Tuning motoru CA18DET
Re: Tuning motoru CA18DET
GT28 pod kapotou budu mit taktez ale i tak pocitam s vykonem 250 - 300k.
Priruba na motor je stejna. Lisi se L-bow a to jednim sroubem.
Opravdu doporucuju projet si temata v technickych diskuzich.
Priruba na motor je stejna. Lisi se L-bow a to jednim sroubem.
Opravdu doporucuju projet si temata v technickych diskuzich.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Tuning motoru CA18DET
prosim precitaj si prvy prispevok je tam GT 28 neprekrucat ludi prosim dikiDragonART píše:Možná sem to někde přehlíd, ale S14ková T28 dokáže nafoukat CAčko na 350 koní? Tej GT28 bych věřil, ale obyč 28?!
Re: Tuning motoru CA18DET
Ja budem davat sportove z vody s 38mm externov westigate...tak sa potom ta na turbe vynechava ? ale bo ju dokrutit ci ako to riesit?
Re: Tuning motoru CA18DET
Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.
Re: Tuning motoru CA18DET
no tak bude lepsie ju dat ako nie ved este sa uvidi co a ako. napr chcem tam dat vstrekovace 444cc s GTR-ka ale to si treba vypocitat tlak paliva na pomer vzduchu a potom je dana velkost vstrekovacovKoudy píše:Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.
Re: Tuning motoru CA18DET
Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
To by na 250-300hp melo stacit.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Tuning motoru CA18DET
Dobre ale co pouzivas za pumpu jeden mi kazal dat s GTR 34 dalsi ze walbro potom ze bosh tak neviemWoyta píše:Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
Re: Tuning motoru CA18DET
Mam v aute Walbro. To by mohlo stacit.
Pouziva se hodne pump. jen si najit takovou ktera splnuje pozadavky.
Pouziva se hodne pump. jen si najit takovou ktera splnuje pozadavky.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Tuning motoru CA18DET
Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi
Re: Tuning motoru CA18DET
nesmysl stačí max 4,3 bar v lištěJakubkoGB píše:Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi
Re: Tuning motoru CA18DET
http://www.200sxs13.nismo.org/Injector.htmlKentoya píše:nesmysl stačí max 4,3 bar v lištěJakubkoGB píše:Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi
Kentoya tam sa to da prepocitat
Re: Tuning motoru CA18DET
přepočítat můžeš jak chceš
při seriovém tlaku v liště 3 bary, a dobře nalazeném motoru CA 18 DET
při 1,3 barech tlaku turba máš v liště 4,3 bary a na brzdě 330hp na motoru
a ještě jednou mi ukaž že se pletu, tak už se ode mě nic nedovíš
při seriovém tlaku v liště 3 bary, a dobře nalazeném motoru CA 18 DET
při 1,3 barech tlaku turba máš v liště 4,3 bary a na brzdě 330hp na motoru
a ještě jednou mi ukaž že se pletu, tak už se ode mě nic nedovíš
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning motoru CA18DET
Proč ne?Koudy píše:Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning motoru CA18DET
1. neviem naco menit seriovy FPR (jedine ze sa ho nemas alebo sa pokazil)
2. s GT28 (neviem co je zac asi myslis GT2560R alias gulickove z S15ky) na 300+ koni zabudni
3. zvysovat tlak v liste lebo mam male vstreky chjo totalny nezmysel (mozes tym dosiahnut ze ti stacia ak si dajme tomu na hrane ale pouzit to ako nahradu za vacsie vtreky to nie), navyse 444ky stacia aj so seriovym tlakom paliva na to turbo co tam chces dat
2. s GT28 (neviem co je zac asi myslis GT2560R alias gulickove z S15ky) na 300+ koni zabudni
3. zvysovat tlak v liste lebo mam male vstreky chjo totalny nezmysel (mozes tym dosiahnut ze ti stacia ak si dajme tomu na hrane ale pouzit to ako nahradu za vacsie vtreky to nie), navyse 444ky stacia aj so seriovym tlakom paliva na to turbo co tam chces dat
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Tuning motoru CA18DET
pri nulovem tlaku v sani 4 bary ?Woyta píše:Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen