BRZDY
Re: BRZDY
ja, to je rozumná volba, ty fungují snad se všemi kotouči...
Re: BRZDY
Se žlutýma EBC neuděláš chybu, jsou to takové...hodné desky )
Na lehčích autech kolem tuny dobře fungují i Red.
Na Cliu (1050kg) jezdím DS 2000 a fungují výborně, za 500kč nepřekonatelný poměr cena/výkon
Na lehčích autech kolem tuny dobře fungují i Red.
Na Cliu (1050kg) jezdím DS 2000 a fungují výborně, za 500kč nepřekonatelný poměr cena/výkon
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: BRZDY
kluci jen technicka...kolik za ty yellow a red stuffy chteji? a je nekde uveden jejich teplotny rozsah, friction coef, atd? jsem se snazil najit na netu ale zatim se mi to nepovedlo nikde najit.
Diky.
Diky.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: BRZDY
Dik, postnul jsem alternativni nabidku na desky... kdyby nekdo mel zajem
Re: BRZDY
Představuju si že koupim takovouhle mršku http://i126.photobucket.com/albums/p113 ... 003146.jpg Fakt nedokážu odhadnout jestli to bude fakčit. Ale neni nic snažšího než to zkusit že?
Re: BRZDY
1 brzdič = 50% potřebného brzdného účinku na kola... 100% účinku : 4 (cca převod diffu) = potřebných 25% na kardanu, což 2x překračuješ...jen taková selská úvaha
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY
tady je nutne zohlednit i prumer kotouce, resp moment ktery musi brzdna adheze třmenu udrzet, ale jak rikam za sebe bych se toho nebal. navic pokud to ma vylozene na parkovani a ne na tahani zatacek na rukav jde udelat nejaky vyslovene aretacni mechanismus.
Re: BRZDY
Něco na způsob uzávěrky mě taky napadlo, ale ta kotoučovka bude blbuvzdornější. Na trhání bude hydra.
Ten třmen co jsem postnul je parkovací brzda ze scootru. Nemam představu jakej může mít "stisk". No ale asi to tak zkusim. Určitě budu referovat.
Ten třmen co jsem postnul je parkovací brzda ze scootru. Nemam představu jakej může mít "stisk". No ale asi to tak zkusim. Určitě budu referovat.
Re: BRZDY
připadal mi nějak malej...síla vyvinutá brzdičem se dá odvodit = kila na ruční brzdě x všechny převody po cestě až k brzdiči x koeficient tření destiček x páka na kotouči x převod diffu x páka kola a máš moment na pneu...pak už je třeba jen spočítat, jaký moment vyvine auto o hmotnosti x na nakloněné rovině y° ajeto