vyfuk 200sx s13

Odpovědět
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

vyfuk 200sx s13

Příspěvek od Krutonek »

hosi, resil jste někdo plne pruchozi vyfuk, ale aby nebyl slyset na kilak ? ja mam nyní holorouru, a na konci nejakej tlumic z HPP a nejakou chvilku to jaks taks bylo vydrzitelny, ale jak se vypalil tak uz je to jen okrasnej trombon, chtěl bych resit vyfuk 76mm (3") od turba az na konec, ale aby to tak nervalo, jednou jsem potkal nejakyho clovicka v Kralupech myslim s vinovym nebo cervenym s13 vyfuk obrovskej všechno a nebyl skoro slyset, jestli se to tu nekde uz resilo tak se omlouvam za nove zalozeny topic, ale nic jako tichy pruchozi vyfuk jsem nenasel
tvrdas0
user
Příspěvky: 215
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od tvrdas0 »

Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od kenivruh »

Krutonek píše:hosi, resil jste někdo plne pruchozi vyfuk, ale aby nebyl slyset na kilak ? ja mam nyní holorouru, a na konci nejakej tlumic z HPP a nejakou chvilku to jaks taks bylo vydrzitelny, ale jak se vypalil tak uz je to jen okrasnej trombon, chtěl bych resit vyfuk 76mm (3") od turba az na konec, ale aby to tak nervalo, jednou jsem potkal nejakyho clovicka v Kralupech myslim s vinovym nebo cervenym s13 vyfuk obrovskej všechno a nebyl skoro slyset, jestli se to tu nekde uz resilo tak se omlouvam za nove zalozeny topic, ale nic jako tichy pruchozi vyfuk jsem nenasel
vsetko je o tlmici. ja mam 76mm vyfuk a bez katu s jednym koncakom to nebolo znesitelne. Takze tam isiel dalsi tlmic pod auta a druhy (lepsi) koncovy tlmic a uz je to znesitelne v aute. Vonku je ale auto stale pocut dost. Len to nieje otravne (ale ta otravnost je silne data kvalitou tlmica a jeho konstrukciou).

Na 300ku som si kupil tento tlmic, takze teraz caka na aplikaciu na inom aute. Som velmi zvedavy ako to fachci.

http://www.summitracing.com/int/parts/w ... /overview/
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od jagy »

Dynomax VT funguje velmi dobre pri spravnem vyberu pruziny a prumeru. Na auto, co jsme to davali to bylo pri lehke zatezi jak serie.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od Krutonek »

jagy píše:Dynomax VT funguje velmi dobre pri spravnem vyberu pruziny a prumeru. Na auto, co jsme to davali to bylo pri lehke zatezi jak serie.



tohle me hodne zajima, koukl jsem na to a dost se mi to libi, jak je to s tema pruzinkama ? podle vykonu ?
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od jagy »

Tusim, ze podle objemu. Takze cim das na vetsi motor, tim to bude v nizsi otackach nizsi, protoze bude pruzinka silnejsi a nebudes mit tlak na na plne otevreni.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od DragonART »

Dynomax VT mám na autě.. :) je 3" trubka od turba do zadu a jediný co na tom je je ten dynomax...

V autě se dá v pohodě povídat, aj na dlouhý cesty to nijak neotravuje (cesta Pardubice-Most-Pardubice) Jinak pokud se nepletu a pamatuju si dobře, tak to je ten nejmenší s 3" vstupem myslim že je zrovna na max 4litrovej motor... je to 17157 kupovanej a tehdy sem ho bral na summitracing.

