Ohřátý chcípne
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ohřátý chcípne
Nemas seriovu jednotku vyskusat?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Ohřátý chcípne
mam serii ale to muze bezet jen na volnobeh a stejnak to nenastartuju aj se serii to nejde nastartovat
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Ohřátý chcípne
pri podtlaku 0,7 baru v sani ma mit palivo cca 2,4 baru ja uz ho mam stazene na 1,8 a stale to je moc optimal u me je 1,5 coz je sakra malo a uz nevim kde hledat vse jsem uz zkousel vstriky tam jsou po cisteni nekde najdu mozna aj odnich papir ale meli tusim 17ml za 5 sec ale tet hadam nevim uz
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Ohřátý chcípne
tak nevi nekdo jakej ma prutok vstrik 370 pri tlaku 3 bary po dobu 5 sec ? nejlip novy na porovnani potrebuju porovnat sve z necim
cas a tlak mi je fuk podle jineho udaje si otestuju sve tak
cas a tlak mi je fuk podle jineho udaje si otestuju sve tak
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Ohřátý chcípne
čekám na trinoma až mi udělá to časování na vstřiky, a já si potom pohraju se zbytkem a budu schopen po čištění i měřit, ale to bude tuším někdy po vánocích, momentálně mám na dílně ještě 5 dvoukil a další krávoviny, takže stejně nestíhám
Re: Ohřátý chcípne
no me kamos dela totez teda spis neco podobneho jen
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Ohřátý chcípne
Takhle ta sranda vypadá. Ve skutečnosti mi už jen chybí nacpat do švába kód a poskládat to do kupy. Plošňák je už komplet osazenej. Doufám, že se mi to povede doskládat teď v průběhu týdne. A samožřejmě to bude mít i popisky
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Ohřátý chcípne
jak to bude fungovat?Trinom píše:
Takhle ta sranda vypadá. Ve skutečnosti mi už jen chybí nacpat do švába kód a poskládat to do kupy. Plošňák je už komplet osazenej. Doufám, že se mi to povede doskládat teď v průběhu týdne. A samožřejmě to bude mít i popisky
Re: Ohřátý chcípne
černý čudlíky jsou pro nastavení doby testu (horní řada) a střídy (dolní řada). zelený tlačítko je start.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Ohřátý chcípne
takže zkoušečka vstřiků...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ohřátý chcípne
http://www.paulr33.com/powerfc-faq/inj_top-en.htmmara_m píše:tak nevi nekdo jakej ma prutok vstrik 370 pri tlaku 3 bary po dobu 5 sec ? nejlip novy na porovnani potrebuju porovnat sve z necim
cas a tlak mi je fuk podle jineho udaje si otestuju sve tak
390 ml/min pri 3 bar
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Ohřátý chcípne
tak zas se chvilku rejpu v s13 a stale resim ten problem vstriky uz mam pripravene jine ale nez se pustim do toho os..... tak ci zkusit promerit cidlo teploty resp. kabelaz takze pokud nekdo vi jake piny ma cidlo teploty pro ecu tak jake piny ma ecu budu rad el neni zrovna muj kamarad
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Ohřátý chcípne
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133