CA18DET + CT26 ?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET + CT26 ?
není CT26 je na MK3 supře pro 1,8 bude nevhodná.. měl sem jí v ruce.. je to obluda...není k ní chip ..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: CA18DET + CT26 ?
Stage 1 ještě možná, ale stejně bych nefoukal 1bar.blázen píše:může být ..u stage 1,2 ... ve zbytku nijak moc optimismu nevidím
Nemyslim si, že je nějak funkčních 280+ koní na stage 2, problém jsou sériový vstřiky a sériová váha vzduchu. Vstřiky maj při 256koních 100%, takže 280+ koní je jenom zahrávání si s průserem, kterej přijde dřív nebo později. Stejně tak nikdo neví jak moc průchozí výfuk je to dělaný, jak velký cooler atd. A i kdyby tak každý motor je trochu jiný dokud to nebude naladěný, tak to je pořád o ničem.
A když už se člověk rozhodne pro stage chip tak určitě koupit wideband lambdu a kontrolovat směs.
Jinak souhlasim s Kentoyou, že je daleko lepší nejdřív investovat do podvozku, ramen, čepů, brzd, výztuh apod. Protože pak taková s13 i se sériovym výkonem dokáže víc než s13 s upravenym motorem a mrtvou kastlí.
S15 - JDM
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET + CT26 ?
Ked budete vyrabat zvody tak je dobre uz dopredu vediet ktorou cestou clovek pojde. T3 typy maju inu prirubu na turbo ku zvodom ako GTcka.split píše:svody neřeši ty sou stejnak ruplý , takže se budou vyrábět mě zajima jestli serie prostě zvladne to turbo přece jenom 1.8 a 3.0 je rozdil
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET + CT26 ?
Awatar: máš pravdu, akorát že já psal o potenciálu turba a chipu.. Nic víc .. Věcí dokola je spousta a i přes to všechno stage 2 pak ten výkon zvládne.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: CA18DET + CT26 ?
Nevim jestli je CT26 na 2JZGTE,ale rozhodne je single na 7MGTE a taky na dvoulitru 3SGTE 1. a 2. gen.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2