Zdravím,
má někdo z vás Profec B-Spec II? Jaké máte nastavení? SET, GAIN, START BOOST, WARNING, LIMITER, PEAK... Jaké mám zvolit nastavení s T25kou, když chci tlačit 0.9baru?
Dík
EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
http://forums.evolutionm.net/evo-how-re ... ec-ii.html
Nastavit EBC podla niektoho ineho nema zmysel. Kazdy setup sa sprava inac. Cize metode pokus/omyl sa nevyhnes.
Nastavit EBC podla niektoho ineho nema zmysel. Kazdy setup sa sprava inac. Cize metode pokus/omyl sa nevyhnes.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
tak s tím jsem trochu počítal, jen jsem chtěl vědět s čím a jak mám začít, než začnu experimentovat a tak trochu jsem i doufal, že někdo bude mít podobný setup... každopádně dík za odkaz
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
ja som ten ebc mal, ale ako vravim, najlepsie je postupovat podla navodu. nieje to az tak zlozite. dolezite su tri parametre. SET, GAIN a START BOOOST.Steve píše:tak s tím jsem trochu počítal, jen jsem chtěl vědět s čím a jak mám začít, než začnu experimentovat a tak trochu jsem i doufal, že někdo bude mít podobný setup... každopádně dík za odkaz
SET nastavis % ako dlho ma byt zavrety solenoid (0% ides na WG, 100% ides co da turbo). takze podla toho aky mas WG aktuator nastavis percento napr na 30% a sledujes aky mas max tlak. potom to posuvas hore alebo dole.
GAIN je spatna vazba a urcuje ako velmi EBC reaguje na zmenu regulovaneho tlaku. zacinas na 0 a ak ti tlak s otackami postupne klesa tak GAIN pomaly zvacsujes po jednom % (samo ze pri urcitom tlaku, ktore uz turbo nedokaze drzat do konca, bude tlak klesat tak ci tak). POZOR vacsi GAIN ti zvysuje vysledny tlak, ktory si uz napr mal nastaveny presne pomocou SET.
START BOOST je hodnota tlaku pri ktorom zacina EBC regulovat. Cize tym urcujes rychlost nabehu, samozrejme treba davat pozor na overboost, takze sa to nastavuje napr na 80% tlaku aky chces mat a potom jemne doladujes aby bol nabeh ako chces.
Ostatne parametre su "len" pomocne. WARNING logicky urcuje pri akom tlaku ti EBC zapipa, LIMITER urcuje o kolko % znizi EBC tlak ak dosiahne WARNING, PEAK je max boost od posledneho vymazania uzivatelom, LAST BOOST je posledny max boost, resetuje sa pri kazdom poklese tlaku.
Cize prakticky to spravis tak. WARNING si nastavis na tlak aky nechces v ziadnom pripade prekrocit. LIMITER das napr 20%. GAIN nastavis na 0, START BOOST na 70% tlaku aky chces mat, SET nastavis na 20%. Potom metodou skusania upravis SET az kym nemas tlak na urovni napr 90% tlaku aky chces a nasledne GAIN zvysujes po jednom, az kym nemas tlak aky chces. Ked si spokojny, mozes upravit START BOOST aby si mal rychlejsi nabeh (mierny overboost po nabehu pri 1 bare neskodi).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
Díky moc za odpověď, konečně srozumitelný návod! V manuálu jsem se ještě dočetl, že pokud je EBC vypnutý, tak se chová jako původní sériové nastavení, ale při vypnutém EBC mám o jednu desetinu baru menší plnící tlak a o něco pomalejší náběh, než když jsem ho nainstaloval. Myslíš, že je to v pořádku? nebo mám hledat nějaký problém?
Re: EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
ak je ebc vypnuty, turbo funguje len podla actuatora. vysledny tlak bude taky, ako je nastaveny actuator, v tvojom pripade je to skoro to iste, ale rozdiel moze byt kludne ovela vacsi... dovod pomalsieho nabehu je ten, ze ebc zatvara privod vzduchu do actutatora pocas nabehu tlaku, nabeh je preto rychlejsi... ak je ebc odpojeny, actuator sa postupne otvara aj pocas nabehu tlaku...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
no to je dost divne. ak je EBC vypnuty, tak je solenoid uplne otvoreny, cize ides priamo na aktuator. ak by ovoreny solenoid predstavoval nejaku restrikciu pred aktuatorom, tak by bol tlak skor vyssi aj nabeh rychlejsi.Steve píše:Díky moc za odpověď, konečně srozumitelný návod! V manuálu jsem se ještě dočetl, že pokud je EBC vypnutý, tak se chová jako původní sériové nastavení, ale při vypnutém EBC mám o jednu desetinu baru menší plnící tlak a o něco pomalejší náběh, než když jsem ho nainstaloval. Myslíš, že je to v pořádku? nebo mám hledat nějaký problém?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
A to nemá nějakej účící režim? S hks jsem zajel asi tři rovinky a pak jen nastavil požadovanej tlak.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EBC Greddy Profec B-Spec II jaké nastavení?
nema. toto je obycjany ebc. hks to tiez ma az od nejakej vyssej urovne a stoji podstatne viac ako tento profec.SilverFox píše:A to nemá nějakej účící režim? S hks jsem zajel asi tři rovinky a pak jen nastavil požadovanej tlak.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den