K: S14 SAHARA na chladic

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od pablo »

remo píše:
automato píše:Sry za OT visco dať dorite dole, dať zpredu dve vrtule nech Ti vháňajú vzduch. Visco bere výkon motoru.
vacsiu blbost som uz dlho necital...

ako pise Pablo, visco a sahara naj sposob chladenia... toho 0.000000 prd kona mozes okaslat, ked sa to hreje...
4 sezony za mnou ani raz som neprihrial vodu....nemal som ani saharu len visco....elekricke vrtule vobec nepouzivam. ked mas moznost sahary vrat tu ju spat je to babracka potom okolo motora ale za to aby to chladilo to stoji.
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od Tosho »

Ja mam napriklad len jednu elektricku a tiez som ani raz neprehrial. To neratam teraz PN lebo sa mi FAN odpojil z relatka. Uz to mam ale pricinovane a je po problemoch :)
Olejove chladice urcite. Mocal kit funglac vyjde na 130€ :)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od infin1tty »

pozeram ze sa tu toho vela zomlelo tak pripajam svojych 5 centov k teme:

1. Pablo: tie piestany som skoda reci riesil narychlo, bol som chory tyzden predtym, a aj pocas toho vykendu, s teplotami..a nestihal som si dokoncit poriadne vsetko..preto sa stalo to ze som na posl. chvilu 30 minut pred treningom tam praskol elektricke vrtule a zapajal na pevno, a skoda.. zapojil naopak, nebolo uz casu to testnut poriadne..a na prvy pohlad sa zdalo ze to fuka zvonku dnu k motoru..
no opak bol pravdou..od motora hnali teply vzduch na chladic..cize som to dosral este viac ako keby som nic nerobil s chladenim..chcel som lepsie uchladit, a nakoniec som varil vodu.. ano moja chyba..
a poucil som sa..ze sa nevyplati na posl minutu riesit upravy na aute.. ale bola to proste blba situacia..kazdy raz nejake take mame..

2. dalsi problem co som mal...bolo to ze som nemal zapojeny budik teploty vody..a teploty oleja..cize predstava o teplotach v aute..veskera zadna...to bola dalsia velka chyba.. ale tak chcel som aspon trening dat..a poskusat..

teraz uz su budiky komplet a plne funkcne..

3. olejovy chladic mozno bude..uvidim..je to v procese riesenia..

4. sahara je nej.. to je pravda.. len ked som kupoval chladic z UK tak mi sahara nepribalil typek.. a tak ju zhanam..popripade uvazujem ze sa pustim do vlastnej prace s plechom a spravim pekne tesnenia zdola spod chladica pod motor, a zhora..a boky..aby pekne isiel vzduch tak jak ma..


bol som jazdit na babe posl. neoficialny trening..a teploty sa drzali pekne na 80/80 ...
stupli po dlhsom jazdeni na 90/90 a ked isli viac..tak som chladil..

ano aj na 8micke sme chladili pravidelne.. aj po par kolach na trati..

mozem povedat..ze seria chladenie je ozaj fajn..ak aspon ta seria tam je..
ja mam v najblizsej dobe plany dat ebay alu 50mmchladic, a olejovi 13 radovy.. s termostatom..
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: K: S14 SAHARA na chladic

Příspěvek od Tosho »

treba skusit sentinela ci by nevedel zohnat sendic plate z termostatom. Videl som to tusim na driftworks ale cena bola s postou tolko ako 13radovy olejovy chladic z race-shop.sk :D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Odpovědět