BRZDY

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Fizzbiker »

objednam asi EBC zluty

trmeny sou z MITSUBISHI GALANT V (E5_A, E7_A, E8_A) konkretne z 2,5 V6 4x4
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od adner »

:thumbleft: ja, to je rozumná volba, ty fungují snad se všemi kotouči...
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Peca »

Se žlutýma EBC neuděláš chybu, jsou to takové...hodné desky :))
Na lehčích autech kolem tuny dobře fungují i Red.
Na Cliu (1050kg) jezdím DS 2000 a fungují výborně, za 500kč nepřekonatelný poměr cena/výkon :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Fizzbiker »

na brzdy co mam DS za nesmysl cena nekde kolem 4tisic...

desky mi poslali spatne takze menim, cervene coi zlute si mam teda rict? 8)
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Gerox »

kluci jen technicka...kolik za ty yellow a red stuffy chteji? a je nekde uveden jejich teplotny rozsah, friction coef, atd? jsem se snazil najit na netu ale zatim se mi to nepovedlo nikde najit.

Diky.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od kenivruh »

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Gerox »

Dik, postnul jsem alternativni nabidku na desky... kdyby nekdo mel zajem :)
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: BRZDY

Příspěvek od SilverFox »

Nemůžu najít téma kde se řešily ruční brzdy. Je nějaká šance že by mi kardanová kotoučovka o průměru 160 a výškou desky 30mm udržela bezpečně s12 v kopci? :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Fizzbiker »

hele pokud zapocitas prevod na diffu tak je to jisty. nebal bych se toho.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: BRZDY

Příspěvek od SilverFox »

Představuju si že koupim takovouhle mršku http://i126.photobucket.com/albums/p113 ... 003146.jpg Fakt nedokážu odhadnout jestli to bude fakčit. :lol: Ale neni nic snažšího než to zkusit že? :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od adner »

1 brzdič = 50% potřebného brzdného účinku na kola... 100% účinku : 4 (cca převod diffu) = potřebných 25% na kardanu, což 2x překračuješ...jen taková selská úvaha
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od Fizzbiker »

tady je nutne zohlednit i prumer kotouce, resp moment ktery musi brzdna adheze třmenu udrzet, ale jak rikam za sebe bych se toho nebal. navic pokud to ma vylozene na parkovani a ne na tahani zatacek na rukav jde udelat nejaky vyslovene aretacni mechanismus.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: BRZDY

Příspěvek od SilverFox »

Něco na způsob uzávěrky mě taky napadlo, ale ta kotoučovka bude blbuvzdornější. Na trhání bude hydra.

Ten třmen co jsem postnul je parkovací brzda ze scootru. Nemam představu jakej může mít "stisk". No ale asi to tak zkusim. Určitě budu referovat.
Obrázek
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY

Příspěvek od adner »

připadal mi nějak malej...síla vyvinutá brzdičem se dá odvodit = kila na ruční brzdě x všechny převody po cestě až k brzdiči x koeficient tření destiček x páka na kotouči x převod diffu x páka kola a máš moment na pneu...pak už je třeba jen spočítat, jaký moment vyvine auto o hmotnosti x na nakloněné rovině y° ajeto :wink:
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: BRZDY

Příspěvek od SilverFox »

Pro mě bude jednoduší to zkusit a případně zahodit. :D
Obrázek
Odpovědět