OT
Re: OT
naštěstí mam čerstvou technickou...
fun: 200SX S13 CA18DET
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
- Patrick
- user
- Příspěvky: 237
- Registrován: 08.07.2010, 11:46
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Kluci potřebuju radu, jakou používáte antikorozní ochranu na spodek auta? Mam v plánu to celý přejít přebrousit hodit do základu spoje přetmelit a potom bych tam rád použil něco trošku pružnýho co to ochrání proti kamínkům atd, zároveň nechci, aby to byla nějaká sračka jako normálně dávaj všichni s asfaltem co se matlá a když se toho potom i po letech člověk dotkne tak je od toho akorát umatlanej a špinavej. Rád bych něco, aby to trošku vytvrdlo. Něco takovýho co si představuju už jsem na autě měl od původních majitelů, to by se mi líbilo, přidám nějaký fotky pro představu.
Díky všem za rady!
Díky všem za rady!
Re: OT
Ja chci spodek auta mnatrit POR15. Tu barvu je fakt problem z neceho sundat.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Body 930, sracka s asfaltem, ktere se muzu po letech dotknout aniz bych umatlanej / spinavej
Pripadne nejaky prelakovatelny Body, ted nevim z hlavy cisla, ale nemaji ten asfalt a nanasi se nastrikem.
Pripadne nejaky prelakovatelny Body, ted nevim z hlavy cisla, ale nemaji ten asfalt a nanasi se nastrikem.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: OT
Navařit matku a vytočit
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
+1 k navaření matice, pořádně to při vaření rozpálit, ať popraská rez
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Patrick
- user
- Příspěvky: 237
- Registrován: 08.07.2010, 11:46
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Koukal jsem na videa, dost zajímavá volba, u nás to asi sehnat nepůjde co? Už jí máš?Woyta píše:Ja chci spodek auta mnatrit POR15. Tu barvu je fakt problem z neceho sundat.
No zrovna přelakovatelný to být nemusí, nevadí mi že to zůstane zespod tmavý, jen nechci aby to byl ten klasickej asfalt kterýho se po čase dotkneš a máš černou ulepenou ruku. Tohle co jsem tam měl bylo dost tvrdý a když jsem to brousil tak to hodně prášilo.Mirek píše:Body 930, sracka s asfaltem, ktere se muzu po letech dotknout aniz bych umatlanej / spinavej
Pripadne nejaky prelakovatelny Body, ted nevim z hlavy cisla, ale nemaji ten asfalt a nanasi se nastrikem.
Re: OT
Pokud kouká, navařit matici, pokud je zlomený nešikovně, což z fotky mi přijde (dva tam jsou špatné), navrtat, zahřát plamenem výfukovou část a použít vytahovák. Popř si nechat vyvrtat kde rovnají hlavy, brousí atp. Tak jsem to řešil prvně a ok.
Re: OT
Kupoval jsem to z nemecka. Bral jsem barvu a odrezovac.
http://www.hoeseler-por15.com/
Doporucim ti to koupit jako mensi plechovky. Neni to normalni barva. Idealni je spotrebovat plechovku na jeden zatah.
Jakmile se k tomu dostane vzduch, tak to tvrdne hodne rychle.
http://www.hoeseler-por15.com/
Doporucim ti to koupit jako mensi plechovky. Neni to normalni barva. Idealni je spotrebovat plechovku na jeden zatah.
Jakmile se k tomu dostane vzduch, tak to tvrdne hodne rychle.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
Nejidealnější způsob je to nechat vyjiskřit Kdysi jsem zalomil šroub který na octavackem turbu držel po kupě lopatky ( proměnou geometrii lopatek, jsou tam 3. ) a při mojich marných pokusech to odvrtat a jak koliv dostat ven jsem to úplně cele akorát tak ještě víc zkonil že se stim nedalo už nic dělat a tak jsem to hodil u nas na Vsetině do zbrojovky a tam mi to vyjiskřili za pul litra kořalky a všechno bylo super, dira se zavitem zustala na svem mistě a nic nešlo ani poznat
Re: OT
Zdarec, mam dotaz
Mam nachystano GT2560R na CAcko ale nez ho tam dam tak me zajima jak moc se zmeni prubeh vykonu s kulickovim loziskem. S T25 na stage2 to zabira dost slusne a relativne to s nim jde i na spodku ( nevim jak s funglovkou T25, moje je uz hulici ale tlaci zdatne ) S T28 na stage2 to melo diru jako prase a od 4000ot to pak dalo zase harakiri...
Kulickove lozisko by melo slouzit k tomu aby se to rychleji roztocilo tudiz predpokladam ze by to mel byt vetsi fofr jak s T25. jde mi o to ze se chci vyvarovat velkej turbo dire nez to nafouka. Ta GT25 ma stejne velkou saci cast jako T28 se mi zda. Predpokladam ze Stage 2 na GT25 neni zrovna ideal volba a tak zacinam premyslet dost nad Nistune.
Dik za reakci.
Mam nachystano GT2560R na CAcko ale nez ho tam dam tak me zajima jak moc se zmeni prubeh vykonu s kulickovim loziskem. S T25 na stage2 to zabira dost slusne a relativne to s nim jde i na spodku ( nevim jak s funglovkou T25, moje je uz hulici ale tlaci zdatne ) S T28 na stage2 to melo diru jako prase a od 4000ot to pak dalo zase harakiri...
Kulickove lozisko by melo slouzit k tomu aby se to rychleji roztocilo tudiz predpokladam ze by to mel byt vetsi fofr jak s T25. jde mi o to ze se chci vyvarovat velkej turbo dire nez to nafouka. Ta GT25 ma stejne velkou saci cast jako T28 se mi zda. Predpokladam ze Stage 2 na GT25 neni zrovna ideal volba a tak zacinam premyslet dost nad Nistune.
Dik za reakci.
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR