odvetrani vacek
odvetrani vacek
Zdravim vsechny - potrebuji poradit. Pri vytoceni a prerazeni mi drive vychazel z vyfuku oblak bileho koure - zkusil jsem dnes vytahnout ze sani za vzduch. filtrem hadici co vede z vika ventilu na odvetrani vacek.Kdyz jsem ji zaslepil, tak to bylo beze zmeny - hulilo stejne jako predtim, ale kdyz jsem ji nechal volne otevrenou, tak to zcela prestalo hulit a nezpozoroval jsem zadny vedlejsi efekt. Se chci zeptat, jestli to odvetrani musi byt do toho sani zapojene za kazdou cenu, ci by nemelo nicemu vadit, kdyz ji mam volne vyvedenou do prostoru - navic mam ted objednany catch tank, tak ted mam celkem dilema, jak to nejlepe poresit- diky za rady.
Re: odvetrani vacek
po nekolika hodin hledani porad nevim jak odvetravat bez toho aby mi to slo do sani pred turbo.
seriove to mam takhle a nechapu proc je vyfukova strana spojena hadici s tou intake stranou?
muze to byt takhle? nebo by to slo udelat i nejak bez OCT treba jen pomoci tech malejch filtriku
schemat uz jsem nasel hodne ale dost se lisi, tak me zajima jestli nahodou nemate nejake nejlepsi, nejjednodusi, nejlevnejsi reseni
diky za tipy
seriove to mam takhle a nechapu proc je vyfukova strana spojena hadici s tou intake stranou?
muze to byt takhle? nebo by to slo udelat i nejak bez OCT treba jen pomoci tech malejch filtriku
schemat uz jsem nasel hodne ale dost se lisi, tak me zajima jestli nahodou nemate nejake nejlepsi, nejjednodusi, nejlevnejsi reseni
diky za tipy
200sx s13 1989
Re: odvetrani vacek
no mne raz bolo povedane ze to sluzi ako mazanie spalovacieho priestoru a ze to tam neni naskodu (vyrobca to tam nenatiahol pre srandu)
druha vec je ze ohladom toho obrazka som si vsimol ze vela ludi odpaja len tu vetvu od sacich zvodov
ja osobne to budem tahat z oboch ventildeklov do jednej hadice a odtial cez catchtank do sania (bude ciastocne plnit ucel a ne moc zasierat trubky)
druha vec je ze ohladom toho obrazka som si vsimol ze vela ludi odpaja len tu vetvu od sacich zvodov
ja osobne to budem tahat z oboch ventildeklov do jednej hadice a odtial cez catchtank do sania (bude ciastocne plnit ucel a ne moc zasierat trubky)
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: odvetrani vacek
OCT zapojis jednu hadicu na saciu vacku, druhu na vyfukovu a mas to. mozes to nasledne nechat tak, tzn. nikde to z OCT netahas naspat do sania alebo to mozes potiahnut cez PCV alebo pred turbo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: odvetrani vacek
proc tahat s obou vacek ?
vyrobce to tam natahnul jen kvuli ekosrackam aby ten olej nesel ven a motor ho sezral ale jedinej ucel to ma zasirani a co ti jde olejove pary do turba nasledne do IC kde to snizuje jeho ucinost
vyrobce to tam natahnul jen kvuli ekosrackam aby ten olej nesel ven a motor ho sezral ale jedinej ucel to ma zasirani a co ti jde olejove pary do turba nasledne do IC kde to snizuje jeho ucinost
Naposledy upravil(a) mara_m dne 03.12.2013, 13:25, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: odvetrani vacek
viem ja? preco to taha seria?mara_m píše:proc tahat s obou vacek ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den