolik nepřidá, jelikož auto není schopné sliků využít. Proto pokud budu na auto něco dávat tak si to chce rozmyslet, jestli to má vůbec smysl.

Peca: Měkký Yokohamy sem zahřál v Brně s klidem i s Lexusem.
je to pravda ale tím není třeba se zabývat,to člověk pozná až když jezdí pravidelně a dosáhne určité úrovně...a navíc je to u každé značky jinak
u mokrých slicků je ten rozdíl veliký,jednou ohřáté už se v podstatě nedají použít
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Levné polosliky

Příspěvek od vmille »

adner píše: dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz :) na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
Poradis i na 300zx... Budu ted delat silace a cepy, odzkousene nastaveni by se hodilo :)
Mam TEIN tlumice 8/6 kg/mm -18/-18 mm, kola 17x9 17x9.5, pneu 235/45 255/40
jezdim silnice
jsou potreba horni zadni stavitelna ramena? snazim se vyhnout unibalum
Naposledy upravil(a) vmille dne 16.01.2011, 19:29, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Svobda »

vmille píše:
adner píše: dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz :) na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
Poradis i na 300zx... Budu ted delat silace a cepy, odzkousene nastaveni by se hodilo :)
Mam TEIN tlumice 8/6 kg/mm -18/-18 mm, kola 17x9 17x9.5, pneu 235/45 255/40
jezdim silnice
jsou potreba horni stavitelna ramena? snazim se vyhnout unibalum
300ZX ma predni napravu jak Primera ne ? Tam s odklonem nehnes asi bez stavitelnych ramen ne ? Leda nejakou podlozku mezi kastli.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Levné polosliky

Příspěvek od vmille »

uz jsemto opravil, myslel jsem zadni, s prednimi pocitam
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od adner »

důležité je aby se pneumatiky sjížděly rovně a nemusels každých pět tisíc kilometrů kupovat nové...snížení o 18 mm není moc ale odklony se stejně zvětšily a máš širší gumy,takže to možná bude chtít ubrat,a nebo taky ne...nejdřív to vyzkoušej,bude se to odvíjet od kvality pneu a jak rychle s tím budeš jezdit
Odpovědět