Kompletní motor:
přetěsněná vana,
nová gufera na klice,
přeťesňeno víko ventilů,
nové OEM těsnění na svodech a na turbu,
měděné samojistící matičky,
outlet pipe + lambda,
srovnaný a vyvážený setrvák
zánovní spojka + přítlačák
...
převodovka + jednodílný s13 kardan
ecu + komplet ele potřebná na swap
dva chladiče
ideálně z nich složit jeden dobrý
Jen v celku - kardan neni nutnosti.
Cenu nabídňete
P: SR20DET S14a
Re: P: SR20DET S14a
Jo, T28.
Na zbylé otázky jednotná odpověď - nevím. Km si nepamatuju a tlaky jsem nezjišťoval, zatím.
Na zbylé otázky jednotná odpověď - nevím. Km si nepamatuju a tlaky jsem nezjišťoval, zatím.
Re: P: SR20DET S14a
Tak až je budeš znát tak dej vědět.mauglie píše:Jo, T28.
Na zbylé otázky jednotná odpověď - nevím. Km si nepamatuju a tlaky jsem nezjišťoval, zatím.
S15 - JDM
Re: P: SR20DET S14a
Za 40tis. bych do toho šel Je li to komplet jak píšeš a jestli motor jezdil.
Re: P: SR20DET S14a
Jediné, co chybí, je držák bovdenu plynu na sání a AFM, ale má jít použít z S13.
Re: P: SR20DET S14a
Ok, to jsou drobnosti. Kdy a kde ho můžu vidět, písni mi s.z. s kontaktem na tebe