2015 GT-R Nismo
Re: 2015 GT-R Nismo
Tady se typek probiji jak ja v PC hře . Asi normálně jezdí někde ve předu
http://www.youtube.com/watch?v=tJmLC3sJhUw
http://www.youtube.com/watch?v=tJmLC3sJhUw
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: 2015 GT-R Nismo
no on tu PC hru ještě minulý rok hrál a dnes jezdí endurance...Nissan dostal na první pohled divnej nápad celosvětově osoutěžit PC hráče nějaké racing game (neznám), vítěz dostane závodnické školení a hybaj za volant GT trojky na celý ročník šampionátu Blancpain...a ono jim to funguje, ti kluci, v podstatě amatéři, jedou jak profíci....
jinak novinka letošního ročníku je vstup Bentley do soutěže, konkrétně Bentley Continental GT3, hroznej mastodont ale první hodinu závodu v Monze ho nikdo nemohl předjet...
jinak novinka letošního ročníku je vstup Bentley do soutěže, konkrétně Bentley Continental GT3, hroznej mastodont ale první hodinu závodu v Monze ho nikdo nemohl předjet...
Re: 2015 GT-R Nismo
Jo bylo to v Gran Turismu 5 . Kámoš byl na kvalifikaci za CR . Ale od nás si se tam stejně neměl šanci dostat.
A to je pak jak kámošovo kluk co má několik světových rekordů v Richard Barns rally , řídí si to doma jako prase jednou rukou, s volantem co nemá žádnou zpětnou vazbu pořádnou a v sedačce vyndané z Eva a položenou ve sliku . Já když tam sednu a necejtim to auto tak než si trochu zvyknu poslouchat PC naznaky hrůza . Ale k něčemu to přeci jen je , trať se super naučíš , jak jezdit zatáčku , dnes i sakra reálné chování vozu . On i Fulín chodí jezdit ke kámošům co mají simulátory .
A to je pak jak kámošovo kluk co má několik světových rekordů v Richard Barns rally , řídí si to doma jako prase jednou rukou, s volantem co nemá žádnou zpětnou vazbu pořádnou a v sedačce vyndané z Eva a položenou ve sliku . Já když tam sednu a necejtim to auto tak než si trochu zvyknu poslouchat PC naznaky hrůza . Ale k něčemu to přeci jen je , trať se super naučíš , jak jezdit zatáčku , dnes i sakra reálné chování vozu . On i Fulín chodí jezdit ke kámošům co mají simulátory .
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: 2015 GT-R Nismo
žádný simulátor nezahraje géčka v zatáčce ani jízdu v tom úzkém pásmu za hranicí adheze, kde se dají nahnat desetiny nutné k nadprůměrné rychlosti....je ale fakt, že každý rok se na světě narodí pár bohem obdarovaných, kteří jsou lepší, než ti, co závody skutečně jezdí a GT academy je v tom obrovském množství lidí umí najít...sice ti kluci nemají žádné zkušenosti ale minimálně se dokážou výborně koncentrovat, mají to v hlavě dobře srovnané a umí si přitáhnout štěstí, což je reálný předpoklad, že praxi zvládnou velmi rychle a úspěšně...pak je potřeba jen prokázat, že je člověk opravdu rychlý a závodnímu týmu se vyplatí i bez toho aniž by přinesl nějaké money...
Nissan pravděpodobně našel cestu, jak vyhledat vyjímečné typu Loeb, Rossi, kteří by jinak skončili na smetišti dějin...
Nissan pravděpodobně našel cestu, jak vyhledat vyjímečné typu Loeb, Rossi, kteří by jinak skončili na smetišti dějin...
Re: 2015 GT-R Nismo
Tak tak, letos se jede tuším sedmý ročník GT Academy. Když to v roce 2008 začínalo, lidi kroutili hlavou co to je za nápad. Dnes už má vítěz toho ročníku, Ordnonez, na kontě 2x bednu v LeMans a vítězství ve tříde ve 24h na NS.
