G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
sr20detn14
user
Příspěvky: 62
Registrován: 13.11.2010, 16:11
Bydliště: Japan-Jičín
Kontaktovat uživatele:

G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od sr20detn14 »

Zdravím turbo mági(zasvěcených je tu pár a ty bych prosil o názor či radu)od kterých bych ptřbvl pár rad či zkušeností při opravě motoru sr 20de(stock)+turbo garet 25g tlak 0,6 baru motor má cca 200 tis naj,výkon na brzdě 220ps.
Došlo na lehkou poruchu zřejmě na pístním čepu či ojničním?-je mi jasné že se musí rozdělat aby se diagnostikovala příčina přesně,motor zatím jen lehce tukal a záhy se odstavovalo,nekouřil v maximu si trochu pápnul.Olej bez kovového bordelu.Tlaky nikdo neměřil(žádné).
Otázka zní jaké zásady dodržet a zda se to vyplatí finančně-proti nějaké té spolehlivosti,jsem ochotny investovat do go cca cenu sr20ve a to je ten brouk bude to stačit?nebudu to tahat za dvě sezony o5 ven??Mám tady u nás člověka co tyhle auta-motory dělá s dlouhou historii Kodr Smidary a ten tvrdí že tahle částka by se nemusela ani vyčerpat...Najedu tak max 15tis za sezonu,ale už mě láká spíš okruh,odjetou mám Sosnu a Lausitzingring.A turbo bych tam zatím rád nechal VE si nechám v záloze do dalších let(nejspíš)
Nejsem motorář a tak proto možná trochu hloupí dotaz za odpvdi předem poníženě děkuji :oops:
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od Svobda »

Tam prdni jine seriove Srko co nema tolik nalitano a melo by zase chvili slapat :lol: . To sezenes za 5000kč.
Ale u GO mas jistotu no .
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od 200sxfabi »

Svobda píše:Tam prdni jine seriove Srko co nema tolik nalitano a melo by zase chvili slapat :lol: . To sezenes za 5000kč.
Ale u GO mas jistotu no .
Prosim tě prozrad mi kde se dá sehnat funkční SR co bude fungovat za 5000,- :roll: ...torchu přehnaná částka ne ? .....k věci když už sem píšu...v kageki maj bych řekl široké zkušenosti z SRkama a myslim že ti odpoví a radi poradi a odpovi na tve otazky.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od Mirek »

200sxfabi píše:Prosim tě prozrad mi kde se dá sehnat funkční SR co bude fungovat za 5000,- :roll: ...torchu přehnaná částka ne ? .....k věci když už sem píšu...v kageki maj bych řekl široké zkušenosti z SRkama a myslim že ti odpoví a radi poradi a odpovi na tve otazky.
On mysli ale SR20DE ktery se daval do GT verzi FWD nissanu. Ten za 5 funkcni sezenes....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od Svobda »

Sr za ot . Ale presne jak pise Mirek mi mame predokolkove (atmosfericke) SR :lol: to sezenes za 5000 kč i v dobrem stavu
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od 200sxfabi »

Omlouvam se má chyba...
Uživatelský avatar
sr20detn14
user
Příspěvky: 62
Registrován: 13.11.2010, 16:11
Bydliště: Japan-Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od sr20detn14 »

Odpovědi nepotěšily tohle není řešení pro mě...,nechci jít cestou pokus-omyl...,navíc na dobrý 20let starý motor tady u nás nevěřím.Jsou tu lidé co by mohly racionálně vysvětlit co je bezpodminečně nutné pro g.o s uspěchem.Počítám s novymi ložisky,sály,kroužky,těsněními samozřejmě,pumpy olej voda,broušení kliky se uvidi atd......
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od blázen »

potřebné je jediné....vela peňazí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
sr20detn14
user
Příspěvky: 62
Registrován: 13.11.2010, 16:11
Bydliště: Japan-Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od sr20detn14 »

No to by mě nenapadlo :roll: novej ho asi nepostavim-viz příspěvek výše-kgk racing.. :( pudu do toho s tim co mam a pomodlim se před každou jízdou.Neměl by nekdo GTIR písty+ojnice nejlepe?
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od Svobda »

Gti-R motor je jinej myslim. By ti to tam neslo .
Jagy tu prodaval zanovni eagle ojnice myslim za 6000kč .
Ono pocitat kolik to bude stat nema cenu dokud ten motor neotevres a neuvidis co vse je v ....
Leda pocitat s nejhorsi variantou.

