Upravení tlaku paliva podle Wideband

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Terov
user
Příspěvky: 275
Registrován: 07.03.2010, 22:07
Bydliště: Praha 4

Upravení tlaku paliva podle Wideband

Příspěvek od Terov »

Ahoj, chtěl jsem se zeptat na nějaké rady ohledně nastavení tlaku paliva. Mám v autě bosch lambdu napojenou na depo budík
http://www.highperformanceparts.cz/prid ... onda.32051
a chtěl bych trochu doladit poměr vzduch/benzín. Mám chip stage 3 a přechcává to. Víte jakých parametrů se držet, nebo postup podle čeho snižovat tlak atd?
Nissan 200sx s13 Ca18det
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Upravení tlaku paliva podle Wideband

Příspěvek od Woyta »

Sehnat si nekoho s Nistune a udelat mapu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Upravení tlaku paliva podle Wideband

Příspěvek od raddy »

pokial mas cip od horshamu a prechcava to,mas nieco zle s hardverom. Pokial nemas cip od horshamu a prechcava to,mas napikacu cip. Ani jedno ani druhe nemas sancu korigovat bez upravy ecu. Depo wideband nema vystup do pc?tudiz neposluzi pre eventualne ladenie cez cokolvek. Aky mas tlak paliva na volnobehu? Napis tvoju kompletnu kompletnu konfiguraciu.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Upravení tlaku paliva podle Wideband

Příspěvek od raddy »

len dodam ze po vysvetleni cisiel ktore ukazuje wideband to uz nie je prechcane.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravení tlaku paliva podle Wideband

Příspěvek od kenivruh »

raddy píše:len dodam ze po vysvetleni cisiel ktore ukazuje wideband to uz nie je prechcane.
jak rychlo sa to naladilo :D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Terov
user
Příspěvky: 275
Registrován: 07.03.2010, 22:07
Bydliště: Praha 4

Re: Upravení tlaku paliva podle Wideband

Příspěvek od Terov »

No ve vysokých otáčkách je to ok, ten volnoběh pořád zlobí. Za studena to nedrží vůbec a když se zahřeje tak občas to trošku lítá také. Aspoň už teď vidím co se tam děje trochu :)
Nissan 200sx s13 Ca18det
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravení tlaku paliva podle Wideband

Příspěvek od evo400 »

Terov píše:No ve vysokých otáčkách je to ok, ten volnoběh pořád zlobí. Za studena to nedrží vůbec a když se zahřeje tak občas to trošku lítá také. Aspoň už teď vidím co se tam děje trochu :)
Tak pokud je směs za studena bohatší, je to správně, dokud se lambda nezahřeje nemá jednotka jak regulovat směs.

Pokud to "trochu lítá" tak regulace směsi podle lambdy funguje přesně tak jak má a je to naprosto v pořádku.

........... myslím že nevíš co se děje, nech si to od někoho vysvětlit, nebo si to načti.

2 Kenivruh: to je peklo co ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravení tlaku paliva podle Wideband

Příspěvek od kenivruh »

seriova ecu v 200ke nereguluje na volnobeh zmes podla lambady. ide len podla mapy.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět