z louže do louže.....:o(((
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: z louže do louže.....:o(((
Eé, tak to já mám mechanicky manometr... 2 elektromechanicke mi uz odesly na predchozich autech. U jednoho se doslova probrousila odporova vrstvicka a u druheho se uklepal jezdec a tpretrhal odporove vinuti... proto jsem tentokrat sahnul po mechanickem...jen doufam, ze jednoho dne nedostanu sprsku varicim olejem
Jinak ten tlak mi opravdu po chcipnuti pomalu klesa...driv, kdyz jsem mel jen orig. cidlo stacilo jen zastartovat (odpojeny konektor od snimace na vacce) a konrolka zhasla a rozsvitila se az 5s po ukonceni startovani. Nema nahodou motor zpetny ventil uz standartne hned za filtrem??
Jinak ten tlak mi opravdu po chcipnuti pomalu klesa...driv, kdyz jsem mel jen orig. cidlo stacilo jen zastartovat (odpojeny konektor od snimace na vacce) a konrolka zhasla a rozsvitila se az 5s po ukonceni startovani. Nema nahodou motor zpetny ventil uz standartne hned za filtrem??
tak už vím že moje staré ?erpadlo co bylo v motoru má v?le a je poškrábané atd.(NAvíc byl prasklej koš sání na ?erpadle a vana natuklá-ješt? že se to rozhodilo).a to co tam chci hodit je dobré (m??eno m?rkami atd).Tzn že bych zase mohl mít dobrej tlak oleje
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Hlavne rozeber a vycisti ten pretlakovy ventil(pruzina a kulicka).... daval jsem podlozku pod pruzinu, abych kompenzoval jeji utahanost...swed píše:tak už vím že moje staré ?erpadlo co bylo v motoru má v?le a je poškrábané atd.(NAvíc byl prasklej koš sání na ?erpadle a vana natuklá-ješt? že se to rozhodilo).a to co tam chci hodit je dobré (m??eno m?rkami atd).Tzn že bych zase mohl mít dobrej tlak oleje
Jinak drzim palce
hmm tak mám možná p?ed?asnou radost. m??ák mi ukazuje zase pod 1bar na volnob?h a nam??ili mi 1.5 tak nevim co když to nenechali dost dlouho oh?át? navíc se mi možná zase ozývá turbo...dnes kouknu na osi?ku jestli neni zase volná....tohle snad nikdy neskon?í :O( a nebo se mi to zdá....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Ked je olej dobre zahriaty, pod 1bar na volnobehu je to O.K., ma to byt viac ako 0.7bar podla manualu, zalezi to ale aj od typu oleja.....swed píše:hmm tak mám možná p?ed?asnou radost. m??ák mi ukazuje zase pod 1bar na volnob?h a nam??ili mi 1.5 tak nevim co když to nenechali dost dlouho oh?át? navíc se mi možná zase ozývá turbo...dnes kouknu na osi?ku jestli neni zase volná....tohle snad nikdy neskon?í :O( a nebo se mi to zdá....
no to snad je.ono to taky byl že když m? to ukazovalo skoro 0tlak tak mi po?ád nam??ili 0.75baru.tzn snad pohoda.ješt? se na to zeptám ale pravda je že ten tlak se tedka drží mnohem déle výš a na zvýšené je taky vyšší tak asi pohoda-nevím na kolik je ten m??ák od equusu p?esnej .to turbo je možné že se tím malým tlakem na?alo no uvidíme...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
to turbo je možné že se tím malým tlakem na?alo no uvidíme...[/quote]
Nechci ti kazit radost,ale me takhle odesly do vecneho turbonebe dve turba.A jeste takova mala skusenost.Po vsech tech hruzach s T25kou doporucuji okamzite po zakoupeni auta toto tur. vyhodit a nahradit vetsi t3jkou.Se vstriky a chipem te prijde na dvacku a vykon i spolehlivost jsou uplne nekde jinde.
Vem si jak se ten malej chudak nahoni nez ze sebe vymackne 240 koni a to je maximum a t3jka se jeste ani poradne nezahreje.
Kdyz se na to divam zpetne co ja mohl usetrit penez-minimalne dva novy laky.Hruza.Ale to neuverite dokud nevyskousite.
Nechci ti kazit radost,ale me takhle odesly do vecneho turbonebe dve turba.A jeste takova mala skusenost.Po vsech tech hruzach s T25kou doporucuji okamzite po zakoupeni auta toto tur. vyhodit a nahradit vetsi t3jkou.Se vstriky a chipem te prijde na dvacku a vykon i spolehlivost jsou uplne nekde jinde.
Vem si jak se ten malej chudak nahoni nez ze sebe vymackne 240 koni a to je maximum a t3jka se jeste ani poradne nezahreje.
Kdyz se na to divam zpetne co ja mohl usetrit penez-minimalne dva novy laky.Hruza.Ale to neuverite dokud nevyskousite.
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
zkus se prihlasit ... tahle zprava je skoro jako ode meAnonymous píše:jo už je to tak.turbo za?alo brutáln? hulit a je po n?m a to jsem na n?m mohl najet 50km? víc asi ne :O(. aspon vím že tam jde dost oleje.no vým?na už bude rychlá pa? to mám zmáklí ale aby neodešlo i to další ((
hlavne at uz ti to maka, budu od tebe nutne potrebovat zaridit ty medeny trubicky k T3, dovezu si tam slozeny motor vcetne turba aby to bylo jednodussi :-) pickup to uveze :-)