Bee-R Rev Limiter
Re: Bee-R Rev Limiter
EMU umí jak TC tak LC nezávisle na sobě...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bee-R Rev Limiter
zvlastni teda, ze to nepisou u produktu na strankach, pouze o LC...nebo jsem slepej?Fil píše:EMU umí jak TC tak LC nezávisle na sobě...
Motorsports features: launch control, gear dependent shift light, flat shift ( gear change cut)
http://ecumasterusa.com/shop/ecumaster-emu/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Bee-R Rev Limiter
Oni se novinkama moc nechlubí... Ona to totiž emu neumí dlouho ani nissan cas dříve neuměla a tak se předělával trigger v casu atd, nyní už není třeba, poláci se prostě pořád zdokonalují...
http://www.es-racing.ee/UserFiles/Image ... l_v1.1.pdf strana stočtrnáct.
edit: se tak dívám na ten tvůj odkaz, oni to nemají celkově moc aktuální, včetně manuálu pro předchozí firmware atd...
http://www.es-racing.ee/UserFiles/Image ... l_v1.1.pdf strana stočtrnáct.
edit: se tak dívám na ten tvůj odkaz, oni to nemají celkově moc aktuální, včetně manuálu pro předchozí firmware atd...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bee-R Rev Limiter
No porad mi prijde RL propracovanejsi, kazdopade dobre vedet ze to je uz i soucasti ECU, diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Bee-R Rev Limiter
Určitě, protože tohle nepočítá s rozdíly předek vs. zadek resp. reálným prokluzem ale pouze se zrychlením kol a je na tobě jak tu tc naučíš co je ještě reálné zrychlení a co už je prokluz, případně kolik prokluzu ji dovolíš... Sám to nemám ještě vůbec nastudované, jen vím, že to tam je a časem chci pár z těch "nadstandartních" funkcí použít...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Bee-R Rev Limiter
Jo jasně, že to je plnohodnotna kontrola trakce, ale psal sem to tak, že když chci pořádnej launch control, tak bych se měl podívat po něčem takovymhle, ne jenom po něčem co mi podrží otáčky.Mirek píše:Do toho racelogicku mam v planu jit, co jsem cetl po forech a videl videa, funguje bezvadne. Ale spatne jsi to pojmenoval jako LAunch Control, tohle je plnohodnotna kontrola trakce, ktera funguje porad a neni na rozdil od LC u programovatelnych jednotek vypnuta po dosazeni urcite rychlosti.
Jinak já sem s tim jezdil v MKIV Supře a fungovalo to moc pěkně.
S15 - JDM
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bee-R Rev Limiter
Kluci vy tomu vubec nerozumite Mam LC v AEMku, takze pisem o realnych skusenostiach. Otacky chces mat limitovane len do urcitej rychlosti (tak to ma AEM). Ak ich mas limitovane len pri starte, tak hned po starte ti vyletia do maxima alebo ti padnu dole, ak netrafis tie startovacie otacky uplne presne a nehras sa s plynom (co nechces ak uz mas LC). Kedze ale RWD ma vacsinou snimac rychlosti na vystupe z prevodovky, tak dosiahnes tu hranicnu rychlost aj ked auto stoji na mieste. V ten momemt sa ti vypne LC a kolesa presmykuju este viac a stale stojis na mieste (alebo sa pomaly hybes, ale urcite nie tou rychlostou).
Preto je nutne merat skutocnu doprednu rychlost inym sposobom, aby sa LC vypol az ked dosiahnes skutocne danu rychlost pri ktorej uz je dost trakcie a LC sa moze vypnut.
Urcite moze fungovat aj LC len pri starte, ale trafit tie presne otacky je dost umenie.
A este doplnim ze sa bavime o LC a nie TC. Na TC je v AEM samostatna funkcionalita, ktora meria zrychlenie otacok motora na jednotlive stupne a podla nich vie urcite ze kolesa presmykuju.
Preto je nutne merat skutocnu doprednu rychlost inym sposobom, aby sa LC vypol az ked dosiahnes skutocne danu rychlost pri ktorej uz je dost trakcie a LC sa moze vypnut.
Urcite moze fungovat aj LC len pri starte, ale trafit tie presne otacky je dost umenie.
A este doplnim ze sa bavime o LC a nie TC. Na TC je v AEM samostatna funkcionalita, ktora meria zrychlenie otacok motora na jednotlive stupne a podla nich vie urcite ze kolesa presmykuju.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den