dot3 je srac poznas az nekdy budes jezdit agresivne a ne jak duchodce dot 4 sem uvaril jak prd tu klasiku tusim 165 celsia
to ze vyrobce predepisuje aj seriova (r15 195/60 )kola tak to je taky podle tebe nejlepsi jo a seriove brzdy taky jsou nejlepsi jo ?
Odvzdušňování brzd
Re: Odvzdušňování brzd
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Odvzdušňování brzd
Davam 5.1 a nic se nesere.
Re: Odvzdušňování brzd
obyč dot4 uvaříš obzvlášt na sériových brzdách hned.. na okruh je to vyloženě nebezpečnýJennulda píše:Myslim že to zbytečně hrotite a bohatě by ti stačila obyčejna DOT 3 kterou předepisuje výrobce,
Brzdy se odvzdušnuji od nejdelši trubky po nejkradší.
A ve škole nam vždycky řikali že je třeba použivat na auta brzdovku kterou předepisuje vyrobce,
DOT 4 oproti DOT 3 je agresivnější a mohla by u seriovejch brzd poškodit gufirka,
Osobně jsem se stim ještě nesetkal ale pamatuju že mistr nam vykladal že už na tohle narazil
Re: Odvzdušňování brzd
Máro jsem sice automechanik,ale z osobáků dělám jen svoje dvoukilo,opravuju kamiony už od 15-ti kdy jsem začal v jedný firmě na praxi a už jsem tam zůstal,jinak...vím že brzdy se odvzdušňují od nejvzdálenějšího po nejbližší kolo,ale ten 50-ti letej mechanik kterej dělal ty oply,mě tímhle odrovnal a já na to čuměl jak péro z gauče,proto se radši zeptám lidí tady,protože je lepší se zeptat než potom něco posrat.Ondro chvilku jsem dělal v Kvasinách a dělaly se tam hodně ty nový superby do Anglie a motor se točil jako u normálního auta,vím jen že starší japonci měli opačnej směr otáčení....
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Odvzdušňování brzd
je úplně jedno z kterého konce, či strany začneš odvzdušnovat, nejdůležitější je aby kapalina protékala obvodem dostatečně rychle aby se bubliny nestačily pohybovat proti proudu. Např víčko na nádobku s přípojem na kompresor, tlak cca 0,8 b a jen povoluješ odvzdušnováky. Celé auto zmákneš sám a spolehlivě.
Auta s ABS mohou mít různé odvzdušnovací postupy, záleží na typu zapojení okruhů.
DOT xy není rozhodující. Lidi, kteří používají keramické destičky a trochu brzdí, by měli zásadně aplikovat kapalinu s bodem varu 290° a více. Keramika vyrábí podstatně víc tepla než klasika uhlí. Nekupujte kapalinu s nápisem "blabla racing blabla" pokud na ní není uvedena teplota. Dlouhodobě nejspolehlivější z běžně dostupných je Castrol SRF.
Auta s ABS mohou mít různé odvzdušnovací postupy, záleží na typu zapojení okruhů.
DOT xy není rozhodující. Lidi, kteří používají keramické destičky a trochu brzdí, by měli zásadně aplikovat kapalinu s bodem varu 290° a více. Keramika vyrábí podstatně víc tepla než klasika uhlí. Nekupujte kapalinu s nápisem "blabla racing blabla" pokud na ní není uvedena teplota. Dlouhodobě nejspolehlivější z běžně dostupných je Castrol SRF.
Re: Odvzdušňování brzd
ja to odvzdusnuju tak ze mam nadobku s moturkama z ostrikovacu to pripojim na odvzdusnovak a opacne tam natlacim kapalinu a taky to jde
CNC výpalky laser ,plasma a autogen