řeknu ti to asi tak...sice mám lehký předek ale díky poměrně velkému ofsetu kol a záklonu čepu + malý volant šlo řízení dost ztuha, v porovnání s autem se stojícím servem o něco lépe (v tomto případě ale řízení funguje jako tlumič)...po montáži EPS šlo velmi lehce (především v prvním stupni - malá rychlost), momentálně mám kvůli stabilitě namontován ještě přídavný tlumič řízení, který je docela tuhý a je to přesně správně...takže pokud použiješ origo řízení bez oleje + EPS, myslím, že to bude ok, maximálně lehce poddimenzováno ale jen nepatrně...Mirek píše:Buky: Jo takhle, tak nemuselo by to byt nutne takove.
Duvod proc to resim:
Kdyz dam posilovac z opla (jako Adner), ktery je primo na tyci rizeni, na soucasne rizeni, tak bude hodne namahany? Na miste se s tim da tezce zatocit, tak jsem si rikal ze bude lepsi tam dat neco, co by bez posilovace slo lehceji. Adner to nemusel tak resit ( nerikam ze neresil - nevim), protoze predek u GTM bude o dost lehci (motor uprostred vs muj motor nad predni napravou?)
jinak z vlastní zkušenosti řízení bez posilovače nedoporučuji, je to mnohem horší, než řízení totálně přeposilované...