Jede na 3 ...prosím o pomoc
Jede na 3 ...prosím o pomoc
Zdravím všechny. Chtěl jsem se zeptat, jestli by mi někdo nemohl poradit (pokud se s tím někdo setkal)
Když auto nastartuju běží na 3 válce a občas se chytne na 4 (třeba na 0,5 - 1 vteřinu ) a pak zase na tři. Když auto vytočim třeba na 2000ot. tak běží v pohodě na 4
blbne to na 4. válci.... PT-OK, CAS-OK, TLAKY-OK, SVICE-OK, CIVKA OK
předem díky za jakejkoliv postřeh
Když auto nastartuju běží na 3 válce a občas se chytne na 4 (třeba na 0,5 - 1 vteřinu ) a pak zase na tři. Když auto vytočim třeba na 2000ot. tak běží v pohodě na 4
blbne to na 4. válci.... PT-OK, CAS-OK, TLAKY-OK, SVICE-OK, CIVKA OK
předem díky za jakejkoliv postřeh
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Vstrek?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Vstrik taky ok..... A kdyby nebyl tak by to asi dělalo stabilně a jen při volnobehu si myslím ne?
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Komprese? Svicky jsou jake? Typ, odtrh, stari,...
On vstrik tak nemusi tesnit a muze uchcavat. Pak mas moc bohato a svicka to nezapali.
On vstrik tak nemusi tesnit a muze uchcavat. Pak mas moc bohato a svicka to nezapali.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
skus druhe sviecky, obycajne ngk stoja par korun a tak ci tak sa ti niekedy zidu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Hm to asi budes muset trochu upresnit pokud chces tohle resit po netu.
1. co tam mas za svice(NGK BCPR7 ?)
2. hodnoty tlaku ve valcich
3. zkousel jsi prohodit civky a delal to porad 4 valec
4. odskousel jsi procvakat vstriky prez CAS
5. mas to seriove nebo tam cpes vic ( jaka ECU uprava)
6. pokud mas spravne svice jak vypada na 4 aniz to budes tocit prez ty 2000 kdyz to uz pali jak tvrdis. ( jsou mokre?)
7. neskube to kolem 4000ot
1. co tam mas za svice(NGK BCPR7 ?)
2. hodnoty tlaku ve valcich
3. zkousel jsi prohodit civky a delal to porad 4 valec
4. odskousel jsi procvakat vstriky prez CAS
5. mas to seriove nebo tam cpes vic ( jaka ECU uprava)
6. pokud mas spravne svice jak vypada na 4 aniz to budes tocit prez ty 2000 kdyz to uz pali jak tvrdis. ( jsou mokre?)
7. neskube to kolem 4000ot
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Přesně tohle mi dělaly svíčky. Pomohly az platinové pak to litalo jak urvany a hlavně to startovalo na jedno otočení a hned na 4.
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Zdarec, omlouvám se ale dostal jsem se sem až teď.
Doufám, že se mi podaří odpovědět všem na vše....
--for Woyta--
Komprese 10-11 na všech (nejnižšší jsem naměřil cca 10.35)
Svíčky mám NGK BCPR6E-11 odtrh11mm a jsou nový najeto asi půl hodiny
--for kenivruh--
předtím jsem měl BCPR7ES (odtrh 0,8mm) a ty mi to ani nešlo nastartovat
--for Grassell--
1. NGK BCPR7ES jsem tam dal poprvé a na ně to vubec ani nenastarovalo byli uplně nový tak jsem tam dal BCPR6E-11 je to co tam má bejt podle manualu ale njesou platinovy
2. 10,35-11 na všech čtyřech ale už si nepamatuju kolik přesně bylo na 4. valci myslim že 10,5
3. menil jsem civky a svicky z ostatních válcu ale problém stále na 4. válci
4. odskousel jsi procvakat vstriky prez CAS - nevím přesne jak to myslíš ale když ručně zatocím s CAS tak cvajak všechny 4 vstřiky ale zítra to pro jistotu ještě zkusím pokud mi napíšeš jak to přesně myslíš
5. ECU bez uprav - serie
6. pokud mas spravne svice jak vypada na 4 aniz to budes tocit prez ty 2000 kdyz to uz pali jak tvrdis. ( jsou mokre?)-->
--> vzhledem k tomu že jsem tam dělal harakiri s prohazováním a odpojováním a zkoušením jisker atd..... tak nevim ...info dodám zítra kolem poledne jediný co si pamatuju tak že jsem tam měl vraženou svíčku bez toho aniž by byla zapojená a pak jsem ji vytáh uplně uchcanou ale myslim si že po dobu co tam byla tak motor neběžel jen na volnoběh
7. zatím to nemám na papírech takže nemám možnost to protáhnout...ale když jen tak jezdim po dvorku tak NE VŽDY ale občas cca do 4-5tis otacek tahne a najednou se dusí a nejde dál do otáček tak dám nohu z plynu...nemáme až tak velkej dvorek
Doufám, že se mi podaří odpovědět všem na vše....
--for Woyta--
Komprese 10-11 na všech (nejnižšší jsem naměřil cca 10.35)
Svíčky mám NGK BCPR6E-11 odtrh11mm a jsou nový najeto asi půl hodiny
--for kenivruh--
předtím jsem měl BCPR7ES (odtrh 0,8mm) a ty mi to ani nešlo nastartovat
--for Grassell--
1. NGK BCPR7ES jsem tam dal poprvé a na ně to vubec ani nenastarovalo byli uplně nový tak jsem tam dal BCPR6E-11 je to co tam má bejt podle manualu ale njesou platinovy
2. 10,35-11 na všech čtyřech ale už si nepamatuju kolik přesně bylo na 4. valci myslim že 10,5
3. menil jsem civky a svicky z ostatních válcu ale problém stále na 4. válci
4. odskousel jsi procvakat vstriky prez CAS - nevím přesne jak to myslíš ale když ručně zatocím s CAS tak cvajak všechny 4 vstřiky ale zítra to pro jistotu ještě zkusím pokud mi napíšeš jak to přesně myslíš
5. ECU bez uprav - serie
6. pokud mas spravne svice jak vypada na 4 aniz to budes tocit prez ty 2000 kdyz to uz pali jak tvrdis. ( jsou mokre?)-->
--> vzhledem k tomu že jsem tam dělal harakiri s prohazováním a odpojováním a zkoušením jisker atd..... tak nevim ...info dodám zítra kolem poledne jediný co si pamatuju tak že jsem tam měl vraženou svíčku bez toho aniž by byla zapojená a pak jsem ji vytáh uplně uchcanou ale myslim si že po dobu co tam byla tak motor neběžel jen na volnoběh
7. zatím to nemám na papírech takže nemám možnost to protáhnout...ale když jen tak jezdim po dvorku tak NE VŽDY ale občas cca do 4-5tis otacek tahne a najednou se dusí a nejde dál do otáček tak dám nohu z plynu...nemáme až tak velkej dvorek
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Chybove kody ecu si pozrel?
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Ano, vše OK ....ukazuje pouze 55
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Tak jsem zkoušel procvakat vstriky...ok ....prohodil jsem je a stále 4. Valec.... Po chvilce volnobehu svíčka trosku mokrá ale ne nějak extra uchcana.... Po tom co jsem S tím chvilku blbnul na dvorku tak na volnobehu jede na všechny 4 .... Takze to děla jen za studena asi... + každej druhej pokus o boost jede jen do 4tis otáček a pak se dusí a nejde vytočit dal- chvilku cuka a pak se chytne a jede dal do plnejch otáček .... Někdo nejakej nápad ?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
pomerat zmes sirokopasmovou lambdou. a ze to neslo s BCPR7ES nastartovat, tak to je nejake divne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
A neslo by zapalovaci soustavu nejak proměřit multimetrem?? nic jinyho k dispozici nemam ..... a nevim jakej pin se kterym proměřit a co kolik bych tam měl nameřit.... někdo nějakej návod nebo schéma? (pokud to je teda možný to multimetrem proměřit)
a nedá se to proměřit nějak jinak širokopásmovou labdou? (nevim jak se to tim dá změřit jen vim že se seriovou ecu mi širokopasmo fungovat nebude)
a nedá se to proměřit nějak jinak širokopásmovou labdou? (nevim jak se to tim dá změřit jen vim že se seriovou ecu mi širokopasmo fungovat nebude)
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Odkud vubec jsi?
Re: Jede na 3 ...prosím o pomoc
Z Pardubic