K: Tesnenie turbo->koleno, klapka->sanie

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

K: Tesnenie turbo->koleno, klapka->sanie

Příspěvek od kenivruh »

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Tesnenie turbo->koleno, klapka->sanie

Příspěvek od blázen »

Já ho vyráběl
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
holubrider
user
Příspěvky: 229
Registrován: 08.04.2011, 09:15
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Tesnenie turbo->koleno, klapka->sanie

Příspěvek od holubrider »

tam u toho saní tu 6 to mám na vg lepený tim tekutym jak převodovku asi to ničemu nevadí a ted jak sem to rozebíral tak se mi zbytek mezi hlavu a sací trakt tak to se podařilo sehnat u Haspy.TA 16ka by mohla jit koupit u nissanu a pak podle ceny bych volil vyrobu a nebo jak dál.
Jakej materiál/firmu si použil tam u vyfuku Blázne ?Temac nebo Klingernit nějakej ?
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: K: Tesnenie turbo->koleno, klapka->sanie

Příspěvek od cornhollio »

ja je bral v nissanu a myslim že staly do 200 korun
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: K: Tesnenie turbo->koleno, klapka->sanie

Příspěvek od jetoboy »

holubrider píše:tam u toho saní tu 6 to mám na vg lepený tim tekutym jak převodovku asi to ničemu nevadí a ted jak sem to rozebíral tak se mi zbytek mezi hlavu a sací trakt tak to se podařilo sehnat u Haspy.TA 16ka by mohla jit koupit u nissanu a pak podle ceny bych volil vyrobu a nebo jak dál.
Jakej materiál/firmu si použil tam u vyfuku Blázne ?Temac nebo Klingernit nějakej ?
Já tu 16ku vyrobil z klingeritu a na vejfuku mám něco podobného,černá barva + jsou v tom nějaké dráty
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Tesnenie turbo->koleno, klapka->sanie

Příspěvek od blázen »

taky sem to dělal z něčeho v čem byly proužky nerezu,našel sem to v depu,nevím jak se to jmenuje,fungovalo to dobře, možná mám kousek doma,nafotím
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět