Tak já to mám zadačo mě je to jedno klidně si to i vypalím!Mirek píše:45-50kc/kg....na tehlici padne tak 5-6kg..i kdyby 10, porad to mas za material ani ne tisicovku....MaxX píše:Jo Hardox 400,450 mám v práci a je dost drahej.
Predni tehlice podobne tem od DW
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
jasny, ja jen ze to neni zase tak drahy vzhledem k mnozstvi ktery na to padneMaxX píše:Tak já to mám zadačo mě je to jedno klidně si to i vypalím!Mirek píše:45-50kc/kg....na tehlici padne tak 5-6kg..i kdyby 10, porad to mas za material ani ne tisicovku....MaxX píše:Jo Hardox 400,450 mám v práci a je dost drahej.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
no tak potom to ne.... Dajte neco co sa da aj vrtat a tie nakresy...
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
Ahoj ja mam origo tehlice prerobene totiž skratene kvoli vetšiemu uhlu kolies.Pridam aj foto ako to vypada.Inač mam kamosa čo jazdi na dvoukilo a drži pevne ten zvar bez problemou
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
U tohohle většinou nebývá problém s pevností sváru, ale s přesností řezání a přesností sváření, stačí malá odchylka a geometrie je v háji a i když je v klidu nastavená dobře, tak v rejdu může být špatná a taky může každý kolo mít jinou.RUDIDRIFT píše:Ahoj ja mam origo tehlice prerobene totiž skratene kvoli vetšiemu uhlu kolies.Pridam aj foto ako to vypada.Inač mam kamosa čo jazdi na dvoukilo a drži pevne ten zvar bez problemou
No a taky převaření těhlice ti neřeší problém se sníženim.
S15 - JDM
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
Dnes tu prihodim tehlice ako sú svarene podľa mňa je to pekná praca.Awatar píše:U tohohle většinou nebývá problém s pevností sváru, ale s přesností řezání a přesností sváření, stačí malá odchylka a geometrie je v háji a i když je v klidu nastavená dobře, tak v rejdu může být špatná a taky může každý kolo mít jinou.RUDIDRIFT píše:Ahoj ja mam origo tehlice prerobene totiž skratene kvoli vetšiemu uhlu kolies.Pridam aj foto ako to vypada.Inač mam kamosa čo jazdi na dvoukilo a drži pevne ten zvar bez problemou
No a taky převaření těhlice ti neřeší problém se sníženim.
http://zilvia.net/f/suspension/410456-i ... -rare.html
Inač niečo takove však?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
tak jsem mel za to ze DW dela ty tehlice alespon z nejakeho lepsiho materialu, tak jsem to dneska v praci otuknul a vychazi mi 63kg/mm2, coz je neuveritelny blato...udelat ty tehlice z hardoxu, tak budou pevnejsi a vazit budou tak minimalne o 1/3 mene...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
DW nedělá nic jinýho než bláto, už nikdy víc!!!
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
Hoši, těhlice od DW mám na autě a rozhodně si nestěžuji. Kdyby bylo na výběr z 20ti produktů tak by se jistě našel lepší. Keců má každý dost, ale v DW jsem si těhlice objednal, zaplatil, přišly, daly se na auto a auto s nimi jezdí jak má. Takže keci v kleci, skutek utek. Prostě až někdo bude vyrábět něco lepšího tak o tom budu přemýšlet. Takhle tam mám ty těžký hovada od DW, který prostě fungují tak nejlíp jak to momentálně jde. A jestli to auto má nějaký problémy tak to v první řadě nebudou těhlice. Pokud někomu něco na tom produktu nevyhovuje, buď ať si to nekupuje, nebo ať se to pokusí upravit.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
A budete to teda robit z hardoxu??? Alebo aspon z neceho pevnejsiho???