Zásluhy ale nenese jenom Nissan. Nebýt jednoho šikmookého podivína (http://youtu.be/QESGXTFFZXM), nebylo by žádné GT Academy ani Gran Turismo.
Zkoušel jsem to loni (co čas dovolil) a dostal jsem se asi na 20. místo v ČR, což nestačilo na postup.
Letos jsem zatím v prvním kole asi sekundu za prvním celosvětově, což je hrozně moc. Člověk si říká že to je prostě správná koordinace pohybů rukama a nohama po dobu cca jedné minuty co trvá kvalifikační kolo, že to nemůže být tak těžké, ale je. Nejhorší je že si tam jde pustit jako ghosta kohokoliv z žebříčku a pak se ho snažit držet...o nervy
Hateři ať tvrdí co chcou, ale GT má krásně zachycené chování jednotlivých aut a jeho poměr cena/výkon pro získání správných návyků za volantem nemá konkurenci. Právě díky absenci géček a dalších reálných vjemů si člověk osvojí reakce auta i bez nich a reálu pak daleko líp předvídá.
No a když už jste nakousli hranici mezi sim a realitou, chystá se na nás tohle, kde ta hranice zas bude o něco tenčí
http://youtu.be/HCU0z25Gzto
Zásluhy ale nenese jenom Nissan. Nebýt jednoho šikmookého podivína (http://youtu.be/QESGXTFFZXM), nebylo by žádné GT Academy ani Gran Turismo.
Zkoušel jsem to loni (co čas dovolil) a dostal jsem se asi na 20. místo v ČR, což nestačilo na postup.
Letos jsem zatím v prvním kole asi sekundu za prvním celosvětově, což je hrozně moc. Člověk si říká že to je prostě správná koordinace pohybů rukama a nohama po dobu cca jedné minuty co trvá kvalifikační kolo, že to nemůže být tak těžké, ale je. Nejhorší je že si tam jde pustit jako ghosta kohokoliv z žebříčku a pak se ho snažit držet...o nervy
Hateři ať tvrdí co chcou, ale GT má krásně zachycené chování jednotlivých aut a jeho poměr cena/výkon pro získání správných návyků za volantem nemá konkurenci. Právě díky absenci géček a dalších reálných vjemů si člověk osvojí reakce auta i bez nich a reálu pak daleko líp předvídá.
No a když už jste nakousli hranici mezi sim a realitou, chystá se na nás tohle, kde ta hranice zas bude o něco tenčí
http://youtu.be/HCU0z25Gzto
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2015 GT-R Nismo
http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... -unveiled/
Tipovacka o kolko bude drahsi ten special ako bezne RS
Tipovacka o kolko bude drahsi ten special ako bezne RS
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: 2015 GT-R Nismo
Cenovku jsem uz zahlidl a bylo to 38tis. euro. Kamarad ma standartni 250 RS a funguje to vyborne. Tohle musi byt neskutecna pecka nejen na okresky.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: 2015 GT-R Nismo
OT: letos v GT Academy jen 29. misto, nebyl cas
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2015 GT-R Nismo
pozrel som na tie casy a je to dost brutal, ake su min rozdiely.Peca píše:OT: letos v GT Academy jen 29. misto, nebyl cas
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2015 GT-R Nismo
hmm az tak vela som netipovatl. o 10 viac ako seria je dost aj za tie ohlins a titanovy vyfuk (a to este usetria na klime a zadnych sedackach ). ktovie co bude stat ten performance pack pre leona.jagy píše:Cenovku jsem uz zahlidl a bylo to 38tis. euro. Kamarad ma standartni 250 RS a funguje to vyborne. Tohle musi byt neskutecna pecka nejen na okresky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: 2015 GT-R Nismo
Cenove to odpovida... pocitam ze Ohlins je cca 150tis., Akrapovic 50tis., atd. S tim poctem kusu, co vyrobi se to proda rychle a bude si to i nadale drzet cenu stejne jako uz v minulosti R26R a dalsi.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!