Jinak za krouzky jsem ted daval nejakych 1600kč, tesneni pod hlavu reinz 1000kč (pro turbo spis nejakej kovak takze vic), gufera ventilu 600kč, rovnani hlavy 700kč.
Rozvodovej retez 258 kč . Origo retez 1800 kč myslim a cela rozvodova sada nejakych 6000kč . Predni a zadni gufero nejakych 600kč.
A pak jsem myslim videl Saly ojnicni 1200kč , klikovky nevim ..... A pak kdyz mas neco v prdeli a potebujes vybrus tak to narusta.
A ta prace no .
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od Fizzbiker »

Svobda píše: Rozvodovej retez 258 kč .
to bude urco kvalita....

rady na GO? nešetři na nespravnych mistech, peclive motor vycisti umyj zmer tolerance (ovalitu ojnicnich ok a proste vsecko co se hybe a toci.) tesneni pod halvu muzes pouzzit ze SR20VET seriove kovove,... delat GO za levňocha nema smysl.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od Svobda »

Fizz : je to od JPN no. Tak uvidime. Vsak je to jen obycejnej retez :lol:
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od jagy »

Par lidi by ti tu urcite poradilo konkretne, viz. treba Vmille (zkus ho poprosit pres SZ) a dalsi. Vsechny tesneni, loziska, krouzky pistni,... pak jestli budes resit vybrus kliky, ovalitu valcu, hlavu snizit, gufera, atd. Je toho hodne, ale rozhodujici bude to dat nekomu, kdo tomu rozumi a ma s tim motorem zkusenosti. Jestli tam chces pak resit DET ojnice/pisty je otazka, ale nutne to neni. Ojnice jsou silnejsi, ale pist je jen otazka kompresniho pomeru, pri spravnem naladeni neni zadny problem se seriovou kompresi.

Ale muj nazor jsem ti rekl... SR20VE je levnejsi, rychlejsi a spolehlivejsi. Ja bych DET do FWD v tvem pripade necpal, pokud nechces jezdit maximalku na dalnici. :) Na zabavu, okruh, kopce... je atmosfera urcite vhodnejsi.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od mara_m »

jagy píše:Par lidi by ti tu urcite poradilo konkretne, viz. treba Vmille (zkus ho poprosit pres SZ) a dalsi. Vsechny tesneni, loziska, krouzky pistni,... pak jestli budes resit vybrus kliky, ovalitu valcu, hlavu snizit, gufera, atd. Je toho hodne, ale rozhodujici bude to dat nekomu, kdo tomu rozumi a ma s tim motorem zkusenosti. Jestli tam chces pak resit DET ojnice/pisty je otazka, ale nutne to neni. Ojnice jsou silnejsi, ale pist je jen otazka kompresniho pomeru, pri spravnem naladeni neni zadny problem se seriovou kompresi.

Ale muj nazor jsem ti rekl... SR20VE je levnejsi, rychlejsi a spolehlivejsi. Ja bych DET do FWD v tvem pripade necpal, pokud nechces jezdit maximalku na dalnici. :) Na zabavu, okruh, kopce... je atmosfera urcite vhodnejsi.


duvod ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce

Příspěvek od jagy »

Viz. to jsem psal tesne pred tim tvym zvyraznenim. :) Zeptej se Pecy co musel mit v SX aby to zajelo stejny cas v Brne jako seriove Clio. Plus jezdit rychle s FWD je mnohem jednodussi.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Odpovědět