T28 na sérioví motor

Odpovědět
Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

T28 na sérioví motor

Příspěvek od zdenal »

Ahoj mám teď možnost koupit turbo T28 tak by mě zajímalo jestli to můj motor snese když nemá chip, větší vstřiky atd. atd. předem dík za odpovědi
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: T28 na sérioví motor

Příspěvek od blázen »

Bez úpravy software nesnese, musel bys držet tlak nízko a v tomto případě bude rozhodně lepší volba použití T25 turba.. Krze náběhu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: T28 na sérioví motor

Příspěvek od kenivruh »

Myslim ze chcel vediet nieco ine. Ano mozes na seriovy motor dat T28, nebude s tym ziadny problem. Len keby si chcel dvihat tlak tak opatrne, aby si "nepretazil" seriove vstreky. A bolo by dobre s turbom si tam dat aj sirokopasmovu lambdu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: T28 na sérioví motor

Příspěvek od RUDIDRIFT »

A ešte regulator tlaku paliva,aspoň Walbro255h/l.Vstreky aspoň a nejakej stage 1 až 2.Bo ti odfuknu piesty.Motor neco znese len ne dlho.Každy motor je dimenzovan na 75%.Ked zvyšis tlak znižiš životnosť motora
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: T28 na sérioví motor

Příspěvek od Tosho »

Seriove vstreky vedia pracovat na ich standartnom tlaku bezpecne do 280 koni co je aj cca maximalny vykon aky mozes dosiahnut s T28 pri plniacom tlaku 1bar na Ca18det.

Ale ako pise blazen, potrebujes upravu softveru. Pre toto turbo je najidealnejsi stage 2 od horsam a spominany tlak 0-9/1bar. Nabeh turba je az okolo 3600/3800ot.min
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Odpovědět