Výfuk - vlnovec (flexi sekce) - kam ho umístit?
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Výfuk - vlnovec (flexi sekce) - kam ho umístit?
Nevíte prosím někdo vhodný průměr (vč. připojovacích rozměru) vlnovce a popř. i jeho délku a vhodnou velikost průhybu + typové označení s ohledem na teplotní odolnost (pokud se vůbec takto rozlišují)...pro sériovou downpipe. Zná někdo průměr a tloušťku steny sériové downpipe v tom rovném úseku?
Chtěl bych vevařit vlnovec do downpipe - na tom rovném úseku jí přerušit.
Chtěl bych vevařit vlnovec do downpipe - na tom rovném úseku jí přerušit.
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 06.08.2011, 20:48, celkem upraveno 2 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
Menší průzkum v práci a vlnovec je na světe. Když je dost dobrej pro Cayenne a Touareg tak do dvoukila by měl také stačit
Mimochodem průměr seriové downpipe by měl být 54mm...
Mimochodem průměr seriové downpipe by měl být 54mm...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
Sice OT ale preco to chces davat do seriovej downpipe? Nieje to zbytocna robota? Myslim z hladiska ze to cele vyhodit a dat vacsiu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
Máš pravdu ale momentálně nemam peníze na novou downpipekenivruh píše:Sice OT ale preco to chces davat do seriovej downpipe? Nieje to zbytocna robota? Myslim z hladiska ze to cele vyhodit a dat vacsiu.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
Ale mas na jetou, udelam ti dobrou cenu935Baby píše:Máš pravdu ale momentálně nemam peníze na novou downpipekenivruh píše:Sice OT ale preco to chces davat do seriovej downpipe? Nieje to zbytocna robota? Myslim z hladiska ze to cele vyhodit a dat vacsiu.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
Nevíte kde koupit vlnovec pro trubku s vnějším průměrem 70mm? Zatím jsem objevil jen pro průměr 75mm
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
To by musel mit trubku s tloustkou steny 3,5mm.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
vlnovec zasune dovnitř a bude to akorát...
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
to právě nechci přece tam nebudu dělat takovou restrikci (vlnovec má stěnu cca 3mm ...ten připojovací nátrubek). Nakonec jsem objednal vlnovec s vnitřním průměrem 75mm model anticorový s vnitřním "zámkem"...jsou mnohem těsnější a odolnější vůči teplotám než obyč. třívrstvéSteve píše:vlnovec zasune dovnitř a bude to akorát...
http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=57836
A v práci jsem sehnal vhodnou trubkovou vložku (D74/d70,4) a je to... Jeden 100mm dlouhý vlnovec dám někde mezi výstup z turba a konzolku na převodovce a druhý 150mm dlouhý dám za kat.
To si budou svody a turbo chrochtat blahem jak už na ně nebudou působit takové síly od výfuku
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce)
Poraďte prosím kam umístit vlnovce?
Viz. obrázek
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... n/vfuk.jpg
Buď dám oba do míst dle obrázku nebo pouze jeden. Trochu se bojím že když bych dal oba tak by trubka s rezonátorem byla nesena pouze silentblokem na převodobce a dost by zatěžovala vlnovce mohla by dost kmitat (např. při přejezdech nerovností) a tak proto si myslím že bude asi lepší dát jen jeden vlnovec a to ten zadní 150mm dlouhý až za rezonátor.
Co si o tom myslíte? Předem díky za nápady a připomínky.
Viz. obrázek
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... n/vfuk.jpg
Buď dám oba do míst dle obrázku nebo pouze jeden. Trochu se bojím že když bych dal oba tak by trubka s rezonátorem byla nesena pouze silentblokem na převodobce a dost by zatěžovala vlnovce mohla by dost kmitat (např. při přejezdech nerovností) a tak proto si myslím že bude asi lepší dát jen jeden vlnovec a to ten zadní 150mm dlouhý až za rezonátor.
Co si o tom myslíte? Předem díky za nápady a připomínky.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Výfuk - vlnovec (felxi sekce) - kam ho umístit?
Dej vlnovec až za downpipe, tu dej pak napevno k převodovce a měl by být klid.
Re: Výfuk - vlnovec (flexi sekce) - kam ho umístit?
jak pise mauglie az za down pipe do down pipe ti bude knicemu kdyz je tam chycenej vyfuk k prevodovce tam nema smysl
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - vlnovec (flexi sekce) - kam ho umístit?
Ok dám ho tam, díky za rady.
Mimochodem zjistil jsem nějaké info o tom vlnovci s vniřním "zámkem" (značka vlnovců je Bengal - ty co nabízí firma www.aci.cz)
http://www.bengalind.com/automotive1.html
Jsou odolné teplotám až 800°C
Mimochodem zjistil jsem nějaké info o tom vlnovci s vniřním "zámkem" (značka vlnovců je Bengal - ty co nabízí firma www.aci.cz)
http://www.bengalind.com/automotive1.html
Jsou odolné teplotám až 800°C
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - vlnovec (flexi sekce) - kam ho umístit?
No ja som zistil ze jeden dobry ucel to plni a to ked davas dole downpipe z elbow. To pruzne uchytenie je na nezaplatenie.mara_m píše:jak pise mauglie az za down pipe do down pipe ti bude knicemu kdyz je tam chycenej vyfuk k prevodovce tam nema smysl
A navyse kedze je downpipe pruzna tak nevyvija taky tlak na elbow, turbo a zvody ked ju mas uchytenu o prevodovku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den