ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od Josip »

Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od kenivruh »

Josip píše:http://driftopia.com/2007/12/18/swappin ... dirty-way/
Ma to zmysel? :shock:
Ma to niekto?
ma to zmysel ked tlacis vela a mas pocit ze tu uz klapka nestiha prepustit, ale kto vie pri akom tlaku to az ma zmysel (mozes dat merac tlaku pred a za klapku a zistis ci to potrebujes :) )
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od jagy »

Jestli to ma smysl musis vedet sam... kazdopadne to bude urcite prinosem at uz mas jakykoliv vykon.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od blázen »

klapka není největší restrikce v tom vedení sání.. :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od vmille »

Obrázek
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od sx200 »

takze rozdiel 4 kW pri 200kW.pri cca 350ps by to bolo este o nieco viac?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od sx200 »

no ma to tu niekto na CAcku?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od Erso33 »

na CA je za klapkou vstup do sania ktory je restrikcia...
da sa to pekne vybrusit cca4mm do plusu a najlepsie konicky smerom do sania...
venoval som sa tomu prednedavnom...
takto vyzera ta moja po vybruseni...
mozte porovnat v prvom prispevku je origo v inku s tymi cervenymi sipkami :)
Myslim ze tato uprava je jednoduchsi a ucinnejsi sposob ako vymena klapky...
Přílohy
IMG_20140627_162420.jpg
Naposledy upravil(a) Erso33 dne 27.06.2014, 21:48, celkem upraveno 1 x.
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od raddy »

sx200 píše:takze rozdiel 4 kW pri 200kW.pri cca 350ps by to bolo este o nieco viac?


nebol by som optimista,v tom grafe nie su rovnake tlaky turba.
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od sx200 »

Tak zamenit ci nie co vy na to?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od raddy »

pokial nemieris vysoko nad 400k je to zbytocne.
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od Erso33 »

Vybrusil by som len vstup do sacich zvodov podla origo klapky a tym pre to spravys upgrade a mas pokoj (a to ma vyznam)
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od Woyta »

vymenou klapky sice ziskas par koni nahore ale zase prijdes o ovladatelnost v nizkejch otackach.

Pokud nemas auto jen na okruh tak je lepsi nechat seriovou klapku. Alespon tak mi to bylo receno.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: ZÁMENA TELESA ŠKRTIACEJ KLAPKY Z KA24DE NA CA18DET?

Příspěvek od raddy »

jedine negativum je trhana jazda na velmi lahkom plyne,ale to len vtedy ak je klapka velmi velka a aj velmi male otvorenie je citelne..inak je to bez akychkolvek problemov. Ladil som sr20ve s 3" klapkou a pohoda.. Akurat pri ca18det je cele seriove sanie ok do takmer 500k,takze pri vykonoch okolo 300k su upravy sania len velmi malo prinosne,vratane klapky. Ovela vacsie restrikcie su vacky a turbina..a hlava samotna.
Odpovědět