Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Bylo mi receno, ze bych si trochu pomohl ve vysokych otackach ale prisel o ovladatelnost v nizkejch. Napriklad pri popojizdeni po meste.
Pokud tedy nechci auto ciste jen na jednu vec tak je to zbytecne.
Pokud vim tak klapka by mela byt v urcitem pomeru vuci sacim ventilum.
Pokud tedy nechci auto ciste jen na jednu vec tak je to zbytecne.
Pokud vim tak klapka by mela byt v urcitem pomeru vuci sacim ventilum.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
woyta problem je ze u atmosky delas vykon otackama a jak ces dostat motor do otacek kdyz bude mit malo vzduchu ? kroutak bude vic nahore dole bude motor mrtvej ale to je znama vec bez toho to jinak nejde v tom pripade muzes udelat jen veci jako komprese a podobne
jinak u tve ca18 to bylo podle me mysleno jinak a to tak ze na vykon co ces ti staci a prinos o5mm vetsi klapky by nebyl spise naopak .....
jinak u tve ca18 to bylo podle me mysleno jinak a to tak ze na vykon co ces ti staci a prinos o5mm vetsi klapky by nebyl spise naopak .....
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
klapka jako takova je v 90% restriktivni uz ptoroze prumer tela je stejny jako privodni trubka/hadice, poud s ebavime o prumeru samotne klapky tak prirozene jejim navysenim se ti mirne zhorsi trottle response nicmene v miře kterou rekl bych sotva pozna kdokoliv znas, mit auto na vsechno znamena ze na nic neni nejlepsi.
v tom vidim i problem u ondry tak nejak proste jeste nevi co chce, coz si myslim je priorita u pripadneho projektu stejne jako u cehokoliv jineho. vim co chci nastavim si cil pripadne dílčí cíle, pokud ne znamena to spoustu projebaneho casu potažmo penez.
v tom vidim i problem u ondry tak nejak proste jeste nevi co chce, coz si myslim je priorita u pripadneho projektu stejne jako u cehokoliv jineho. vim co chci nastavim si cil pripadne dílčí cíle, pokud ne znamena to spoustu projebaneho casu potažmo penez.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
nejvíc rad najdeš tady.. okopíruj nějaký projekt a máš to. výkony tam jsou tak od 200 - 1000hp jen si vybrat.. a stím turbem to není vůbec tak složité, svody atd.. všeho je plná ebay.
http://www.ka-t.org/index.php?sid=c8582 ... d1154385b5
http://www.ka-t.org/index.php?sid=c8582 ... d1154385b5
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
S kompresorem to je jeste jednodussi. Nemusis shanet nikoho kdo ti upravi vyfuk a vanu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
...a olejový hospodářství.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
oil pumpu pouzijes z L28 motoru ale nevim proc se drbat s turbem kdyz za 10 tisic koupim kompresor co mi tepelne nebude namahat motor zbytecnim ohrivanim oleje a vody a podobne
potahne odspod atd
potahne odspod atd
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
pro mě za mě at použije třeba kompresor... jen jsem mu dal odkaz,kde se dá nějaký projekt okopírovat.. nic víc.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
S tym tahom odspodu pozor. Taketo urcite netahaju odspodu:
Taketo tahaju odspodu:
Taketo tahaju odspodu:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Na kompresoru me mrzi jedna vec a to tak že plny tlak ma až v otačkach takže blbe Ale zvukovy projev k nezaplaceni.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Snekove idu odspodu,centrifuga v otackach.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Tak mozna bych se sem mohl taky vyjadrit ze
Ja myslim, ze Ondra vi co chce a napsal to: V podstate autoX setup, se kterm budou sranda i okrsky + obcas se sklouznout. Coz mame velice podobne
Ver, ze jsem uz delal kdejaky research. To samozrejme neznamena, ze znam nejlepsi reseni, takze Ti tady muzu postnou sve poznatky:
Motor:
- vyfuk (do 3"), 4-2-1 alias tri-Y svody, dekat.
- sani - to uz mas myslim.
- vacky: z S14 KADE. Bud setup 248/232, nebo setup 240/232 s adekvatnim precasovanim. Pokud chces aftermarket, tak Brian Crower 264/264, ale to jsou vylozene vyhozene penize.
- remenice: NE, resp. aby to melo smysl a nezkurvilo motor, stoji zase zbytecny ranec (tak jsem se to docetl, mnohokrat).
Prevody:
- setrvak odlehcit - podle meho Fidanza je nejnizsi mozny standard.
- kardan odlehcit (Kentoya..? )
- diff: Podle me ten origo 240SX je moc kratky. Ja mam ted VLSD z 200SX a chrochtam si. Na 3ku je to hodne slusny zatah...
Podvozek - udela hodne:
- stelovak, kvalitni
- cepy/ramena/tehlice... Otazka je, jestli Ti to stoji za to, ja myslim, ze pokud nechces jezdit nejak mentalne nizko, pri tom vykonu to za ty penize nestoji (a pojdme do me ) Pak si muzes hrat se stabikama... Proste zkouset, jaky setup Ti padne, ja mam zatim jen TEIN coilovery a nemuzu si na chovani auta stezovat.
- adekvatni kola rozumne vahy (idealne bych to videl tak na sirku 7" dopredu a 7,5-8" dozadu, ET15 rekneme, hruby odhad... 16" nebo 17".
Brzdy:
- serie nic moc, takze to chce nejaky upgrade. Stylove reseni jsou asi R33 brzdice, zmrazene kotuce (nejake obyc. - Brembo?) a EBC yellow stuff desky (ci jiny stuff ). To bylo stacit.
