Nesrovnalosti v plnem rejdu

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od Mirek »

Nakousl jsem to i ve svem tematu, ale spis to patri asi sem. Koupil jsem stavitelny tycky rizeni vyrobil delsi adaptery, takze jsem konecne mohl nastavit cca geometrii jak ma byt ( do ted rozbihavost, kratke tycky rizeni).

Problem je ze na jednu stranu auto zataci vice nez na druhou. rizeni je nastelovane na stred, tim to urcite neni. Tehlice se mi v obou krajnich polohach opiraji o doraz na rameni. Problem je ze kdyz jsou na tom dorazu, predni cast kola je na kazde strane jinak daleko od tension rods.

Kdyz mam plnej pravej, leva guma je cca 5mm od TR, kdyz mam plnej levej, prava guma je 30mm od TR. Slik mi poradil odklony, ty mam dle mereni ted cca stejne a rozdil se nezmenil, zkusil jsem i posunout rizeni na jednu i na druhou stranu, ale bez vysledku. Napada nekoho neco?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od Fizzbiker »

jak mas serizene tycky? oba cepy stejny pocet zavitu?
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od Mirek »

Fizzbiker píše:jak mas serizene tycky? oba cepy stejny pocet zavitu?
Jo nastavoval jsem je stejne, rizeni jsem si odpocital otacky a dal to na stred. Je to spatne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od Woyta »

Asi bude blbost co napisu.
V jinem treadu se objevila zminka o docela velke vuli v ulozeni napravnice. Nemuze to delat treba toto?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od kenivruh »

A ked su kolesa rovno tak su rovnako daleko od tension rods vpravo a vlavo?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od pablo »

presne keni dobra otazka toto ked pomeras a nastavis pravne tak ty to musi vyjst rovnako na kazdu stranu.taky sem ten problem riesil
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od Mirek »

Ok ,za tyden budu zase u auta, tak to poradne vsechno promerim. Diky za napady, dam vedet vysledky.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od Awatar »

Jak uz sem psal, tak je tahle vec u s-chassis normalni, je to v konstrukci rizeni. Tenhle problem resilo uz spousta lidi, spis nevim ktera s13 zataci stejne, resilo se to ale az po nasazeni tycek na zvetseni rejdu, pred tim rejd nikdo neresil.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesrovnalosti v plnem rejdu

Příspěvek od Mirek »

Ok dekuju za cennou informaci, jeste to pro jistotu promerim a pak zkusim nejak vyresit nebo alespon zmensit ten rozdil, treba malou upravou dorazu. Dik moc Awatare 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět