prostě všechno, co je tak trochu off-topic
-
SDRT
- user
- Příspěvky: 307
- Registrován: 11.11.2007, 04:17
- Bydliště: Michalovce Brisbane Australia
Příspěvek
od SDRT » 18.12.2011, 14:36
DragonART píše:seriový internals prý vydrží až 400 koní.. co jsem se takhle setkal na venkovních forech... spíš si myslím že to se taky bude hodně odvíjet jak často s tím pojedeš opravdu kudlu na hraně, aby ten motor dostal čočku... a jak se o to budeš starat...
350 na kolach zo seriou ,APEXI,TD06 20G ,750 cc,TOMEI cams ,
http://www.youtube.com/watch?v=Z5inDGUgePE
-
Přílohy
-
-
Design
- user
- Příspěvky: 4739
- Registrován: 12.07.2007, 22:34
- Bydliště: Sajgon
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Design » 18.12.2011, 19:13
To chci!!Co by to teoreticky melo vydržet?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší
- SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
-
Iwan
- user
- Příspěvky: 1770
- Registrován: 03.02.2007, 15:32
- Bydliště: Slovensko, Balkan
Příspěvek
od Iwan » 18.12.2011, 21:07
dobre to slape! klobuk dole
-
Matysek
- user
- Příspěvky: 635
- Registrován: 03.02.2005, 08:49
- Bydliště: Jihlava/Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matysek » 18.12.2011, 22:39
-
Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fizzbiker » 19.12.2011, 09:43
peknej ale je tam "mala" prevodovka na DET sice pasuje ale s tak prťavou spojkou ze to ani nerozjedes...
predpokladam ze to ma NICS a 88kW ne?
-
Matysek
- user
- Příspěvky: 635
- Registrován: 03.02.2005, 08:49
- Bydliště: Jihlava/Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matysek » 19.12.2011, 10:02
Jak je to s těma kW netuším v papírech je 92kW, wikipedie tvrdí 91kW a třeba elit.cz tvrdí 81kW a ty 88kW, heh tak kde je pravda??
Je v tom bordel, ale důležité to rozhodně není...
jj o té "malé" převodovce vím, ale zatím to není aktuální, takže až nám rupne v bedně a půjdeme do swap-u tak budeme hledat tu "větší"
-
Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fizzbiker » 19.12.2011, 10:45
CAčka 1,6 DE mely 81 a 88kW 92 a 94kW mely CA18DE....
co je v papirech vubec neres pokud ti sedi cisla protoze sou v tom uplne hovna...
slu by to poresit i s timhle gearem kdyztak to pak muzem probrat jak to bude akutní.
-
Matysek
- user
- Příspěvky: 635
- Registrován: 03.02.2005, 08:49
- Bydliště: Jihlava/Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matysek » 19.12.2011, 12:04
a jak rozeznat 81kW a 88kw?
-
Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fizzbiker » 19.12.2011, 19:23
ty nechcu kecat ale myslim že 88kW ma NICS a tridratovou lambdu a 81kW ma jednodrát... ale jestli to tak opravdu je netušim... jinak podle VINu by to melo jit a nebo podle cisla ECU
-
Bobeš
- user
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 03.01.2008, 20:39
- Bydliště: Plzen
Příspěvek
od Bobeš » 19.12.2011, 20:36
Tak má to 3 drát...
-
Iwan
- user
- Příspěvky: 1770
- Registrován: 03.02.2007, 15:32
- Bydliště: Slovensko, Balkan
Příspěvek
od Iwan » 20.12.2011, 11:44
Nema nekdo skusenost z repasovanim servo pumpy??? Robil to uz nekdo, fungovalo to?
Odeslo mi to na mercedesi w140 , pouzite kupovat nechcu, nove pochopitelne tez ne
momentalne, tak ze by sem skusil repas sadu
-
pablo
- user
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 11.05.2006, 22:29
- Bydliště: malacky
Příspěvek
od pablo » 20.12.2011, 13:47
SDRT píše:DragonART píše:seriový internals prý vydrží až 400 koní.. co jsem se takhle setkal na venkovních forech... spíš si myslím že to se taky bude hodně odvíjet jak často s tím pojedeš opravdu kudlu na hraně, aby ten motor dostal čočku... a jak se o to budeš starat...
350 na kolach zo seriou ,APEXI,TD06 20G ,750 cc,TOMEI cams ,
http://www.youtube.com/watch?v=Z5inDGUgePE
co tohle
http://www.youtube.com/watch?v=7b0R1-Bl5FE
od 2:10 min
-
Design
- user
- Příspěvky: 4739
- Registrován: 12.07.2007, 22:34
- Bydliště: Sajgon
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Design » 20.12.2011, 14:59
Moc hezky projete pablo
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší
- SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
-
Svobda
- user
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 20.02.2008, 21:18
- Bydliště: Habartov
Příspěvek
od Svobda » 21.12.2011, 01:44
Iwan píše:Nema nekdo skusenost z repasovanim servo pumpy??? Robil to uz nekdo, fungovalo to?
Odeslo mi to na mercedesi w140 , pouzite kupovat nechcu, nove pochopitelne tez ne
momentalne, tak ze by sem skusil repas sadu
Co ti tam odeslo lamely nebo co ? Ja mu akorad daval nove gufera. Ale podtlakovou pumpu na brzdy jsme repasovali . Podobnej system lamelky jsme si udelali svoje nove.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
-
Iwan
- user
- Příspěvky: 1770
- Registrován: 03.02.2007, 15:32
- Bydliště: Slovensko, Balkan
Příspěvek
od Iwan » 21.12.2011, 07:04
Nevim co presne asi gufero, tesneni, tece to primo spod osky ven...chalani v servisi tym sa do repasu moc nechcelo ale pouzita moze byt za chvilku v stave takem istem...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů