proc kazdej cpe powerfc?Petr.S14 píše:já to měl bohatý asi až moc, chvíli, asi tak 3 sekundy mi střílel omezovač a pak to přestalo běžet na všechny válce.. asi tak 5 s to nejelo na všechny a pak zase normálně všechno.. dělalo to jen na ten omezovač, jinak to jelo jak z praku..blázen píše:bude to bohatý,aby to bylo bezpečný
proto sem dal chip pryč a chystám se na powerFC..
A/F ratio v s14
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A/F ratio v s14
Bez auta...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A/F ratio v s14
Kazdej?sejkora píše:proc kazdej cpe powerfc?Petr.S14 píše:já to měl bohatý asi až moc, chvíli, asi tak 3 sekundy mi střílel omezovač a pak to přestalo běžet na všechny válce.. asi tak 5 s to nejelo na všechny a pak zase normálně všechno.. dělalo to jen na ten omezovač, jinak to jelo jak z praku..blázen píše:bude to bohatý,aby to bylo bezpečný
proto sem dal chip pryč a chystám se na powerFC..
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: A/F ratio v s14
já čekám, jak se to vyvine, ale rád bych ho tam dal
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A/F ratio v s14
a co Nistune? to kazdej musi jit nutne na 500hp? a kdyz uz tak Haltech sprinta 1000, ma par uzitecnejch vychytavek abys nezmrsil motor...
Bez auta...
Re: A/F ratio v s14
Nistune zvladne i vic, to neni omezene jednotkou... a zrovna PFC a Nistune je to same, takze trosku vyhozene penize za PFC.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A/F ratio v s14
Trinome, jak je hodne pomala jednotka seriova oproti tem PFC a pod?jagy píše:Nistune zvladne i vic, to neni omezene jednotkou... a zrovna PFC a Nistune je to same, takze trosku vyhozene penize za PFC.
Bez auta...
Re: A/F ratio v s14
Prosil bych věšteckou kouli
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A/F ratio v s14
Tak ja myslel ty jako odborny dratenik ze to budes alespon priblizne vedet Jinak jak na tom je ten tvuj projekt ohledne te masinky s vystupem na obrazovku?Trinom píše:Prosil bych věšteckou kouli
Bez auta...
Re: A/F ratio v s14
Můj projekt je na tom tak, že si zrovna hraju s GPS.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: A/F ratio v s14
Ahaaa a co takhle to pripojit na RJ a pak az budem jezdit okruhy tak se nam budou v jednotlivejch zatackach menit mapy jak to ma MotoGP?Trinom píše:Můj projekt je na tom tak, že si zrovna hraju s GPS.
Bez auta...