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
nechapu nejak co presne chtel basnik timto prispevkem rici? Taky jsem je kupodivu koupil..necekane taky zaplatil a taky temer nainstaloval na auto, nicmene jako strojar jsem zklamany dilenskym zpracovanim a pouzitymi materialy, ktere absolutne neodpovidaji cene a ktere jsi zrejme jako uzivatel neresil. Na konci sveho prispevku pises:"Pokud někomu něco na tom produktu nevyhovuje, buď ať si to nekupuje, nebo ať se to pokusí upravit."evo400 píše:Hoši, těhlice od DW mám na autě a rozhodně si nestěžuji. Kdyby bylo na výběr z 20ti produktů tak by se jistě našel lepší. Keců má každý dost, ale v DW jsem si těhlice objednal, zaplatil, přišly, daly se na auto a auto s nimi jezdí jak má. Takže keci v kleci, skutek utek. Prostě až někdo bude vyrábět něco lepšího tak o tom budu přemýšlet. Takhle tam mám ty těžký hovada od DW, který prostě fungují tak nejlíp jak to momentálně jde. A jestli to auto má nějaký problémy tak to v první řadě nebudou těhlice. Pokud někomu něco na tom produktu nevyhovuje, buď ať si to nekupuje, nebo ať se to pokusí upravit.
Prave proto jsem zakladal toto tema, protoze mi to nevyhovovalo a hledal jsem jinou variantu. Nebyla, koupil jsem, upravim ty od DW a ted se tady resi spolecne s marou vyroba z weldoxu.
Takze kde presne je problem? Co je tady na prispevcich spatne? Pokud vidis ze v nasich predpokladech ci zaverech je neco spatne, muzes byt prosim konkretnejsi? diky
Jimmbo, marovi jsem jednu tehlici poslal, kvuli rozmerum a pripravku, taky mu budu posilat jeste ty S14 OEM tehlice s naboji, ze by se to delalo vcetne lehkeho naboje na nejake oem bezne dostupne lozisko (u S14 je potreba pri spatnem lozisku vymenit cely naboj). Momentalne se resi jeste material toho trnu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
Vcelku asi tolik: Už jsem slišel mluvit spoustu lidí o spoustě věcech, ale jen málo z nich něco dotáhlo do zdárného konce. Takže jsem asi reagoval podrážděně a za to se omlouvám.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
Tak to je jasne, ono se o vecech vzdycky lehceji mluvi nez se pak ve finale delaji. Ale zrovna mara_m uz par svych vyrobku v bazaru predvedl, tak to snad klapne.evo400 píše:Vcelku asi tolik: Už jsem slišel mluvit spoustu lidí o spoustě věcech, ale jen málo z nich něco dotáhlo do zdárného konce. Takže jsem asi reagoval podrážděně a za to se omlouvám.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
Jo takze na ten trn pujde normalne narazit naboj z S14?
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Predni tehlice podobne tem od DW
tak jo udelam tu malou reklamu na DW tehlice
jedny tu od DW davam dohromady a budu sem pripisovat co vse sem predelaval
prvni vec diry na brzdic nesedi cca o 2mm to maj jinak (zavaril jsem znovu predelil a sedi mi to tak ze mam 14ky srouby a 14ky diry tocim to tam rukou )
dalsi vec packy na brzdic nejsou kolme na cep naboje je tam uhel cca 91° takze po dani kotouce neni trmen soubezne s kotoucem
uhel na rizeni je rozdil 2,5 mm takze tam je asi aj problem proc na jednu stranu to ma vetsi rejd nez na druhou
postupne sem budu dopisovat
jedny tu od DW davam dohromady a budu sem pripisovat co vse sem predelaval
prvni vec diry na brzdic nesedi cca o 2mm to maj jinak (zavaril jsem znovu predelil a sedi mi to tak ze mam 14ky srouby a 14ky diry tocim to tam rukou )
dalsi vec packy na brzdic nejsou kolme na cep naboje je tam uhel cca 91° takze po dani kotouce neni trmen soubezne s kotoucem
uhel na rizeni je rozdil 2,5 mm takze tam je asi aj problem proc na jednu stranu to ma vetsi rejd nez na druhou
postupne sem budu dopisovat
CNC výpalky laser ,plasma a autogen