problemy s CAS nastavenim predstihu
problemy s CAS nastavenim predstihu
mam zlomeny ten kolik na vyfukovej vacke do coho sa vsuva ten CAS ak to dobre nazyvam poradte mi neako co teraz stym ako najskour to opravit?
CA18DET motor po komplet GO,odlachceny zotrvak,chip stage 2,gt28,tlak turba 1,0 Bar,vacsi FMIC,oil COOLER,walbro 255,nerez svody,nerez vyfuk 3" od turba,brzdy zx32,polyuretan na celom podvozku,napravy komaxit
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
Presne tak. A este pozri do CAS ci nema oholene vystupky kam zapada vacka,ak ano potrebujes aj novy CAS. Nakoniec si over ze je kryt vaciek rovno voci motoru,inak bude nakrivo CAS a ulomi sa kolik na vacke a pod.
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
Pokud mas starou vacku ktera nema hvezdicku pasujici do CAS, tak jedinne vymenit vacku.
Pokud mas spravnou vacku tak kdyz spravne natocis CAS a das ho tam, tak by to melo fungovat. Hvezdicka to podrzi.
Aspon, tak mi to bylo receno.
Pokud mas spravnou vacku tak kdyz spravne natocis CAS a das ho tam, tak by to melo fungovat. Hvezdicka to podrzi.
Aspon, tak mi to bylo receno.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
Hviezda drzi,vystupok definuje polohu.
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
to veko nebolo dobre pritiahnute nakolko tam boly dlchsie sroby ....som to pokazil ale kazdy sa uci z vlastnych cyb dufam ze sa mi to nestane viackrat dik za radu kuknem este ten cas uz mam aj druhu vackuraddy píše:Presne tak. A este pozri do CAS ci nema oholene vystupky kam zapada vacka,ak ano potrebujes aj novy CAS. Nakoniec si over ze je kryt vaciek rovno voci motoru,inak bude nakrivo CAS a ulomi sa kolik na vacke a pod.
CA18DET motor po komplet GO,odlachceny zotrvak,chip stage 2,gt28,tlak turba 1,0 Bar,vacsi FMIC,oil COOLER,walbro 255,nerez svody,nerez vyfuk 3" od turba,brzdy zx32,polyuretan na celom podvozku,napravy komaxit
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
Zamálolaco_180 píše:to veko nebolo dobre pritiahnute nakolko tam boly dlchsie sroby ....som to pokazil ale kazdy sa uci z vlastnych cyb dufam ze sa mi to nestane viackrat dik za radu kuknem este ten cas uz mam aj druhu vackuraddy píše:Presne tak. A este pozri do CAS ci nema oholene vystupky kam zapada vacka,ak ano potrebujes aj novy CAS. Nakoniec si over ze je kryt vaciek rovno voci motoru,inak bude nakrivo CAS a ulomi sa kolik na vacke a pod.
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
Zamálo [/quote]
CA18DET motor po komplet GO,odlachceny zotrvak,chip stage 2,gt28,tlak turba 1,0 Bar,vacsi FMIC,oil COOLER,walbro 255,nerez svody,nerez vyfuk 3" od turba,brzdy zx32,polyuretan na celom podvozku,napravy komaxit
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
Ahoj, nechci zakladat nove tema. Nevim jak se mi to stalo, ale z nejakeho duvodu se mi posunul CAS uplne doprava(srouby na leve strane diry) i presto, ze byl spravne dotazenej. Vratil jsem ho cca na stred, ale auto porad nestartuje. Vyndal jsem ho, ale vse vypada v poradku. Kdyz jsem ho dal zpet, motor se asi vterinu tvaril jako ke startu, ale pak jen toci starter a ani neskytne. Kdyz s CAS tocim v ruce, nekdy svicky pali a nekdy ne. Prikl. - treba 5x otocim kolem dokola a je tam stalej ciklus, ale dalsich 5 otacek ani jedna svicka nepali. Neni to pravidelny. Nekdy pali a nekdy ne. Muze bejt chyba v CAS treba od narazu na srouby, nebo mam hledat jinde?? Diky moc za odpoved!!
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
iskra a vstreky musia ist vzdy ked tocis cas. pozri aj chyby ecu.
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
Na vstriky jsem zatim nekoukal, ale svicky jsou mokry, odtrh 0.8. Komprese cca 10.5 na vsech. Vzdy jdou bud vsechny svicky, nebo zadna.
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
Jo a ECU ukazuje vzdy 55.
Re: problemy s CAS nastavenim predstihu
divne je ze sa cas sam pohol,myslim ze je nemozne aby sa posunul ak su sroby utiahnute,to by sa skor ulomila oska alebo vytrhali drazky. podstatne ale je aby isla iskra aj vstreky vzdy ked tocis cas (vstreky pocut cvakat). ak je cas vadny,mal by nechat chybu,ta sa ale vymaze pri najblizsom korektnom startovani. chyba ale kludne moze byt v zapalovtani,to vtedy ak vstreky idu vzdy. potom to nebude cas ale nieco ine.