Nějaký foto:
Obrázek
http://i.imgur.com/098jYn6.jpg
http://i.imgur.com/sePGqhw.jpg
http://i.imgur.com/BEOtNnH.jpg
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od kenivruh »

Krutonek píše:
jagy píše:Dynomax VT funguje velmi dobre pri spravnem vyberu pruziny a prumeru. Na auto, co jsme to davali to bylo pri lehke zatezi jak serie.



tohle me hodne zajima, koukl jsem na to a dost se mi to libi, jak je to s tema pruzinkama ? podle vykonu ?
v kazdom rozmere robia 2 verzie. pri popise to rozlisuju objemom motora. takze si treba zratat potom aky vykon ma clovek s turbom, aby to tak nejak sedelo na ten atmo objem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od adner »

tohle je dost dobré řešení, notabene, kdyby ta klapka byla ovládaná servomotorem a nastavitelná třeba podle otáček, nemělo by to chybu...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od raddy »

no ono je to v analogovej forme presne to iste (predpokladam ze klapka sa otvara a zatvara progresivne)...v praxi je hlucnost vyfuku dana ako otackami, tak zatazou motora, inak povedane, nevytacam motor na neutraly.. tym padom otacky riadia pocas jazdy otvorenie klapky (adekvatne tuhosti pruziny, ta zase udava tvar krivky otacky vs otvorenie klapky). cize aj teraz je to nastavitelne podla otaciek, ked sa to tak vezme. zmenou pruziny si zmenis charakteristiku nastavenia. ak sa vyberie vhodna pruzina, bude to fungovat v podstate rovnako ako v elektricky/elektronicky riadenej podobe....ci? :)
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od adner »

yes, ale občas se hodí nastavit si to v tabulce nezávisle na tlaku plynů pro vyrovnání sem tam nějaké té díry ve výkonové křivce
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od Krutonek »

DragonART píše:Dynomax VT mám na autě.. :) je 3" trubka od turba do zadu a jediný co na tom je je ten dynomax...

V autě se dá v pohodě povídat, aj na dlouhý cesty to nijak neotravuje (cesta Pardubice-Most-Pardubice) Jinak pokud se nepletu a pamatuju si dobře, tak to je ten nejmenší s 3" vstupem myslim že je zrovna na max 4litrovej motor... je to 17157 kupovanej a tehdy sem ho bral na summitracing.

Nějaký foto:
Obrázek
http://i.imgur.com/098jYn6.jpg
http://i.imgur.com/sePGqhw.jpg
http://i.imgur.com/BEOtNnH.jpg
tak to se mi moc libi... uz vim za co vyhodim dalsi penizky :D
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od kenivruh »

adner píše:tohle je dost dobré řešení, notabene, kdyby ta klapka byla ovládaná servomotorem a nastavitelná třeba podle otáček, nemělo by to chybu...
lepsie by to asi bolo podla polohy skrtiacej klapky, najlepsie v kombinacie z deltou zmeny.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
221
user
Příspěvky: 91
Registrován: 10.01.2014, 10:47
Bydliště: Trutnov

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od 221 »

jen tech. dotaz jak se mění pružina když je to zavařený tlumič ? nebo je tam nějaké okénko na zadeklování ?

možná blbej dotaz, ale zajímá mě to :lol:
Nissan 200 SX 90´ CA18DET - letní víkendovka
Subaru Legacy sedan 90´ EJ 22 - zimní řádění
Subaru Legacy sedan 96´ EJ 20 - dojeto na dráze
Suzuki Swift 96´1.3i 55kW - dojeto na dráze
Suzuki Swift a VW T4 2.5 TDi - daily cary
VW Passat 09´ 2.0TDi 4x4
VW T4 plechovka 94´ 1.9 TD náhradní daily a lepší něž tahat vlek
Favorit pick up 1.6 Mpi AEE felda cca 55kW/600kg rece car project
Lada 1200 73´ - SOLD
Lada 1500 79´ 79tis. km komplet original
........... a spousta dalších strojů :-)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk 200sx s13

Příspěvek od kenivruh »

221 píše:jen tech. dotaz jak se mění pružina když je to zavařený tlumič ? nebo je tam nějaké okénko na zadeklování ?

možná blbej dotaz, ale zajímá mě to :lol:
pruzina sa nemeni. ako som pisal, predavaju dve verzie pre rozne objemy motora. ak sa nahodo pruzina poskodi tak to musis otvorit nasilu
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět