Výfuk
Výfuk
Jen ze zajímavosti se ptám,mám od svodů po konec katalyzátoru(katalyzátoru je vložena trubka okolo výpletě) průměr výfuku 55mm to znamená série a od konce katíku mám nerezovou trubku 54,5mm až k tlumiči,kterej je stejně průchozí.Kdo zamnou jel,nebo kdo mě slyšel z dálky,tak ví,jakej to dělá randál,ale abych se vrátil k dotazu,jen mě zajímá jakej to má vliv na výkon,jestli stoupne,nebo klesne...
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
na tom jsi byl kde? :-)mara_m píše: už se to tu někde řešilo ale nikdo se neschodnul za mě je tak ze turbo funguje na tlaku před a za turbem a čím věci je rozdíl tim lip ….. lepe nabíhá turbo
vazne uz me neserte s tim hledanim
forum/viewtopic.php?f=154&t=7329
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Výfuk
miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Výfuk
no ždyť jo...já ta mám za katíkem jako difuzor(například difuzor v katalyzátoru),proto mi to piští jak stíhačka ve 4000 otáčkách a mám rychlejší nástup do otáček než se sériovým výfukem,tohle jsem vypozoroval já )
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
odkaz byl igorovi, to s tim ze nevim kde jsi na tom byl bylo tobe. Kde se co resilo a zustalo otevrene? Pokud vim, ohledne vyfuku je tu jasno uz nekolik letmara_m píše:miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
jeste jsem do toho tematu postnul par postrehu od kluku z TF. Jinak si myslim ze raddy to popsal velice dobre. Co presne ti neni jasne?Mirek píše:odkaz byl igorovi, to s tim ze nevim kde jsi na tom byl bylo tobe. Kde se co resilo a zustalo otevrene? Pokud vim, ohledne vyfuku je tu jasno uz nekolik letmara_m píše:miro nevim na co byla ta reakce kde sem na tom byl ale v tom clanku na co jsi dal link je prene moje teorie a ze se to tu resilo a nikdo se neschodnul pokud jsi myslel to tak je tu tech temat vic a v tom co jsem myslel ze se nikdo neschodnul byli jedinci co tvrdili neco jineho takze nevim na co jsi reagoval kde sem na tom byl
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
Ludia davajte si tam poriadne rury, kto ma potom tie vysavace pocuvat
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
turbo je především tepelný stroj.. náběh bude ovlivnovat víc věcí než tlak.. třeba taky AFRmara_m píše: už se to tu někde řešilo ale nikdo se neschodnul za mě je tak ze turbo funguje na tlaku před a za turbem a čím věci je rozdíl tim lip ….. lepe nabíhá turbo
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
stačí něco přečíst o termodynamice
půjde o rozdíl tlaku a především teplot
půjde o rozdíl tlaku a především teplot
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
to mi nejak nesedí jiste teplota a tlak ovlivnují molární množství vzduchu v určitém objemu, samozrejme cim chladnejsi smes tim vetsi bude "hutnost" vzduchu a bude lepe roztačet lopatky. ale porad nechapu proc by se melo oznacovat za tepelny stroj když jedine teplo ktere stim ma co delat je odpadní a ohriva samotne turbo a to je v podstate nežádoucí.
podle me je to proste cerpadlo ktere je pohaneno vyfukovymi plyny coz je zase cerpadlo ale naruby. myslim ze je to stejne jako by jsi tvrdil že mlynske kolo je tepelny stroj.
podle me je to proste cerpadlo ktere je pohaneno vyfukovymi plyny coz je zase cerpadlo ale naruby. myslim ze je to stejne jako by jsi tvrdil že mlynske kolo je tepelny stroj.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk
nemáš pravdu..přečti si něco o termodynamice..
pár věcí k zamyšlení..
jak by pak mohla změna AFR ovlivnit třeba náběh toho turba?
jak funguje ALS?
kdyby to bylo jak píšeš, uměl bys tlačit lineárně s otáčkama motoru,což je nesmysl.
turbo JE tepelný stroj..
pár věcí k zamyšlení..
jak by pak mohla změna AFR ovlivnit třeba náběh toho turba?
jak funguje ALS?
kdyby to bylo jak píšeš, uměl bys tlačit lineárně s otáčkama motoru,což je nesmysl.
turbo JE tepelný stroj..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod