Odvzdušňování brzd
Odvzdušňování brzd
Zdravím chlapy,předevčírem jsem vyměnil kotouče s deskama na celým autě a mám menší dilema.Vůbec nevím jak mám odvzdušnit brzdy u dvoukila,protože u normálního auta bez abs se brzdy odvzdušňují od kostky,což je většinou tak že odvzdušňujete nejdřív pravý zadní,pak levý zadní,pak pravý přední a pak levý přední a v práci mi jeden mechanik teď říkal že si na to mám dát pozor,že když děla v Opelu,tak verze s Abs,se odvzdušňovaly od levýho předního pak levý zadní potom pravý zadní a pak pravý přední,tak se chci jen zeptat jestli nemáte někdo nějakej tip,či moudrost.Jo a ještě,se chci zeptat,jestli nemáte někdo zkušenosti s brzdovkou DOT5 místo DOT4 v okruhu,vím akorád že v 5-ce je vyšší bod varu jinak nic víc.Dík za rady
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Odvzdušňování brzd
Tak to je masakr
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odvzdušňování brzd
To je to samí jako se u auta s pravostranným řízením točí motor obráceně ( Taky jsem někde četl že to nějakej mechanik říkal že jak to mají otočený ty strany na silnicích tak běží i motor na druhou stranu )
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: Odvzdušňování brzd
) Ondro,Japonci do určitýho roku dělali motory který se točily obráceně.
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Odvzdušňování brzd
Pochybuju ze by nekdo navrhoval motor rotujici dvema smery. Pokud pominu Velorex.
Do brzdovych systemu DOT3 a DOT4 patri myslim DOT5.1
Do brzdovych systemu DOT3 a DOT4 patri myslim DOT5.1
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odvzdušňování brzd
V tom kde jsem to četl vyplívalo jako že když máš vedle sebe fabii s levo strannym řízenim a s pravostrannym tak se jim točej motory jinak ...
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: Odvzdušňování brzd
Igor píše:) Ondro,Japonci do určitýho roku dělali motory který se točily obráceně.
igore nic ve zlim ale ty delas automechanika a ptas se na takoveto veci ? ano tocili se obracene treba hondy ale ne rhd lhd rozdil jak to psal ondra
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Odvzdušňování brzd
Taky nejsem automechanik a dvoukilo bylo prvni auto kterymu jsem otevrel kapotu(obrazne),ale ja jsem se pri vymene kapaliny zamyslel a postupoval od nejdelsiho k nejkratsimu vedeni.A o brzd. kapalinach tu bylo napsano dost.Ve zkratce - Dot 5ku jen kdyz s tim chces zavodit,vydrzi vyssi teploty pri rozumnem tlaku ale musi se casteji menit.(vodnati?)
-edit- blbe jsem to napsal
-edit- blbe jsem to napsal
Naposledy upravil(a) Mickael dne 27.05.2012, 22:33, celkem upraveno 1 x.
97' ECR33 M-spec 2
Re: Odvzdušňování brzd
k te kapaline dela se dot 4 do 290 celsia je to nekomu malo ? pokud ano je aj do 400
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Odvzdušňování brzd
No vidis a ja odvzdusnuju naopak od nejvzdalenejsiho po nejblisi.
Re: Odvzdušňování brzd
a to je která?mara_m píše: je aj do 400
Re: Odvzdušňování brzd
nazev si uz nepamatuju byl to suchej bod varu ale od koho byla uz nevim je to rok z5 co jsem to resil vim jen kdyz jsem resil brzdovku tak jsem na ni narazil a byla draha jak s...... ale problem byl ten ze se musela casto menit brala do sebe dost vodu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Odvzdušňování brzd
mě přišla zajímavá tato, http://millersoils.cz/184--racing-brake-fluid-300.htmlprotože mám na ní 25procent slevu, oproti SRF má ale nižší mokrej bod, suchej by měl být stejnej podle toho co jsem vyčetl.
Re: Odvzdušňování brzd
Myslim že to zbytečně hrotite a bohatě by ti stačila obyčejna DOT 3 kterou předepisuje výrobce,
Brzdy se odvzdušnuji od nejdelši trubky po nejkradší.
A ve škole nam vždycky řikali že je třeba použivat na auta brzdovku kterou předepisuje vyrobce,
DOT 4 oproti DOT 3 je agresivnější a mohla by u seriovejch brzd poškodit gufirka,
Osobně jsem se stim ještě nesetkal ale pamatuju že mistr nam vykladal že už na tohle narazil
Brzdy se odvzdušnuji od nejdelši trubky po nejkradší.
A ve škole nam vždycky řikali že je třeba použivat na auta brzdovku kterou předepisuje vyrobce,
DOT 4 oproti DOT 3 je agresivnější a mohla by u seriovejch brzd poškodit gufirka,
Osobně jsem se stim ještě nesetkal ale pamatuju že mistr nam vykladal že už na tohle narazil