afr innovate
Re: afr innovate
je to vse uz namontovany v aute a jen potrebuju to zapojit takze vyndavat to nebudu lepsi by bylo kdyby nekdo napsal tohle takhle a tak
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: afr innovate
Zapoj ty dráty jak máš v návodu, kalibrovat to neni potřeba, kalibrace tam je kvůli tomu, kdyby si to chtěl zapojit do nějaký standalone jednoty, nebo by si měl třeba víc těhle lambdasond jak jednu (V8) apod. Nepředpokládám, že by si měl jednotku, která by tu lambdu dokázala použít, takže jenom stáhni program na adrese http://www.innovatemotorsports.com/supp ... 3Setup.exe (klikni na to a rovnou stahuj program). Díky tomuhle programu si můžeš pomocí toho jednoho výstupu natahat data do kompu. Jenom ti dám ještě takovou radu, ten budík svítí jako kráva, tak si tam udělej stmívání. Jakmile jde proud do žlutýho kabelu tak je stmavenej, v návodu píšou zapojení na světla, ale to je naprd, jelikož se musí svítit pořád, tak to mám na tlačítko. Jinak lambda je fajn, má třeba i širší rozsah jak AEM. Jednotku mám venku na Firewallu a žádnej problém s tim neni i za deště (zatim).
S15 - JDM
Re: afr innovate
Ta jednotka má i výstup, kterej emuluje normál lambdu? V těch popiscích jsem to nenašel.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: afr innovate
Normál ne, normál nechej zapojenou tak jak má být, nebo jí dej do háje, to už je jedno.Trinom píše:Ta jednotka má i výstup, kterej emuluje normál lambdu? V těch popiscích jsem to nenašel.
S15 - JDM
Re: afr innovate
ten rozsah je luxusní, a kalibrace se provádí v podstatě sama na vypnutém motoru a ve výfuku je potřeba čistej vzduch, nebo lambdu na vzduchu, a ten soft ví, že ve vzduchu je 20,9 kyslíku, a po chvilce, sám budík ukáže tuším 20,9 což je kyslík ve vzduchu a je to zkalibrováno
Re: afr innovate
to nikdo nevite jak to zapojit to co tu dal awatar je sice dobre ale me knicemu kdyz neumim english tak se na to muzu koukat jen jak je to hezky napsany
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: afr innovate
translate.google.cz?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: afr innovate
google je na picu preklada jak se mu chce ale uz to mam nejak zapojeny vecer hodim baterku a uvidim co to udela
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: afr innovate
Se kdyžtak zítra stavim, pokud to nebude fungovat a já to nepřeženu dneska večer.mara_m píše:google je na picu preklada jak se mu chce ale uz to mam nejak zapojeny vecer hodim baterku a uvidim co to udela
S15 - JDM
Re: afr innovate
no nefunguje to me staci napsat jaky barvi kam nic vic nic min a nerikejte ze to uz nikdo nezapojoval
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: afr innovate
je třeba kalibrovat,od toho tam ta ledka a tlačítko je, jinak to ukazuje haluz...
red - červený - plus
blue - modrý - kostra
white - bílý -kostra
yellow - žlutý - analog 1
brown - hnědý - analog 2
black - černý - kalibrace
modrý a bílý musí být ukostřen na jedné zemnící svorce,analog 1 simuluje klasickou narrow lambdu,analog 2 připojíš na vstup toho budíku,to je wideband..
diodu a tlačítko zapojíš podle obrázku a připojíš na černý drát.Sonda zatím mimo výfuk a nepřipojena do LC 1.Připoj na 20 sekund napájení(LED bliká) a pak vypni. Zapoj sondu do LC 1,sonda musí být na vzduchu mimo výfuk, připoj napájení, ledka bliká pomalu,sonda se ohřívá,ledka začne blikat rychle - kalibruje se ohřev sondy. Jakmile LED zůstane svítit zmáčkni na 30 sekund tlačítko, ledka po chvíli zhasne. Pustíš tlačítko LED se znovu rozsvítí a tím indikuje konec operace.Máš hotovo...
Budík je červená plus,černá kostra na stejné místo jak LC 1, bílá na hnědou (analog 2),žlutá je na plus ze světel (noční provoz)..
red - červený - plus
blue - modrý - kostra
white - bílý -kostra
yellow - žlutý - analog 1
brown - hnědý - analog 2
black - černý - kalibrace
modrý a bílý musí být ukostřen na jedné zemnící svorce,analog 1 simuluje klasickou narrow lambdu,analog 2 připojíš na vstup toho budíku,to je wideband..
diodu a tlačítko zapojíš podle obrázku a připojíš na černý drát.Sonda zatím mimo výfuk a nepřipojena do LC 1.Připoj na 20 sekund napájení(LED bliká) a pak vypni. Zapoj sondu do LC 1,sonda musí být na vzduchu mimo výfuk, připoj napájení, ledka bliká pomalu,sonda se ohřívá,ledka začne blikat rychle - kalibruje se ohřev sondy. Jakmile LED zůstane svítit zmáčkni na 30 sekund tlačítko, ledka po chvíli zhasne. Pustíš tlačítko LED se znovu rozsvítí a tím indikuje konec operace.Máš hotovo...
Budík je červená plus,černá kostra na stejné místo jak LC 1, bílá na hnědou (analog 2),žlutá je na plus ze světel (noční provoz)..