Kastle:
- rozpery urcite kastli zpevni...
Udrzba:
- poradne svicky
- poradne kable
- vycistit a premerit vstriky, vycistit nadrz, vymenit vsechny filtry...
- olej mam LiquiMoly MoS2 a nemuzu si stezovat. 10W40.
Interier:
- odsazeny volant se mi osvedcil
- drift button musi byt
- posledni dobou cim dal vic zjistuju, ze poradna skorapka udela taky docela dost...
Weight-saving:
- klimu do pice (25kg, dneska jsem to hledal )
- HICAS... asi taky - mimochodem, ty ho mas taky? Jsem nevedel...
Takhle postavene auto uz bude daleko od chovani serie a bude radost s nim jezdit (tak nejak bych ho chtel ja a myslim, ze to vidis stejne.). Ja jeste v te fazi nejsem, takze konkretni zkusenosti nemuzu rict.
Pak je samozrejme moznost do toho vmrdat spoustu penez kupovanim tech vacek, silenosti na podvozek, kupovanim jednotky, kupovanim funkcnich remenic, nejakeho vetsiho sani, 4 klapky... Pak se z toho da vytriskat tak 210hp, ale podle me to vubec nema cenu - jako dalsi stage bych auto nafouknul, ale to uz je jina story, ted ses ptal na N/A
Ja myslim, ze Ondra vi co chce a napsal to: V podstate autoX setup, se kterm budou sranda i okrsky + obcas se sklouznout. Coz mame velice podobne
Ver, ze jsem uz delal kdejaky research. To samozrejme neznamena, ze znam nejlepsi reseni, takze Ti tady muzu postnou sve poznatky:
Motor:
- vyfuk (do 3"), 4-2-1 alias tri-Y svody, dekat.
- sani - to uz mas myslim.
- vacky: z S14 KADE. Bud setup 248/232, nebo setup 240/232 s adekvatnim precasovanim. Pokud chces aftermarket, tak Brian Crower 264/264, ale to jsou vylozene vyhozene penize.
- remenice: NE, resp. aby to melo smysl a nezkurvilo motor, stoji zase zbytecny ranec (tak jsem se to docetl, mnohokrat).
Prevody:
- setrvak odlehcit - podle meho Fidanza je nejnizsi mozny standard.
- kardan odlehcit (Kentoya..? )
- diff: Podle me ten origo 240SX je moc kratky. Ja mam ted VLSD z 200SX a chrochtam si. Na 3ku je to hodne slusny zatah...
Podvozek - udela hodne:
- stelovak, kvalitni
- cepy/ramena/tehlice... Otazka je, jestli Ti to stoji za to, ja myslim, ze pokud nechces jezdit nejak mentalne nizko, pri tom vykonu to za ty penize nestoji (a pojdme do me ) Pak si muzes hrat se stabikama... Proste zkouset, jaky setup Ti padne, ja mam zatim jen TEIN coilovery a nemuzu si na chovani auta stezovat.
- adekvatni kola rozumne vahy (idealne bych to videl tak na sirku 7" dopredu a 7,5-8" dozadu, ET15 rekneme, hruby odhad... 16" nebo 17".
Brzdy:
- serie nic moc, takze to chce nejaky upgrade. Stylove reseni jsou asi R33 brzdice, zmrazene kotuce (nejake obyc. - Brembo?) a EBC yellow stuff desky (ci jiny stuff ). To bylo stacit.
Kastle:
- rozpery urcite kastli zpevni...
Udrzba:
- poradne svicky
- poradne kable
- vycistit a premerit vstriky, vycistit nadrz, vymenit vsechny filtry...
- olej mam LiquiMoly MoS2 a nemuzu si stezovat. 10W40.
Interier:
- odsazeny volant se mi osvedcil
- drift button musi byt
- posledni dobou cim dal vic zjistuju, ze poradna skorapka udela taky docela dost...
Weight-saving:
- klimu do pice (25kg, dneska jsem to hledal )
- HICAS... asi taky - mimochodem, ty ho mas taky? Jsem nevedel...
Takhle postavene auto uz bude daleko od chovani serie a bude radost s nim jezdit (tak nejak bych ho chtel ja a myslim, ze to vidis stejne.). Ja jeste v te fazi nejsem, takze konkretni zkusenosti nemuzu rict.
Pak je samozrejme moznost do toho vmrdat spoustu penez kupovanim tech vacek, silenosti na podvozek, kupovanim jednotky, kupovanim funkcnich remenic, nejakeho vetsiho sani, 4 klapky... Pak se z toho da vytriskat tak 210hp, ale podle me to vubec nema cenu - jako dalsi stage bych auto nafouknul, ale to uz je jina story, ted ses ptal na N/A
Naposledy upravil(a) Xcriss dne 19.11.2013, 13:04, celkem upraveno 1 x.
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Ty mrazis desky a mas zluty kotouce
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
LoL Ted jsem pobavil i sam sebe...
Samozrejme naopak
//opraveno... Krom opravy vecnych chyb, nemas k tomu neco zajimaveho? Jestli ten muj vyblitek dava smysl a tak...
Samozrejme naopak
//opraveno... Krom opravy vecnych chyb, nemas k tomu neco zajimaveho? Jestli ten muj vyblitek dava smysl a tak...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Onehdá jsem se při hledání infa o brzdách dostal na TypeR.cz, kde je o nich celkem rozsáhla diskuze. Po komplet přečtení jsem nabyl dojmu, že pro běžné ježdění by měly být nej Blue Stuff, byť nejsou až tak ostré, jako červené, nebo žluté. Oproti nim však nejsou prakticky citlivé na zajetí.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."