Bee-R Rev Limiter

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Bee-R Rev Limiter

Příspěvek od Fil »

EMU umí jak TC tak LC nezávisle na sobě...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Bee-R Rev Limiter

Příspěvek od Mirek »

Fil píše:EMU umí jak TC tak LC nezávisle na sobě...
zvlastni teda, ze to nepisou u produktu na strankach, pouze o LC...nebo jsem slepej?
Motorsports features: launch control, gear dependent shift light, flat shift ( gear change cut)

http://ecumasterusa.com/shop/ecumaster-emu/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Bee-R Rev Limiter

Příspěvek od Fil »

Oni se novinkama moc nechlubí... :lol: Ona to totiž emu neumí dlouho ani nissan cas dříve neuměla a tak se předělával trigger v casu atd, nyní už není třeba, poláci se prostě pořád zdokonalují...

http://www.es-racing.ee/UserFiles/Image ... l_v1.1.pdf strana stočtrnáct. :wink:

edit: se tak dívám na ten tvůj odkaz, oni to nemají celkově moc aktuální, včetně manuálu pro předchozí firmware atd...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Bee-R Rev Limiter

Příspěvek od Mirek »

No porad mi prijde RL propracovanejsi, kazdopade dobre vedet ze to je uz i soucasti ECU, diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Bee-R Rev Limiter

Příspěvek od Fil »

Určitě, protože tohle nepočítá s rozdíly předek vs. zadek resp. reálným prokluzem ale pouze se zrychlením kol a je na tobě jak tu tc naučíš co je ještě reálné zrychlení a co už je prokluz, případně kolik prokluzu ji dovolíš... Sám to nemám ještě vůbec nastudované, jen vím, že to tam je a časem chci pár z těch "nadstandartních" funkcí použít...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Bee-R Rev Limiter

Příspěvek od Awatar »

Mirek píše:Do toho racelogicku mam v planu jit, co jsem cetl po forech a videl videa, funguje bezvadne. Ale spatne jsi to pojmenoval jako LAunch Control, tohle je plnohodnotna kontrola trakce, ktera funguje porad a neni na rozdil od LC u programovatelnych jednotek vypnuta po dosazeni urcite rychlosti.
Jo jasně, že to je plnohodnotna kontrola trakce, ale psal sem to tak, že když chci pořádnej launch control, tak bych se měl podívat po něčem takovymhle, ne jenom po něčem co mi podrží otáčky.

Jinak já sem s tim jezdil v MKIV Supře a fungovalo to moc pěkně.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Bee-R Rev Limiter

Příspěvek od kenivruh »

Kluci vy tomu vubec nerozumite :D Mam LC v AEMku, takze pisem o realnych skusenostiach. Otacky chces mat limitovane len do urcitej rychlosti (tak to ma AEM). Ak ich mas limitovane len pri starte, tak hned po starte ti vyletia do maxima alebo ti padnu dole, ak netrafis tie startovacie otacky uplne presne a nehras sa s plynom (co nechces ak uz mas LC). Kedze ale RWD ma vacsinou snimac rychlosti na vystupe z prevodovky, tak dosiahnes tu hranicnu rychlost aj ked auto stoji na mieste. V ten momemt sa ti vypne LC a kolesa presmykuju este viac a stale stojis na mieste (alebo sa pomaly hybes, ale urcite nie tou rychlostou).

Preto je nutne merat skutocnu doprednu rychlost inym sposobom, aby sa LC vypol az ked dosiahnes skutocne danu rychlost pri ktorej uz je dost trakcie a LC sa moze vypnut.

Urcite moze fungovat aj LC len pri starte, ale trafit tie presne otacky je dost umenie.

A este doplnim ze sa bavime o LC a nie TC. Na TC je v AEM samostatna funkcionalita, ktora meria zrychlenie otacok motora na jednotlive stupne a podla nich vie urcite ze kolesa presmykuju.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět